Volkswagen ar putea prezenta modelul GTI-R la Frankfurt
Volkswagen ar putea prezenta o versiune cu tractiune integrala a modelului Golf GTI la Salonul Auto de la Frankfurt.
Desi Volkswagen nu a prezentat Scirocco R20T la Salonul Auto de la Geneva, marca din Wolfsburg ar putea prezenta Golf GTI-R la Salonul Auto de la Frankfurt. Golf GTI-R ar putea fi echipat cu o versiune mai puternica a motorului TFSI de 2.0 litri, care isi va transmite puterea catre sosea prin intermediul unui sistem de tractiune integrala.
Propulsorul in cauza este in echiparea lui Audi S3, ceea ce inseamna ca noul VW Golf GTI-R ar putea avea aproape 260 CP. Potrivit sursei, o imbunatatire majora a lui GTI-R este greutatea redusa, motiv pentru care Volkswagen a ales folosirea unui motor 2.0 TFSI in locul propulsorului V6 de 3.2 litri. Pe langa asta, modelul ar putea avea o caroserie mai usoara si un interior mai putin echipat, pentru a avea o masa cat mai redusa.
Noul GTI-R va fi astfel mai performant decat versiunea GTI a lui Golf, si ar putea fi lansat la sfarsitul anului 2009 sau inceputul anului 2010. Tractiunea integrala ii va oferi un avantaj deosebit atat pe trasee virajate, cat si in linie dreapta in fata competitorilor cum ar fi Focus RS si Renaultsport Megane 250.
Via | Car
-
VladP, vineri, 13.03.2009 12:44doresc
as vrea si eu un bmw ursulet cu un motor de oltcit, da amplasat central pentru un raport corect de greutate daca se poate... ca vreau sa ma dau la liniuta cu un ferrari sa-i arat cine-i mai tare... frane pe tambur fata montezi?
-
gigi, vineri, 13.03.2009 12:50pentru mecanici
la o dacie dasta noua RS de 250CP ce imbunatatiri poti face?suplimentar as vrea aripioara de rechin din Auchan ca am vazut cu 15ron si cam la ce cheltuieli m-ar duce stage 1 sa zicem
-
VladP, vineri, 13.03.2009 13:04merge
pot oferi kit-ul pt stage one la 90 lei. Acesta include: folie oglinda pentru geamuri, luminite la stropitorile de parbriz, antena sport si autocolan lateral cu dacia rs si BONUS pentru primele 100 de comenzi volan imitatie lemn, deosebit. Pentru performanta, recomand stage 2: mustiuc gros imitatie pentru esapament, optional se poate monta inca unul in partea cealalta pentru simularea unei evacuari duble, se scoate filtrul de aer si se inlocuieste cu un burete (ieftin la revizie 10 lei) si cel mai important decupaj sport intake in capota fata, adauga minim 80cp si cam 50nm.
-
ValdP, vineri, 13.03.2009 13:05P.S.
am uitat, ofer si garantie.... morala
-
alex, vineri, 13.03.2009 13:24gold
:)))) cum sa ii ofere avans in fata focusului rs , chiar daca are tractiune integrala La cei 300 de cai putere si revo nucke cu ce vine echipat rs ul o sa stea mult in spatele rs ului hai ca asta a fost buna :)))
-
IoanP, vineri, 13.03.2009 13:48tuning?
Bai, voi scrieti la misto sau chiar faceti de-astea la masini? Mi-e foarte greu sa cred ca e doar 90 RON kitu ala si cred ca nu e pe bune. Pe mine m-ar interesa un tuning la logan 1.4MPI benzina dar nimic exagerat ca nu vreau sa merg la curse cu masina. Si sa nu fie mai scump de 100 RON. Rog deriozitate.
-
Mecanic Iscusit, vineri, 13.03.2009 13:50Am concurenta ...:-P
Pentru Gigi .. pentro o asemenea capodopera de masina ..un RS ramane un RS , si daca vorbesti si de 250 CP putine de zis ..pot sa ma aplec insa asupra caroseriei ( cat imi permite burta ... ) pt ca mecanica este bunicica , concurentul meu VladP , care are atelierul doua case mai incolo de mine pe strada ..( daca veniti la mine va dau un pahar de apa gratis de la hidrantul de langa gard ) sa revin la subiect , VladP are si el propuneri demne de luat in seama , eu sustin insa ca sistemul de franare trebuie bine pus la punct .., o furca de franare de la o bicicleta Pegas poate sa faca minuni in cazul acestei Dacii RS , cat despre volan , eu as urma principiul reducerii greutatii , o simpla cheie franceza din plastic prinsa pe buduc rezolva toata problema , unde mai pui ca arata si f. original ;-) . Sa revina cum la BMW-ul ursulet ..faina masina ;-) , dar cred ca ar fi pacat VladP sa pui un motor de Oltcit pe un BMW ..Motorul de Oltcit Boxer merge pus musai pe un Porsche , apropo eu am si un motor de Oltcit , cine vine cu un Porsche ?
-
VladP, vineri, 13.03.2009 13:53pe bune
Sunt aduse la negru de aici si pretul asta asa bun. Te asigur ca e pe bune. Montajul ie inclusi. Pt 1.4mpi am la 100ron un kit adevarat... becuri albastre cu orbire garantata, autocolant care imita trapa de sticla, paravant RS, huse imitatie piele leopard si bonus mustiuc de esapament cu leduri rosii. De asemenea, pentru ca imi esti simpactic, arunc in afacere si un parasolaru cu BOSS RS, verde.
-
Mecanic Iscusit, vineri, 13.03.2009 13:54Pe bune , eu si vlad suntem profesionisti
Domnule IoanP , atelierul meu va poate oferi o consultanta de cea mai mare seriozitate , si asta la un pahar de apa ( cea furnizata de hidrant .. ) , ce pot sa zic , aveti un motor cu potential , eu unul as mai baga mana un pic in buzunar , al dumneavoastra fireste ..si as mai cumpara un motor de 1.4MPI , pe care sa il punem in spate , in acest fel se echilibreaza cat de cat masele , masina trage cu forte egale pe fata si pe spate , ai un fel de diferential autoblocabil ( daca patineaza fata ..trage spatele ;-) ) il pui pe o sina ..si cand vrei doar fata . il dai jos .
-
gigi, vineri, 13.03.2009 13:55Pentru cel mai iscusit mecanic
Daca imi iau un dacie dasta megan rs de 250 de cai poti sa ii pui tractiune integrala ca stiu eu de la un prieten care are logan ca degeaba au nemtii sute de cai putere ca tot motoarele frantuzesti sunt mai tari chiar daca nu au figurat vreo data intr-un concurs aranjat
-
Vlad P, vineri, 13.03.2009 13:59@Mecanic iscusit
As vrea daca imi permiti sa te contrazic. Eu zic sa nu exageram cu porsche. As modifica insa o impreza sti, tot motor boxer ca sa nu te super. In plus are deja intake-ul standard si nu mai necesita kit-ul stage 2. Nu stiu insa cum o sa facem montajul central, dar ma gandesc, asa ca sa nu zici ca nu ai avut si tu o contributie sa il montam pe spate, ca la porsche... si uite... asa avem 3 legende intr-o singura masina... ne apucam de treaba?
-
Mecanic Iscusit, vineri, 13.03.2009 14:05Asa mai da propunere
Modificarile propuse sunt de bun gust , si profesioniste , ce as mai propune eu o cutie de tractor cu 16 viteze HodoroncTronic , mecanica de brasov , imbatabila ..cat o dorinta mai mult personala , o antena cu oua Kinder pe ea , eventual cu luminite daca merge ( am vazut ca le ai pe astea cu curentii , xenoane etc ) . Normal ca ne apucam de treaba , dar la tine in atelier ca la mine dupa ora 11 nu mai bate soarele , de cand asteptam asta , sa lucrez si eu la soare unde este atelierul tau. Tragem insa un furtund e la hidrantul meu , un pahar de apa gratis poate face minuni la clienti !
-
Mecanic Iscusit, vineri, 13.03.2009 14:09Pt gigi
Draga domnule gigi , este f. adevarat ca motoareke frantuzesti trag mai latin , pana si cand se gripeaza au un zgomot mai placut de cat arogantele motoare nemtesti ..in plus atelierul meu fiind specializat pe infuzii de piese autohtone ( buzunarul clientului , interesul nostru ) te pot sfatui sa montam doua axe cardanice in paralel de provenienta Aro , sistem de siguranta , can cedeaza unul il ai pe al doilea .., si nu te zgarci , pt ca mai cedeaza ;-) . Astept insa si propunerile viitorului asociat , poate scoatem ceva si mai bun si mai ieftineanu , ca de este criza .
-
VladP, vineri, 13.03.2009 14:17se intrevede ceva...
nu pot rezista la propunerea ta cu oul kinder, klar cu k va fi pe masina. garajul meu e disponibil, desi la ultimul vand am pierdut acoperisul. De aici si soarele... Cutia de viteze e o idee extraordinara, dar ma vad nevoit sa te rog, daca se poate sa fie automata... cu curentii le am, doar am fost electrician in constructii 2 luni asa cum am fost si tamplar, zidar, vopsitor auto, secretara si director general la fima lu' sor'mea... din Spania... daca aduci apa de la tine pun si eu 3 peturi de burger de 5 litrii sa ne simtem bine, ca doar oameni suntem pe langa tuneri, nu? Am gasit in debara niste vopsea albastru militie, o raritate zilele astea si propun sa o combinam cu un auriu frumos, d'ala perlat. Ca tot ai pomenit de Brasov cred ca mai am si ceva subansamble de elicopter furate de pe ceva modele inainte de livrare pe vremea cand eram inginer sef de sectie la fabrica aeronautica. Tot atunci am invatat sa lucrez si la strung, cam 2 zile, asa ca daca esti interesat, as putea sa fac si niste piese noi in debara.
-
Mecanic Iscusit, vineri, 13.03.2009 14:34mina de aur ...
Eu citesc oamenii , pot sa spun ca esti un meserias al tunningului de mare valoare :-) , albastru militie ..:-)) , nu mai am nici o retinere intr-o colaborare . Se pare ca ai o experienta vasta , pluridisciplinara , talentat insa sunt si eu , desi nu am studii de aerodinamica ..sau studii in general ..am reusit sa inalt cu niste eleroane niste masini la cer , in unul din cazuri si soferul din ea s-a inaltat cu totul la cer , insa nu din cauza mea , eu am vrut sa conving omul ca o masina asa usoara ( opel tigra ) cu un eleron asa mare ( unul de pe o cabina de tir , dar pus invers ca sa faca forta deportanta ) necesita un motor greu sa tina botul la sol ..zgarca nu vrut sa puna bijuteria tehnica propusa , motorul de SAVIEM , de pe camionul Roman cu care caram eu cartofi de la tara . Acum in garaj mai am un Lastun care vreau sa il fac un SUV , cred ca este o bresa pe piata , piata SUV-urilor mini , vin si cu asta la tine in garaj ;-) .
-
gigi, vineri, 13.03.2009 14:35
Daca spuneti ca sunteti mecanici priceputi, as vrea sa schimb si pinionul de la a-5- a sa pun unu de nova ca trage tare si consuma putin(ca sa ma fac inteles masina nu pinionul).De asemenea as dori sa mai modific ceva la antena gps as vrea sa o integram in aripioara din Auchan sau Real nu mai stiu exact unde am vazut-o ca sa stau ca boieru la volan.Un cardan de RABA nu ar fi mai indicat el sa traga pana la 230-240 km/h si pe urma sa intre in actiune un cardan mai mic care sa propulseze masina pana la 350-400 km/h stiu eu ca se duce pentru ca prietenul, amicul cu loganul de care v-am zis mai sus, baga benzina in logan de la oemve si mi-a zis ca la "kick down" are cam macar 40 de cai in plus. P.S Cu apa vin eu ca sa ies mai ieftin
-
IoanP, vineri, 13.03.2009 14:45tuning logan 1.4 mpi - raspuns da
Desi nu sunt inca sigur ca nu e toata chestia asta la caterinca sunt dispus sa risc 100 RON (ce pielea mea) si sa fac tuningu. Daca iese bine poate va mai aduc clienti - sandero 1.5 mpi motorina diesel faceti? Sau doar limuzine faceti? Inca un motor nu vreau sa-i pun pentru ca sunt sigur ca o sa consume mai mult! Si am nevoie de spatiu in portbagaj cind merg la tara sa aduc cite ceva, stiti cum e... Mai bine imi largiti portbagaju ca sa intre doi porci la o suta, o suta si ceva de kile...
-
Mecanic Iscusit, vineri, 13.03.2009 15:00pt gigi
@gigi , vad ca si tu le ai cu mecanica ;-) cu pinionul cred ca ai dreptate , am facut acum si io niste calcule cu creiunul chimic pe dulapul din atelier ..si cred ca iese de un litru si ceva la suta de kilometri . Referitor la cardan .ai atins un punc sensibil si important , este adevarat ca un cardan de RABA este foarte indicat la asemenea eforturi ..si merg cuplate si doua cardane , prefer metoda in serie , daca doua axe cardanice in paralel ..sau daca le pui invers pe acestea , pui cardanele in paralel . eu prefer in serie , pt ca sa pot pune intre ele un reductor cu vascocuplaj asistat de calti . Se accepta apa , dar paharul este de la noi !
-
VladP, vineri, 13.03.2009 15:01@ clienti si mecanic iscusit
Deci, o sa incep prin a spune ca sunt incantat de ideea cu lastunul, dar eu propun sa-l facem monster truck din ala ca sa reziste la drumurile noastre si sa-l umplem de motor in spate, banuiesc ca inca mai ai Saviem-ul. La cata tractiune o sa aiba as lua in considerare si problema cu 2 axe cardanice, ca nu se stie niciodata si cum calitatea inainte de toate propun sa fie deviza noastra, nu se poate altfel... pentru a iti confirma inca odata parearea despre mine propun sa lungim caroseria lastunului astfel incat sa-l face o limuzina din aia lunga sa ducem oamenii la nunta si la casino cu ea. @ gigi - ce vrei t nu se poate obtine decat cu NOS, dar eu iti propun sa facem altceva ca ala e scump. 2-3 butelii, legate in serie pot inlocui cu succes sistemul capitalist scump si nefiabil @ IoanP - domnule draga, nu stiu ce garantii va mai putem oferi, noi aici lucram pe incredere... normal ca facem si la dizal.. facem la orice. portbagajul il putem adapta in asa fel incat sa prinda si 3 porci la suta de kilometrii cat ati spune peste... doar am zis ca ne pricepem
-
Mecanic Iscusit, vineri, 13.03.2009 15:06pt IoanP
Nu facem numai limuzine , acceptam provocari , ptem de exemplu sa transformam acel Sandero , ii mai turtim acolerisul , mai munem un motor in fata ( lungim botul ) si obtinem o piesa de design in spiritul coupe-urilor clasice ( consola fata scurta , bot lung ..cabina retrasa , spate cu consola lunga etc . Daca tu renunti la al doilea motor din considerente de spatiu , putem incerca cu un motor de motocicleta , prefer Honda , ocupa putin , f. puternic ..ceva mai zgomotos ..dar daca il izolam cu cartoane fagure de la ambalajele de oua ..se rezolva cat de cat problema . Sa astept insa si opinia lui VladP partener in acesta afacere stradala , in plus are si garajul ..la mine este umbra in garaj pe cand la el este soare .
-
VladP, vineri, 13.03.2009 15:14@ mecanic iscusit si IoanP
Ma recunosc depasit in imaginatie de ideea revolutionara pentru sandero... toata stima... in plus tocmai am gasit letconul lui bunicu' si oficial spun ca de azi pot face si cip tuning, un condensator acolo, o dioda dincolo si tac-pac inca cel putin 100cp si o scadere de consum de minim 25%. astfel 2 motoare diesel vor consuma cat unul si trei sferturi, rentabil si eficient. Cu motorul de motocicleta nu stiu ce sa spun... vad o incompatibilitate intre injectie si carburatie. Propun mai degraba o incorporare a motorului moto in motorul masinii, astfel incat obtinem un 1.4 de 6 cilindrii si cu cip tuningul il facem sa si consume mai putin, deci iata, numai avantaje. Eu spun ca o propunere mai buna nu o sa gasiti in alta parte, decat evindent amatorisme scumpe si fara rost.
-
VladP, vineri, 13.03.2009 15:19@ Sebastian Toma
nu pot sa nu imi manifest suferinta in fata lipsei de implicare a domnului Sebastian Toma. Va rog, o parere, o impresie? Noi am inceput aici o discutie serioasa iar dansul se tine de prostii cu golfuri de fabrica... va rog respectuos sa luati atitudine
-
Mecanic Iscusit, vineri, 13.03.2009 15:23de acord cu tine VladP
Conceptul cu 2 , 3 butelii legate in serie este excelent ! in plus nici eu nu suport sistemul capitalist scump si nefiabil ! ( de aici filosofia de folosi cat mai multe piese autohtone ) chestie cu lastunul este tare ..masina VIP .., propun insa sa fie negru , daca nu merge il facem imediat dric . Ar fi si pacat sa irosim vopsea albastru militie pe o limuzina VIP .., cred ca o prinde mult mai bine pe masini sport , evantual chiar sandero pe care sper sa il modificam daca IoanP este de acord ..bonus , free ii putem face si o sita pe capota , gauri date cu cuiul , polizate si date cu lac , capata una spect de fibra de carbon perforata semn al distinctiei tehnologige imbinate cu activitatea manufacturiera ! In plus toate punctele de autogen propuns ale racim cu bere , asigura o contractie a metalului mult mai controlata de cat cu apa .
-
sebaa, vineri, 13.03.2009 15:23@ VladP
Astept cu interes primul vostru proiect:) O zi buna!
-
VladP, vineri, 13.03.2009 15:37la treaba domnii mei
Nu imi pot decat masnifesta bucuria nemasurata in fata reactiei pozitive a presei de specialitate. Va multumesc domnule Sebastian Toma. La asa o reactie speram sincer sa fiu. Interesul pentru proiectele mioritice trebuie sa creasca pentru a ajuta industria romaneasca aflata in recesiune economica. Revenind la oile noastre, acum imi dau seama ca stricam bunatate de vopsea pe masina asta. AI dreptate.. un model sport de prestigiu se va bucura mult mai tare de albastrul cu pricina. Cat despre aspectul fibrei de carbon, eu zic sa nu ne hazardam in actiuni scumpe si costisitoare.. vine primavara si cu siguranta vom avea parte de grindina in partea asta a satului, de aceea propun sa lasam simplu masina expusa intemperiilor... treaba e facuta de la sine. Evident asteptam prea la evenimentul de lansare, nimic pretios, apa de la hidrant, burger si ceva mici la radiatorul incins.
-
Mecanic Iscusit, vineri, 13.03.2009 15:38Indolenta paguboasa
Faptul ca putem ataca si piata cip tuningului este o veste excelenta , ceva cositor mai am si eu de la scoala ;-) .Am observat si eu ca pe site-urile de la noi se face o promovare agresiva a solutiilor de sorginte capitalista in detrimentul solutiilor nationale de mecanica facuta pe colt de bordura , oameni ca noi pot spune un NU raspicat indecentei solutiilor straineze , oameni pregatiti , scoliti pe banii tarii , fac propaganda la diverse solutii de carton , netestate pe strazile patriei noastre . Ar fi cazul sa apara articole de genul : Oltcit quatro versus Sandero 3.5 l , injectie directa prin carburator variabil cu pompa vidata etc ..
-
mircea, vineri, 13.03.2009 15:41@all
Ba mai mult, Automarket va fi primul partener media si va da imagini exclusive de la premiera mondiala. Organizam ceva pentru Geneva 2010? :)
-
Mecanic Iscusit, vineri, 13.03.2009 15:41Multumim :-)
Multumim domnule Sebastian Toma :-) , garajul nostru reunit o sa faca o patrundere pe piata de rasunet , probabil ca o sa fim lovitura fatala data granzilor automobilistici ai lumii occidentale . O zi buna ! P.S. Va asteptam cu masina dumneavostra la noi , chiar daca probabil este vestica ..inca o putem salva , ca sa devina o mandrie nationala !
-
Mecanic Iscusit, vineri, 13.03.2009 15:43Asa o sa facem !
O sa vorbesc si cu partenerul meu VladP in afacerea stradala ce lupta si impotriva fiscului ...si nu o sa dezamagim ! ;-) Dacia Duster o sa fie istorie , ii lipseste imima romaneasca ( poate motorul de Saviem :-P )
-
Vlad P, vineri, 13.03.2009 16:13Geneva... Jimbolia de Jos - Jimbolia de Jos... Geneva 2010
Daca tot ne propunem o participare la Geneva, in inima capitalismului imputit, atunci din arsenalul nostru nu pot lipsi hibrizii si masinile electrice. Le vom arata ca banii, cultura si civilizatia nu sunt mai presus decat ce pot realiza doua, pardon, 4 maini dibace la rigola. In acest sens propun tehnologia energiei regenerative. cate un dinam luat de la semicursierele sputnik la fiecare roata va ajuta la reincarcarea bateriilor 777. Cu numai 4500 baterii legate in serie vom obtine o autonomie de cam 200-250km. Asta in conditiile de trafic de pe dn1 (8 ore Bucuresti-Busteni). E o realizare zic eu. GPL-ul e deja un sistem binecunoscut publicului roman, dar culmea nimeni nu s-a gandit inca sa ii faca o imbunatatire... propun sa ne gandim si la asta. Energia nervilor in trafic poate fi captata... si cum avem multa energie din asta simt ca am dat peste o mina de aur. Alte idei?! Parteneriatul media ne onoreaza... Geneva 2010 here we come!
-
Mecanic Iscusit, luni, 16.03.2009 15:22Geneva , podium romanesc !
Flerul tau spre aceste tehnologii hitech este fenomenal , ce pot sa spun ..abia astept , mai am si eu o baterie Elba ( cele patrate ) de 4.5 Volti daca imi amintesc ..cu smoala la interior , poate fi o sursa de rezerva cat sa aduci masina la bordura in caz de necesitate ! Pentru ca noaptea este un sfetnic bun , m-am gandit la o potentare a sistemului cardanic , si anume , folosirea unei Cruci Cardanice sfintite folosita la Boboteaza ( a stat un an in apa pt ca nu a fost recuperata , a fost gasita abia dupa un an dupa ce un brav scufundator a dat cu capul de ea ) , in fine , incarcata si cu binecuvantari divine , aceasta cruce cardanica sfintita , poate sa ridice sistemul de tractiune integrala pe culmi la care putrezitele sisteme occidentale nici nu pot visa , realizarile Audi ...Subaru ..din domeniu, sunt asemenea unui lant de bicicleta pe langa un motor ..in comparatie cu noul nostru sisitem ! Idei sunt ..asa ca parteneriatul acesta sigur o sa aibe un real succes !
Citeste si
-
AUTOIPOTEZE | joi, 28 iunieBugatti Veyron ar putea avea un succesor hibridBugatti a confirmat succesorul lui Veyron. Unele voci susţin că acesta ar putea fi echipat cu un tren de propulsie hibrid. În plus, succesorul lui Veyron va fi mai uşor şi mai eficient. Citeste tot
-
AUTOIPOTEZE | vineri, 22 iuniePropunere neobişnuită: un Fiat 500 cu motorul lui Ferrari 458 ItaliaLazzarini Design Studio şi-au imaginat că pe actualul Fiat 500 ar putea fi montat motorul lui Ferrari 458 Italia. V8-ul ar urma să fie ceva mai cuminte şi să ofere “doar“ 550 de cai putere. Citeste tot
-
AUTOIPOTEZE | luni, 18 iunieOpel Insignia facelift ar putea primi un motor diesel de 1.6 litriOpel Insignia urmează să primească un facelift, iar împrospătarea estetică va fi acompaniată şi de motorizări noi, printre care se numără şi o unitate diesel de 1.6 litri, anunţă Autocar. Citeste tot
-
AUTOIPOTEZE | vineri, 15 iunieAudi ar putea dezvălui un Q5 TDI bi-turbo de 313 CP la Le MansAudi ar putea pregăti o surpriză pentru fanii săi la Le Mans. Nemţii au în plan o versiune nouă pentru Q5, un V6 TDI bi-turbo de 313 cai putere. Citeste tot
-
AUTOIPOTEZE | joi, 14 iunieLexus pregăteşte GS250h, un hibrid care să se bată cu BMW 520dLexus ia în calcul lansarea unei noi versiuni pentru sedanul GS. Ea ar urma să se numească GS250h şi să atace rivali germani ca BMW 520d şi Audi A6 2.0 TDI. Citeste tot
Pot sa aduc modificari la calitate profesionala , o asemenea masina poate sa fie costisitoare la intretinere dar eu pot sa cobor pragul acestor cheltuieli . Am de exemplu o intreaga panoplie de piese , arbore cardanic de Aro 244 , niste amortizoare cu gaz , reglabile de la un citroen DS , am mai modificat golfuri ( merg f. bine piesele de supernova pe ele ) , in final obtineti o masina performanta f. usor de intretinut . Eu sunt foarte multumit de audiul meu A8 cu motor de aro ( motorina ) . Astept doritori .