Visul restauratorilor: Caroserii noi de Ford Mustang '67 la 15.995 dolari
Ford le-a dat acordul celor de la Dynacorn Internaţional pentru a oferi caroseria de Mustang Cabrio generaţie 1967 în catalogul oficial al pieselor licenţiate de restaurare Ford.
Visezi la un Ford Mustang din 1967 impecabil? Dificil de realizat, cu atât mai mult dacă vrei versiunea decapotabilă a lui Mustang, fără rugină şi fără accidente. Tocmai de aceea, Dynacom International oferă caroserii noi de Mustang Cabriolet generaţia 1967 contra sumei de 15.995 de dolari. Din păcate pentru pasionaţii de automobile retro, producţia de piese noi pentru vehicule ieşite din producţie nu garantează calitatea constructorului de origine, dar problema a fost tranşată din start de cei de la Dynacom, aceştia primind licenţa Ford pentru Mustang şi fiind introduşi în catalogul oficial de piese pentru restauratori. Pentru amatorii de Mustang, caroseriile modelelor '65 Convertbile, '67 Fastback şi '69 Fastback sunt disponibile în oferta Dynacom şi toate sunt aprobate de cei de la Ford pentru utilizare în vederea restaurării.
În vederea clasificării ca o piesă licenţiată Ford pentru restaurare, o componentă trebuie să atingă sau să depăşească normele, finisajul şi calitatea originalului. În cazul de faţă, vorbim de o caroserie realizată cu oţel modern, cu o grosime superioară în anumite zone cunoscute pentru potenţiale probleme şi cu suduri moderne, de calitate şi rezistenţă superioară. Caroseria poate fi echipată cu multe piese noi, peste 90% din componentele necesare restaurării unui Mustang Convertible din 1967 fiind oferite în catalogul restauratorilor Ford. Mai mult decât atât, clienţii pot construi o replica Shelby GT350 Convertible, Shelby GT500 Convertible şi pot să aleagă ce motor doresc.
Generaţia 1967 a lui Ford Mustang a fost reproiectată şi i-a ajutat pe cei de la Ford să se distanţeze de General Motors şi Chrysler în lupta pentru supremaţie în clasamentul vânzărilor. Caroseria a fost lăţită, capota a fost lungită şi spaţiul destinat motorului a crescut semnificativ pentru a face loc unei game de şase motorizări. Grila faţă şi blocurile spate au fost redesenate, iar clienţii puteau opta pentru montarea semnalizatoarelor în fantele de aerisire din capotă. Lista de opţionale includea un volan care se putea înclina, un set de ceasuri de bord cu tahometru inclus, ornamente din aluminiu polişat pentru bord, feţele de uşă şi consola centrală. Generaţia 1967 a lui Mustang a fost prima care a primit aer condiţionat integrat în spatele bordului.
Via | Autoblog