Volkswagen ar putea lansa o versiune CC a lui Jetta
Volkswagen Jetta ar putea primi o versiune coupe, inspirată de conceptul NCC prezentat în 2011 la Salonul Auto de la New York.
Volkswagen Jetta ar putea primi o versiune coupe în 2015, anunţă englezii de la Autocar. Aparent, modelul poartă denumirea internă SC, acronim de la Sport Coupe, iar versiunea de producţie va avea patru uşi şi va fi inspirată din conceptul NCC prezentat la Salonul Auto de la Detroit în 2011. Cei de la Volkswagen susţin că modelul ar fi dorit în gamă de clienţii care doresc o maşină cu un aspect estetic deosebit, fără să renunţe la practicalitatea oferită de un model cu patru uşi. Tocmai din acest motiv, conceptul Volkswagen NCC nu a fost atât de popular în rândul celor care l-au văzut la Salonul Auto de la Detroit.
Cei de la Volkswagen au livrat 889.945 de unităţi Jetta la nivel global, remarcând o creştere semnificativ de la cele 677.793 unităţi livrate în 2009. Producătorul din Wolfsburg are deja o gamă impresionantă de modele cu trei uşi, iar noul SC ar oferi o alternativă mai ieftină pentru cei care visează la CC, versiunea coupe cu patru uşi a fratelui mai mare al lui Jetta. Pentru moment, oficialii Volkswagen nu au confirmat dezvoltarea unei versiuni de serie a lui Jetta SC.
În cazul în care va fi oferit şi într-o versiune de serie, Jetta SC va fi bazat pe noua platformă MQB a celor de la Volkswagen. Această platformă a debutat deja pe noul A3 şi va fi găsită şi pe Golf 7, viitorul Scirocco şi pe numeroase alte modele din gama Volkswagen. Cei de la Audi vor folosi platforma MQB pentru a dezvolta o versiune sedan a noului A3, care ar putea să atingă acelaşi segment pe care îl vizează viitorul Jetta SC.
Via | Autocar
Arata destul de bine conceptul si sper sa nu se indeparteze produsul final prea mult de ceea ce vedem aici. Sper ca pana atunci concurenta sa se dezvolte si sa isi largeasca gama de produse ca in final noi posibilii clienti sa avem de unde alege. * Am o intrebare off-topic. Daca la un motor pe benzina stock la care se mareste presiunea din camera de ardere cu (sa zicem) 30% creste direct proportional si turatia rezultand un cuplu cu 30% mai mare ? (pur teoretic). Multumesc.