Volkswagen Golf TSI BlueMotion: motor 1.0 benzină de 115 CP și consum de 4.3 litri la sută
Volkswagen a introdus o nouă versiune BlueMotion în gama Golf, echipată cu un motor pe benzină cu 3 cilindri de un litru și 115 CP. Acesta se numește Golf TSI BlueMotion și a devenit cel mai eficient Golf alimentat cu benzină oferit vreodată, cu 4.3 litri la sută consum mixt.
Volkswagen Golf a primit și o versiune TSI BlueMotion, care a devenit cea mai eficientă variantă alimentată cu benzină din această gamă. Noua versiune a lui Golf are un motor 1.0 TSI cu trei cilindri care dezvoltă 115 CP și 200 Nm și este oferită atât cu o manuală cu șase trepte, cât și cu o unitate DSG cu șapte trepte. În materie de peformanțe, Volkswagen Golf TSI BlueMotion anunță un timp 0-100 km/h de 9.7 secunde și o viteză maximă de 204 km/h. Cel mai eficient Golf alimentat cu benzină are un consum mixt de 4.3 litri la sută și are emisii de CO2 de 99 de grame pe kilometru.
În comparație față de variantele standard ale lui Golf, versiunea TSI BlueMotion are o altă grilă frontală, o suspensie sport și jante din aliaj de 15 inch. Bara de protecție spate este vopsită în culoarea caroseriei, iar siglele BlueMotion sunt prezente atât la exterior, cât și la interior. Lista de dotări standard a acestei variante include și aer condiționat, șapte airbag-uri, sistem Start-Stop, sistem de frânare automată post-coliziune și diferențial XDS controlat electronic.
Versiunea TSI BlueMotion a lui Golf va fi oferită și pentru Golf Variant și Golf Sportsvan. În cazul lui Golf Variant, consumul mixt este de 4.3 litri la sută cu transmisie manuală, respectiv 4.5 litri la sută cu DSG. Volkswagen Golf Sportsvan TSI BlueMotion anunță un consum mixt de 4.5 litri la sută pentru varianta manuală, respectiv 4.6 litri la sută pentru versiunea cu transmisie DSG. Indiferent de caroseria aleasă, Golf TSI BlueMotion promite același nivel de rafinament din partea unitatății turbo cu trei cilindri în linie ca la propulsoarele cu patru cilindri în linie.
Via Volkswagen
-
vianu, miercuri, 03.06.2015 12:36
@someone....se va duce in 5,5% daca esti atent. Oricum cu un motor de asta nu faci nici liniute si nici nu abordezi virajele ca in raliu. E pentru pc A in pc. B. Culmea....in viata de zi cu zi nici nu iti trebuie mai mult.
-
eee, miercuri, 03.06.2015 12:50
trebuie sa recunoastem, daca se dovedeste a fi reala treaba, este genial!
-
gigi_valoare, miercuri, 03.06.2015 12:52
Daca stie cineva, si are bunavointa sa imi explice, de ce se mai admit cifrele astea fanteziste de "consum oficial"? Daca nu exista o lege impotriva lor, macar publicatiile de profil sa le ignore complet, poate dispar. Parerea mea.
-
Andy, miercuri, 03.06.2015 12:58
@Vianu Plus ca de ce sa fim rai, 9.7 sec pana la 100 km/h e o acceleratie buna, chiar excelenta daca ne gandim ca are 1l nu 2-3-4 :-) Conteaza foarte mult si preturile. Daca sunt ok atunci va fi un best-buy. Sa speram insa ca e un motor mai fiabil decat nefericitul 1.2 pe care probabil ca-l inlocuieste. Personal astept sa vad cu ce vor veni pe masa noile Astra si Megane (la design exterior sunt sigur peste Golf).
-
mishazaitev, miercuri, 03.06.2015 14:04
Din propria experienta va pot spune ca aceste cifre de consum declarate de producator si obtinute in conditii ideale desi usor exagerate, nu sunt departe de realitate. Spre exemplu eu am obtinut cu un Golf 2.0 TDI 150 cp pe ruta Bucuresti-Atena-Bucuresti, un consum mediu de 5.2% Im veti spune, ca cifra declarata de producator pentru modelul respectiv de masina este de 4.1 la suta. Adevarat. Insa am fost 4 oameni in masina cu portbagajul plin de bagaje, pe autostrada am mers cu viteze de peste 150 km/h, drumul este unul cu destul de multe urcari si coborari. Prin urmare socotesc perfect normala depasirea cu 1.1 l a consumului dat de producator. Si nici scaderea consumului nu-i vrajeala. In urma cu cativa ani cu un alt Golf, dar 1.9 TDI 105 cp, am obtinut pe o ruta aproape asemanatoare si ca relief , distanta si grad de incarcare a masinii un consum mediu de 5,5 l. Avand in vedere puterea marita a motorului chiar cred ca e un progres. Am fat exemplul VW pentru ca asta posed. Cred ca toti producatorii si-au imbuntatatit semnificativ cifrele de consum.
-
andi77, miercuri, 03.06.2015 14:26
Dsg e in baie de ulei sau uscat ?
-
Adrian, miercuri, 03.06.2015 14:33
Nu vad de ce aceste cifre nu ar fi realiste. Sotia conduce de peste 1an un golf 1.4 tsi de 122cai. 80% autostrada, viteza intre 100-130, in medie. 20% urban. Consum actual afisat: 5.6. Probabil un consum mediu corect calculat pt acest motor s ar duce catre 6%. Zic asta pt ca consumul mediu calculat de orice constructor este probabil calc. Ca o medie medie intre consumul obtinur pe x km autoruta (100-130) si cel obtinut pe aceeasi x km in oras, intr un trafic semi-fluent. La noi in Ro conside ca consumurile "medii" sunt intradevar o idee mai mari, cu cica 1-2%, din cauza lipsei infrastructurii.
-
Catalin, miercuri, 03.06.2015 14:47
N-am nimic cu grupul WAG dar totusi cam tarziu motorasul de 1 litru a aparut la ei!!! Ford il are de cel putin 3 ani, opel de 2 ani si etc. In fine...sa zicem... Referitor la consum, se lucreaza la o noua lege de testare a consumului: https://www.youtube.com/watch?v=FhR0jzcZMhI Simpla matematica a romanului spune sa adaugi 2-3 litri in plus fata de cifrele date de producator pentru consumul in oras si 1-2 litri pentru consumul in afara orasului. Eu unu asa m-as orienta. Sau cel mai simplu sa te docmentezi inainte de a cumpara masina(forum etc). O zi buna tuturor
-
andrei, miercuri, 03.06.2015 14:52
Catalin: cum sa adaugi, 2 litri la extraurban? de la 4 si ceva la si ceva ai aprox. 50% in plus consum. cum sa se insele in halul asta? ar fi culmea nesimtirii. daca are 4.3 mediu, inseamna ca extraurban e si mai mic. la un trafic normal si respectand limitele de viteza (ca de aia sunt) nu ai cum sa ajungi cu 2l in plus. evident, exceptam urcat muntii si bagaje cat incape plus 4 persoane. ca cifrele alea sunt date doar cu sofer de 75kg, si bagaj de 7kg, din ce tin minte ca e oficial la cifrele de consum.
-
Andy, miercuri, 03.06.2015 15:22
E corecta treaba cu adaugatul. In oras in trafic maxim in general consumul e aproape dublu fata de cifrele oficiale iar cel exterior cu 20-25% mai mare. In cazul unui trafic normal insa valorile se apropie mult de cele indicate de producator. Bineinteles...doar cu soferul si fara bagaje. Daca mai adaugam pasageri si bagaje realitatea e cu totul alta (insa e ceva normal oricat s-ar ataca unii).
-
Catalin, miercuri, 03.06.2015 15:38
din experienta mea(am condus Ford, WV, Opel, Audi, Dacia etc) si cu un stil de condus mai mult decat conservator cam asta este concluzia mea. De ce este greu de crezut ca trebuie sa adaugam la consumul oficial. Am un golf 6 1.6 tdi 90 cp si la drum lung este adevarat ca scot si 3.6/100 km dar nu pe distante lungi. Sunt de acord cu tine Andrei ca totusi poate am exagerat putin cu 3 litri in plus in oras dar daca vei face un sondaj de opinie printre soferii din Romania iti vor confirma cele spuse de mine. Se pot atinge cifrele oficiale dar in niste conditii optime(Bucuresti, duminica dimineata ora 3:00 probabil) ;) Nu vreau sa isc vreo discutie aiurea, este parerea mea. In ROMANIA eu cred ca asa ar trebui sa luam in calcul consumul unei masini. Pana si cei de la Ford, Opel sau WV mi-au confirmat ca aceste cifre oficiale sunt la nivel european/mondial, Romania fiind un pic mai "speciala". Hai sanatate va doresc tuturor! O zi frumoasa!
-
jok21, miercuri, 03.06.2015 15:51
cred ca ar mai trebui luat in calcul si calitatea motorinei/benzinei,care nu prea seamana ca cea de äfara"! ca romanii ëste"prosti si rabdatori. ""
-
someone, miercuri, 03.06.2015 16:00
@vianu: ai dreptate, masina, pentru distanta A la B e ok. o ajuta si faptul ca golf VII e una dintre cele mai usoare compacte de pe piata. dar hai sa fim seriosi, cine conduce asa, astfel incat sa scoata consumul asta? in romania nu va fi unul , unul singur, care sa scoata consumurile date oficial de producator. nu spun ca nu se poate, spun ca nu e cine sa o faca ..... eu cu al meu 1.4 diesel nu scot consumurile astea, si masina mea e si mai usoara ca golful cu cca 150 kg
-
Beewhore, miercuri, 03.06.2015 16:51
Octavia 3 1.2 TSI, am avut consum de 4.1 în exterior, 2 adulți și un copil de 3 ani, bagaje puține, distanță de 180km, în condiții de trafic aglomerat cu 2-3 depășiri, calculat de la plin la plin. Cartea dă 4.4. Am avut aerul condiționat oprit. În oraș, dacă e trafic lejer de week-end, am în jur de 6,5 normal, dar am avut și 5.3. În mod curent, consumul urban se situează între 7-7.5. Long time, pe ultimii aproximativ 3000km, cu 70% urban, 30% exterior, am consum de 5.9l/100km, viteză medie 40km/h. La primul long-term, de aproximativ 5000km, iarna trecută, am avut 6.3l/100km, în condițiile în care am mai puțin de 2km între casă și birou. Diferența între CB și realitate e de mai puțin de 0,1l, verificat de fiecare dată la pompă. În concluzie, consumurile declarate, pot fi atinse și chiar „depășite”.
-
mishazaitev, miercuri, 03.06.2015 21:42
Am uitat sa spun, ca masina a avut ceva probleme mecanice, dar le-am suportat cheltuiala, asta e. Offf tre' neaparat buton edit domnilor . Eram pe smatphone cand am postat.
-
Andy, miercuri, 03.06.2015 23:20
@misha Ar trebui sa foloseasca platforma Disqus ca majoritatea site-urilor/blog-urilor straine.
-
andrei, joi, 04.06.2015 09:46
Catalin: eu ma refeream la extraurban, ce mi-o bagi cu urbanul? si faci o confuzie majora. una e sa ai consum extraurban de 10% dat de producator (normal ca poti consuma cu 2l in plus), si alta sa ai consum de 5% dat de producator. aia cu consum mai mic nu va consuma cu 2l in plus cum consuma aia cu 10% (in conditii similare, evident). pt ca e mult mai eficienta, e firesc sa fie asa. Andy: ti-o consuma tie dublu ca ai masina defecta. in rest eu nu am vazut un benzinar de oras sa ajunga de la 8-9 la cat dau ei oficial la 16-18, medie pe mii de km. e de-a dreptul halucinant ce sustii tu. o fi cazul la tine, eu nu cunosc pe nimeni cu masini obisnuite sa pateasca asa ceva. evident, nu ma refer la distante de 1-2km facute bara la bara (in cazul asta s-a inventat mersul pe jos, e mult mai sanatos)
-
vianu, joi, 04.06.2015 12:06
@andrei sa nu ne mai plangem de infrastructura slaba, proasta...etc. E ca si cum ne-am plange cat cald e vara cat de rece e iarna si cat de cu ..ve sunt prostituatele in gara. Asta e si punct. Vezi pe sprintmonitor consumurile medii. Vei constata ca realitatea depaseste oficialul cu toate autostrazile si infrastructura urbana/extraurbana dupa care ne curg noua balele.
-
Andy, joi, 04.06.2015 12:30
@andrei Ma refeream la distante de ~5 km facute bara la bara. Chiar am precizat ca e vorba de trafic maxim eventual si cu aerul conditionat sau incalzirea pornite. Am uitat sa zic ca ma refeream la aspirate benzinare. La diesel sau la turbo pe benzina situatia nu e atat de grava. Si stai linistit, am masina de 3 ani luata de noua si nu are defecte :-)
-
mishazaitev, luni, 08.06.2015 13:30
Masina nu a avut probleme mecanice. Comentariile postate nelogat nu imi apartin.
Citeste si
-
MODELE NOI | vineri, 22 noiembrieNoua Kia EV9 GT: cea mai puternică versiune are 501 cai putereKia a dezvăluit oficial noul EV9 GT, cea mai puternică versiune a SUV-ului electric. Noua versiune de performanță promite un propulsor de 501 cai putere și aduce numeroase elemente vizuale noi și exclusive. Citeste tot
-
MODELE NOI | joi, 21 noiembriePrimele imagini cu un nou SUV coupe electric DS: promite autonomie de 750 kmDS a publicat primele imagini oficiale cu un viitor SUV coupe electric. Noul model, al cărui nume nu a fost încă dezvăluit, promite o autonomie de 750 de kilometri. Citeste tot
-
MODELE NOI | joi, 21 noiembrieNoul Hyundai Ioniq 9 este aici: cel mai avansat SUV al mărcii are autonomie de 620 kmHyundai a dezvăluit oficial noul său etalon, Ioniq 9. Acesta este un SUV electric cu 3 rânduri de scaune și este cel mai avansat model din actuala gamă a mărcii sud-coreene. Citeste tot
-
MODELE NOI | miercuri, 20 noiembrieBMW: primele mașini de teste Neue Klasse X, produse în UngariaBMW a anunțat oficial că a produs primele prototipuri de teste ale viitorului Neue Klasse X. Vehiculele destinate testelor au fost produse în Ungaria, la uzina de la Debrecen. Citeste tot
-
MODELE NOI | marţi, 19 noiembrieViitorul Citroen C4, rival pentru Dacia Duster?Viitoarea generație a lui Citroen C4 este pe cale să devină un rival direct pentru modele ca Dacia Duster. Noul model compact va fi inspirat de conceptul Citroen Oli, prezentat în urmă cu 2 ani. Citeste tot
nu vreau sa comentez nimic la acei 4.3 l consum mediu la un motor pe benzina