Volkswagen are o armă secretă pentru a-i seduce din nou pe americani: un Passat de performanță cu motor V6

Publicat vineri, 22.07.2016 12:22 de Bogdan Mirică

Volkswagen a construit deja un prototip al unui Passat de performanță. Mașina vine cu o serie de modificări estetice notabile, cu accente roșii care ne amintesc de GTI și cu un motor puternic sub capotă.

Dieselgate a lovit puternic în imaginea Volkswagen pe piața din Statele Unite, iar actuala generație Passat nu se vinde foarte bine. Germanii caută modalități de șlefuire a imginii și au exploatat chiar posibilitatea unei versiuni sportive a sedanului.

Mai mulți ingineri ai diviziei din America de Nord au construit un prototip al unui viitor Passat de performanță la uzina din Chattanooga, Tennessee. Câțiva jurnaliști americani au fost invitați să vadă rezultatul final, însă accesul la imagini a fost restricționat.

Din relatările jurnaliștilor, Passat-ul sportiv construit de americani vine cu un acoperiș negru, cu o extensie nouă a spoilerului frontal, cu oglinzi negre, cu logo-uri speciale, cu blocuri optice ușor redesenate și cu elemente de culoare roșie, cum ar fi etrierii și detaliile din grila frontală. Prezența culorii creează o conexiune cu logo-ul GTI, regăsit pe Volkswagen Golf. Interiorul vine cu un plafon negru și cu multe inserții din fibră de carbon.

Pentru a asigura o dinamică mai bună mașinii, Volkswagen a coborât suspensia cu 20 de mm. Nu există detalii despre rigidizarea ei sau despre pachetul de frâne, dar astfel de modificări ar fi subînțelese dacă ne gândim că sub capotă se va afla mai multă putere.

Și, potrivit informațiilor, se va afla. Pentru că Volkswagen dezbate instalarea unui agregat turbo sau a unuia clasic, aspirat normal. Printre candidați se numără motorul 1.8 turbo sau cel de 2.0 litri turbo, regăsit și pe Golf R. Dacă va fi aleasă varianta clasică, singurul candidat viabil este vechiul V6 de 3.6 litri.

Prototipul construit de divizia americană nu a fost încă aprobat de oficialii de la Wolfsburg, dar ar putea primi undă verde în situația în care calculele indică un potențial comercial.

via motorauthority

  • Folțfaghen= carnatț, vineri, 22.07.2016 16:15

    Cum zicea cineva de aici. Au suspensie spate depasita ca la Dacia 1310, iar ei incearca sa ia ochii la spalatii pe creier cu noi strategii DAS SMEN HAUSER AUTO.

  • Andi, vineri, 22.07.2016 18:20

    Daca eu o sa vad vreodata in viitor motor aspirat V6 de la Volkswagen, trec pe diesel :)). Adevarul ca pe piata americana inca se mai permite un aspirat de capacitate medie.

  • Kotegaeshi, vineri, 22.07.2016 23:56

    Copy -paste....Fain. E ca si cand te duci la examen si copiezi. Ai vazut o suspensie de dacie? Ai vazut o suspensie de orice alta masina? " stiu ca sunt varza...." da, te-ai adresat celorlalti . Adevarul este ca nu stii, adevarul este ca esti 1000% varza in domeniul auto. Cat de bine il stii pe florian medelescu? Piata auto americana? De ce vor toti sa intre acolo? Pt. ca americanii inca nu stiu sa faca masini ca lumea. Or sa-mi sara o gramada in cap, dar cand vad ce ofera chrysler.....

  • inexorabil, sâmbătă, 23.07.2016 00:00

    Și cu @Mafia.TMC cum rămâne? Aveai dreptate, @Kotegaeshi, ȋn privința acelei minuni care durează vreo trei zile…Mafia, pardon, VW s-a (re)apucat de făcut cârnați.

  • LR, sâmbătă, 23.07.2016 08:23

    Din titlu se dă ca sigur V6. Și atunci, Mirică, de ce o mai scalzi că s-ar putea să fie 1,8T sau 2.0T? Sau ai pus V6 în titlu ca să te asiguri că atragi vizualizări? Voi nu mai terminați cu panarama asta? Nu vă e rușine? Vă atingeți targetul prin minciună? Voi numiți asta jurnalism?

  • @LR, sâmbătă, 23.07.2016 10:30

    Ma mir ca ti au lasat comentariul nu a fost sters, oricum automarket promoveaza vw si le ridica in cer! Daca zici ceva legat de ei ti se sterg comentariile sau nu sunt publicate!

  • @kote, sâmbătă, 23.07.2016 10:39

    HA-HA-HA, a ajuns un agarici care-si castiga si el ciubucul prin service la colt de strada sa ma intrebe pe mine daca am vazut suspensia unei Dacii . Amice, eu am trait cu Dacia cand tu inca erai la maternitate abea iesit . O masina exceptionala la pretul ei la acea vreme. Chiar si Loganul merita acelasi termen de comparatie . Inteleg sa ofere echipamente low-cost , dar asta la un pret ridicol de scazut . In schimb grupul VAG - Folțfaghen AG cu ale sale modele care pot costa si 40 mii de euro, este absurd sa primesti tehnica low-cost la pret de premium. Intelegi ? Nu. Stiam asta. @LR. Probabil pentru ultimul comentariu te vor bloca si pe tine, cum au facut-o si cu utilizatorul @Sergiu.Andrei care a incercat sa-l corecteze pe Mircea pentru niste greseli care nu ar trebui sa fie comise de catre un jurnalist cu o vasta experienta auto.

  • Kotegaeshi, sâmbătă, 23.07.2016 11:59

    Nasol daca tu ai trait cu Dacia. Era buna? Stii tu.....la ce ma refer. Lasand gluma la o parte, pana cand s-a fabricat Dacia 1310 in Romania? Pana in 2004 .Cand a aparut modelul? 1969 a fost anul de aparitie. Si tu spui ca era nemaipomenita?Am urat tot ce era posibil la masina romanului ,in comunismulsulii. De la primul surub, pana la ultima piulitza. Totusi, de unde stii tu atat de multe despre locul meu de munca? Mafiutza , iar dai cu mucii in fasole? Cate kg. zici ca ai?