Volkswagen Golf R400 a fost confirmat oficial pentru producţie
Şeful departamentului de dezvoltare trenuri de propulsie de la Volkswagen, Dr. Heinz-Jakob Neusser, a confirmat lucrările de dezvoltare ale variantei de serie a lui Golf R400, o versiune de 400 CP a compactei germane.
Volkswagen Golf R400, conceptul unei variante de 400 CP a compactei germane, va deveni o realitate în viitorul apropiat şi va dezvolta mai mulţi cai decât conceptul care l-a prefaţat, titrează englezii de la Car. Informaţiile publicate de englezi îşi au sursa de la Dr. Heinz-Jakob Neusser, şeful departamentului de dezvoltare trenuri de propulsie de Volkswagen. Oficialul nu numai că a confirmat dezvoltarea unei variante de serie a conceptului R400, cât şi faptul că unitatea 2.0 turbo din dotarea sa va dezvolta peste 400 CP. Surse din cadrul Volkswagen titrează folosirea motorizării 2.0 Turbo de 420 CP utilizată de conceptul TT420 de la Audi.
Varianta R400 a lui Volkswagen Golf va beneficia de un pachet estetic dedicat, care să nu iasă cu mult în evidenţă faţă de Golf R. Habitaclul va prelua tuşele de design ale fraţilor mai mici, GTI şi R, în timp ce exteriorul va avea un spoiler dedicat, un splitter aerodinamic integrat în noua bară de protecţie faţă şi alte mici artificii aerodinamice specifice acestei variante. Sistemul de frânare al variantei cu 420 CP şi tracţiune integrală a lui Golf va fi mai performant decât cel al lui Golf R. Nemţii nu vor modifica ecartamentul lui Golf pentru această variantă a modelului, iar producţia sa nu va fi limitată la o serie mică de unităţi.
Sursele citate de englezii de la Car din cadrul Concernului Volkswagen anunţă posibilitatea prezentării variantei de serie chiar în 2015, în luna septembrie, în cadrul Salonului Auto de la Frankfurt. Primele livrări ar urma să aibă loc în primăvara anului viitor, titrează sursele citate de publicaţia britanică, informaţii încă neconfirmate oficial de reprezentanţii Volkswagen. În mod evident, viitorul Golf R400, a cărui denumire nu a fost încă dezvăluită, va fi mai scump decât actualul Golf R, cel mai performant şi mai scump model din paleta de compacte a constructorului din Wolfsburg.
Undeva pe la 50000 de Euro sigur il scot baietii.Ori la pretul asta clar vor fi alte optiuni mult mai interesante.Vw sucks :-))