Volkswagen dorește mai multă susținere politică pentru mașinile electrice
Volkswagen crede că viitorul industriei auto este electric, potrivit unui oficial important al mărcii. Totuși, constructorul german nu va renunța la motoarele termice, atâta timp cât va exista cerere pentru acestea.
Volkswagen continuă să investească în dezvoltarea mașinilor electrice, deoarece constructorul german este foarte încrezător în faptul că viitorul industriei auto este unul electric. Marca germană a lansat deja mai multe modele electrice în ultimii 4 ani, iar viitoarele generații ale mai multor modele consacrate, cum ar fi Golf sau Polo, vor fi și acestea transformate în mașini pur electrice.
Cu toate că Volkswagen se concentrează intens asupra electrificării gamei sale, constructorul de la Wolfsburg nu va renunța la motoarele termice. Potrivit lui Martin Sander, șeful departamentului de vânzări și marketing al mărcii, motoarele pe benzină și diesel vor continua să fie produse atâta timp cât va exista cerere pentru acestea.
„Piața de motoare cu ardere internă este încă atât de mare încât nu putem astăzi să impunem o dată de expirare pentru dezvoltarea motoarelor termice”, a declarat Martin Sander. „Bineînțeles, mai devreme sau mai târziu va exista un termen de expirare, determinat de cererea clienților. Atâta timp cât vedem clienți care cer vehicule cu motoare termice, noi vom avea o ofertă. Mai devreme sau mai târziu, va fi o dată de expirare, dar eu cred că este prea devreme să spunem când va fi aceasta, mai ales din perspectiva globală”, a mai adăugat oficialul mărcii.
Același Martin Sander mai susține că și-ar dori ca mai multe guverne din lume și mai mulți politicieni să susțină tranziția către electrificare. De altfel, directorul de vânzări și marketing al mărcii crede că numărul acestor susținători la nivel politic nu este suficient.
„Mi-aș dori ca politicienii să recunoască asta și să se angajeze în mod clar faptului că acesta va fi viitorul și să îndepărteze toate îndoielile de la consumatori”, a precizat Sander.
La final, oficialul mărcii a mai spus că viitoarele modele electrice vor adopta un nou limbaj de design, care să fie mai apropiat de actualele modele cu motoare termice. În acest sens, Sander promite să vedem „mai multă claritate în felul în care vehiculele Volkswagen sunt desenate.”
via Carscoops
-
Al Bundy, vineri, 18.10.2024 16:44
Adică Volkswagen si nu numai ei, dorește ca oamenii de rând să fie cumva constrânși sau convinși să cumpere mașini electrice, indiferent daca omul își permite sau nu... Nu e problema de bani, exista băncile evreiești pentru credite. Asta se vrea de fapt, ca omul de rând să fie dator mereu, sunt multe lucruri pe care nu si le poate permite din salariu. Sa nu spună cineva că mașina e un moft, a devenit o necesitate, mai ales în România unde nu ai alternative corecte.
-
Matei_cel_nou, vineri, 18.10.2024 16:58
Ba da, putem, și am făcut-o deja: 2035.
-
Mihai, vineri, 18.10.2024 17:02
VAG a avut sustinere politica ca sa foloseasca si sa musamalizeze apoi scandalul Dieselgate. Acum vrea sustinere pentru masinile electrice? Hapciu... Au facut super profit in ultimii doi ani si acum inchid fabricile. Astia sunt niste nesimtiti! Ma mir ca dupa teapa luata si ce masini fac, le mai cumpara lumea produsele.
-
@Al Bundy, vineri, 18.10.2024 19:01
Masina e necesitate in Romania??? Suntem a doua cea mai mare tara din UE producatoare de biciclete! Dar nu avem piste si chiar daca am avea, sunt prostii care parcheaza pe ele si nu le poti folosi! https://b365.ro/un-bucurestean-a-pozat-un-bmw-parcat-anapoda-cu-o-scrisorica-in-geam-si-l-a-postat-pe-internet-in-cateva-minute-ghici-cine-ii-lasa-comentariu-chiar-proprietarul-masinii-542401/ Stiti cum se plimba copiii la noi in Romanica? https://youtu.be/ugVkipNiAAI?si=ey7JpilS9g2Z1hGu De aia e masina o necesitate? Voi stiti ca si parcurile sunt locuri de plimbat cu masina? https://www.monitorulcj.ro/actualitate/47432-cu-bmw-ul-la-plimbare-in-parcul-central https://www.replicaonline.ro/un-bmw-rebel-a-transformat-mijlocul-bulevardului-mamaia-in-parcare-602516 De aia sunt masinile o necesitate? Ca sa parcheze boii si retarzii pe unde vor? S-au inmultit troacele de nu mai ai loc sa mergi pe jos. Nu mai pot smenarii sa faca 2 pasi, dar bine ca sunt plini de muschi facuti la sala. Daca ar merge pe jos banuiesc ca nu li se dezvolta muschii.
-
Fomistu, vineri, 18.10.2024 20:12
Sa susțin sa nu susțin, nu știu, eu tot Mustang cu motor de 5.0 îmi iau
-
@hateru, vineri, 18.10.2024 22:14
Prostul tot cu bemweul in gura moare, de aia este un looser, din vina bemwee
-
Dutz, sâmbătă, 19.10.2024 04:53
Electricele au nevoie de alte baterii ca să fie viitorul tangibil, altfel este doar bla, bla. Focile excitate, după cum scrie (mă rog, aproape scrie ca nu are cohones cel care cere..), Guvernele să dezvolte infrastructura, o electrică se poate folosi doar cu încărcător la locul de parcare, altfel este greu de imaginat ca lumea va face tranziția. Până acum o lege (festival al prostiei) cu interzicerea ICE-urilor în EU (restul planetei își vede de treaba, cu câteva excepții), din 2035, dar habar nu avem cum se va face și este o chestiune esențială într-o zonă complexă și complicată pe lângă faptul ca este extrem de costisitoare.
-
Elektrikkk, sâmbătă, 19.10.2024 08:42
În maxim 3 ani preţul electricelor va scădea puternic. Se ştie de scandalul Fiat 500 electric, în care preţul bateriei este de 3000 € dar preţul maşinii electrice este ţinut artificial extrem de sus. Deja Uniunea Europeană ştie şi vor fi amenzi pentru lipsa concurenţei.
-
@Dutz, sâmbătă, 19.10.2024 08:56
Cred ca va fi foarte costisitoare tratarea de boli a viitorilor copii/adulti. Hai sa iti dau un exemplu: intr-o scoala primara sa zicem ca sunt 10 clase a cate 30 de copii. Din astia in cazul fericit vreo jumatate vin la scoala pe jos zilnic. Ceilalti 150 sunt adusi de parintii care conduc masini cu motoare diesel (ca sunt economice si consuma putin). Iti imaginezi cam ce putoare este la orele de varf cand ii lasa si ii ia de la scoala??? Acum sa ne gandim ca toti copiii, nu doar cei adusi cu masina, inspira putoarea aia cand intra si ies din scoala...cam 200 de zile pe an...fa si tu un calcul mic cam in cat timp au plamanii varza si cam cat va costa tratamentul pentru recuperare. Apoi ne gandim si la adulti: daca ei se imbolnavesc, pierd zile de lucru si bani, ceea ce e nasol si pentru firma si pentru ei... Eu zic ca mai e mult de lucrat la mansarda unora care cred ca fac economii cu motoarele diesel care consuma putin. https://www.cancer.org.au//cancer-information/causes-and-prevention/workplace-cancer/diesel https://pmc.ncbi.nlm.nih.gov/articles/PMC5976105/ https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/39074656/ Citez:”Epidemiologic studies have revealed associations between traffic-related pollutants such as diesel particulate matter (PM) and asthma outcomes in children, but the inflammatory features associated with diesel PM exposure in children with asthma are not understood." Cand veti intelege ca e mai usor si IEFTIN sa previi, decat sa tratezi boli, atunci sunteti tari. Pana atunci vom mai gasi multi retarzi care parcheaza BMW-uri diesel pe unde vor si multi care le vor lua apararea. Daca nu ati realizat inca, va dati like la moarte. Astia pe care ii incurajati si promovati va vor omori cu putoarea diesel sau in accidente.
Dutz, sâmbătă, 19.10.2024 17:26Merci de informații, nu-mi era clar cu prevenția, m-ai luminat… de aia m-am băgat pe veganism de 15 ani, credeam ca trebuia sa dea unii lege ca vezi tu altfel nu se poate sa faci ceva pentru tine. Nu am spus ca nu vreau fără poluare (de unde ai generat ideea?), dar sa ai orbul găinii și gândirea ei, când este clar care sunt motivele pentru electricele nu se pot încă folosi este cum este. Eu nu-mi iau astăzi mașină electrică pe care pot să o folosesc în mod asemănător cu un ICE, dar peste 5-10 ani. Ca unii stăm la casa, ne permitem 2 sau mai multe mașini, panouri solare etc. da, dar acest procent este sub 15%… asta este!!!
-
@@hateru, sâmbătă, 19.10.2024 09:03
Si asta a murit cu balustrada in gura: https://stirileprotv.ro/stiri/actualitate/trupul-soferului-a-fost-sectionat-si-a-murit-pe-loc-cum-s-a-produs-tragedia-de-pe-a1-zvenea-cu-viteza-foarte-mare-un-bmw.html Vrei niste falange amputate? https://www.libertatea.ro/stiri/sofer-mort-la-2-mai-dupa-ce-a-a-facut-praf-bmw-ul-intr-un-stalp-pasagerului-din-dreapta-i-s-au-amputat-falangele-4875066 Hai ca sunteti multi, dar mai scapam incetisor de voi. Din pacate trebuie sa platim asigurari marite din cauza voastra, dar asta e... Cica sunt costurile mari cu dezvoltarea infrastructurii pentru electrice, dar sunt mici cu asigurarile platite pentru ca avem retarzi cu BMW-urile care se cred smecheri si super soferi. Au ei ceva special care le da putere.
-
dan_grc, sâmbătă, 19.10.2024 09:42
E clar ca ne autodistrugem cu Bmw-urile, prin 2030 asigurările vor fi triple, dar am înțeles ca la electrice vor fi din ce in ce mai ieftine, deci tot răul spre bine. Încă mai ai timp la o chinezească, în fiecare săptămână se lansează câteva .
-
Nică, sâmbătă, 19.10.2024 13:31
@Dutz la 19.10.2024, 08:56, vezi că şi motoarele pe benzină poluează, şi avioanele, fabricile, termocentralele, construcţiile etc. O întrebare, dacă din cei 300 de copii 100 au telefoane, iar 50 le au descărcate, cum le vor încărca dacă la şcoală sunt 5 prize dintre care 3 libere? Trecerea la electrice ar trebui să se facă gradual, proporţional cu dezvoltarea infrastructurii care să permită încărcarea atâtor autoturisme şi a bateriilor care să poată fi încărcate mai repede şi să aibă o autonomie mai mare. Viitorul apropiat îl văd plug in hybrid
-
@Elecktrik, sâmbătă, 19.10.2024 15:02
Se stie ca va scadea in urmatorii ani, asa cum a scazut si-n ultimii trei, dar exista o singura certitudine, cat vei trai se stie ca vei ramane un dezinformator, hater, looser
-
petrush, sâmbătă, 19.10.2024 17:38
acumularile cantitative duc la salt calitativ. noi nu ne indoim de faptul ca viitorul automobilului va fi electric. insa nu viitorul apropiat. oare voi nu stiti ca un kwh la statie e de 4-7 ori mai scump decat un kwh acasa, iar un astfel de km electric e de peste doua ori ma scump decat un km petrolier ?
-
Elektrikkk, sâmbătă, 19.10.2024 19:26
"@Elecktrik la 19.10.2024, 15:02" Mda, ce să îţi spun.... Ura din inima ta nu poate fi stinsă cu cuvinte (ale mele sau ale altcuiva)
-
Elektrikkk, sâmbătă, 19.10.2024 23:25
@ Petrush Cât poţi să minţi.... La termică ai un consum mediu de 7 litri, la 7 lei litrul ai 49 lei pentru a face 100 km La electrică, kwh nu depăşeşte 2 lei şi la consum mediu hai şi de 20 kwh/100 km (deşi e mult, real este mai mic), ai 40 lei să faci 100 km Deci preţul la termică este cu o cincime mai mare, în cele mai negre scenarii decât la electrică. Nu mai minţi.
-
Elektrikkk, duminică, 20.10.2024 01:30
https://evmarket.ro/statii-incarcare-vehicule-electrice/preturi-incarcare-statii-tesla-supercharger-romania-ungaria-33657/
-
Profu' de romana, duminică, 20.10.2024 08:56
In sfarsit foloseste si edikkk corect timpul viitor. Va scadea in loc de va scade cum scria in trecut. Iata cum aceasta sectiune de comentarii ajuta la alfabetizarea unora care au trecut prin scoala ca gasca prin apa. Felicitari
-
Banditos, duminică, 20.10.2024 12:26
"vor fi amenzi pentru lipsa concurenţei." Sa-mi explice cineva ce a a vrut sa spuna autorul. Pentru ca autorul sigur nu stie ce vorbeste.
-
Kap, duminică, 20.10.2024 17:37
Electrollski, ce-ai dat tu acolo de la Tezla costă într-adevăr între 1,85 și 2,05. CU ABONAMENT! ”Posesorii de mașini electrice, care nu plătesc un abonament lunar de 65 de lei, vor plăti tarife mai mari – 2.5 lei/kWh.” Iar Tezla are 8 stații de încărcare în România! OPT! Deci la liber e prețul care e și pe piață, 2,5 lei / kWh(https://www.plugshare.com/map/bucure%C8%99ti-rom%C3%A2nia). Eu ți-am mai făcut calculele, văd că insiști să le repet: electric 20 kWh x 2,5 lei = 50 lei / 100 km GPL 8 l x 3,5 lei = 28 lei / 100 km, benzină 7 l x 7 lei = 49 lei / 100 km, motorină 6 l x 7,1 lei = 42,6 lei / 100km Deci cine nu încarcă acasă sau la curent alternativ (caz în care ori face 2 drumuri la stație ori doarme în mașină), iese mai scump și la combustibil, după ce oricum a dat mai mult pe troacă, și cu mama subvenției! Iar la drum lung.....cafele-cafele!
-
Elektrikkk, duminică, 20.10.2024 17:42
@profu Asta cu va scădea vs va scade, nu e prima dată şi o pun ca semnătură... Şi să prind eventual pe cei cu gramatica, stricţii. Stai liniştit, ce am făcut eu în școală, nu a făcut multă lume. Minţi mari discută idei, minţi mici discută oameni.
Dutz, luni, 21.10.2024 20:31Ai făcut degeaba, contează calitatea și educația de acasă… la tine este noaptea minții în ambele cazuri ;)
-
Elektrikkk, duminică, 20.10.2024 17:43
@Bandidos te-ai prins dar vrei tu să ieşi în evidenţă
-
Elektrikkk, duminică, 20.10.2024 17:49
dle Kap, aţi demonstrat că, chiar şi cu ipoteza dvs, o mare diferenţă între benzină / motorină şi electricitate NU ESTE. Iar apoi, treceţi extrem de uşor exact peste ce este mai important !!! Şi asta supără pentru că nu sunteţi obiectiv. Dacă toţi ar avea EV mâine, este jumătate vor încarca EV, 30-40% din românii cu maşini stau la casă şi 10% din cei care stau la bloc au parcări cu plată, abonament şi chiar parcări subterane. Deci un 30-50% vor încarca 90% din timp "acasă" dacă nu gratis, foarte ieftin. Pe măsură ce mai mulţi actori vor fi concurenţa va aduce preţuri bune.
-
Radu, duminică, 20.10.2024 19:15
VW vrea ca statul sa ii sustina ca ei sa-si tina preturile foarte sus, preturi care oricum sunt nejustificate deoarece calitatea a scazut enorm fata de generatiile trecut. Faliment sa scrie pe ei!!!
-
Matei_cel_nou, luni, 21.10.2024 11:46
https://www.g4media.ro/mari-state-membre-ue-cheltuie-zeci-de-miliarde-de-euro-anual-pe-subventii-pentru-producatorii-de-masini-alimentate-cu-combustibili-fosili.html
-
Matei_cel_nou, luni, 21.10.2024 11:49
De curiozitate, Elektrikkk e Edikkkk-Fănikkk de la SRI care îl obseda pe inexorabil și pe încă vreo 2-3?
-
Banditos, luni, 21.10.2024 13:23
@Matei nu, electric nu e fanic de la SRI. Dar individul in cauza avea obiceiul sa-si identifice " dusmanul" ca fiind o singura entitate, incapabil sa priceapa ca "popularitatea" lui era...majoritara.
-
Banditos, luni, 21.10.2024 13:28
@Electric Iaca sunt prost. Pune un link ceva, daca tot o bagi cu cata scoala ai facut tu, posteaza aici "negru pe alb" si numai vorbi in parabole. "ne stim" de multa vreme, iar copy-paste-ul la tine e a doua natura. "ai cuvantul"
-
hamham, marţi, 22.10.2024 08:41
Dupa ce au otravit oamenii acum cativa ani cu milioane de masini care nu respecta normele, acum vor pomana de la stat. Mult tupeu. Faliment placut relicvei naziste!
Citeste si
-
MASINI ELECTRICE SI HIBRIDE | vineri, 15 noiembriePrimele imagini cu viitorul GT electric Jaguar: autonomie de circa 700 kmConstructorul britanic de automobile a publicat primele imagini cu viitorul său GT cu zero emisii. Conceptul ar urma să debuteze la începutul lunii decembrie, iar modelul de serie va fi prezentat în 2025. Citeste tot
-
MASINI ELECTRICE SI HIBRIDE | vineri, 8 noiembrieNoul Mercedes-Benz CLA electric stabilește un nou record: peste 3700 km parcurși în 24 de oreNoua generație Mercedes-Benz CLA a stabilit un nou record pentru mașinile electrice. Un prototip al viitorului model de serie a reușit să parcurgă peste 3700 de kilometri în doar o singură zi. Citeste tot
-
MASINI ELECTRICE SI HIBRIDE | joi, 31 octombrieSuzuki: primul model electric va fi dezvoltat împreună cu ToyotaPrimul model electric Suzuki va fi dezvoltat împreună cu Toyota, au dezvăluit oficial cele două mărci japoneze. Viitorul model va fi lansat în 2025, iar producția va avea loc în India. Citeste tot
-
MASINI ELECTRICE SI HIBRIDE | miercuri, 30 octombrieViitoarele modele electrice Porsche ar putea primi și motorizări termicePorsche nu vrea să renunțe la motoarele termice nici în deceniul următor. Constructorul german a dezvăluit că chiar și modelele concepute pentru a fi exclusiv electrice ar putea primi motorizări termice în viitor. Citeste tot
-
MASINI ELECTRICE SI HIBRIDE | luni, 28 octombrieChinezii de la CATL prezintă o baterie pentru mașinile hibride PHEV: autonomie electrică de 400 kmCompania chineză CATL, cel mai mare producător de baterii de mașini electrice din lume, a prezentat o nouă baterie pentru mașinile hibride plug-in. Aceasta are în compoziție litiu și sodiu și promite să ofere o autonomie electrică de 400 de kilometri. Citeste tot
cumparatorii doresc preturi mai mici cu 30% pentru masinile electrice