Viitorul VW concurent pentru Logan, spionat

Publicat marţi, 10.04.2007 00:58 de Mircea Meșter

Paparazzii au surprins in teste viitorul model cu care Volkswagen va ataca segmentul pe care astazi face legea Dacia Logan.

Portalul ceh online auto.cz a publicat astazi fotografiile-spion ale modelului pe care Volkswagen in pregateste ca rival pentru magnetul de vanzari Dacia Logan.

Fotografiile au fost realizate in nordul Peninsulei Scandinave, acolo unde constructorii europeni isi muta taberele de teste de fiecare data cand in peisaj trebuie sa apara un model nou. Denumit in presa occidentala "Volkswagen Logan" (numa de botez evident neoficial si care are menirea de a suscita atentia cititorilor), modelul german va fi produs in colaborare cu uzina austriaca de la Magna Steyr si va avea ca scop stoparea avansului pe care Renault si Dacia l-au luat pe piata vehiculeleor low-cost. In plus, zvonurile au mers pana acolo incat cehii care au publicat fotografiile afirma chiar ca noul model va dispune de un plafon vitrat si de dotari mult mai bine definite in acelasi pret.

Ramane de vazut ce va urma in filmul serial Volkswagen versus Renault.

  • Horatiu, marţi, 10.04.2007 01:41
    hehehe si vw...

    As putea spune ca acesta este modul prin care VW isi exprima ura si ciuda fata de succesul pe care la avut Dacia Logan la vanzarile low-cost.Nu numai ca vor sa stopeze vanzarile Daciei dar pana si numele l-au pus idem modelului produs de Renault,in plus ca promit niste lucrui(dupa cum am citit mai sus) care sunt putin probabile.Cel putin eu cred ca nu va avea mai amre succes decat Dacia Logan

  • Ionut, marţi, 10.04.2007 03:27
    ura si ciuda?

    de "concurenta" ce zici, prietene? Oare Bmw fabrica seria 3 din ura si ciuda pt vanzarile Mercedes C-Klasse? e o felie mare la low-cost, fiecare vrea bucata lui.

  • Hallex, marţi, 10.04.2007 05:30
    HORATIU

    Draga,Horatiu citeste si tu mai atent articolul inainte sa afirmi cava nu de alta dar pari penibil!Numele nu e acealsi!!"Denumit in presa occidentala "Volkswagen Logan" (numa de botez evident neoficial si care are menirea de a suscita atentia cititorilor)"

  • abc, marţi, 10.04.2007 07:24
    @Horatiu

    Esti penibil. Alt Loganist injectat. Unde scrie ca va avea aceasi denumire? de concurenta ai auzit? hahaaaa

  • alex, marţi, 10.04.2007 07:53
    dar cind?

    mai interesant ar fi de aflat cam pe cind vor scoate VW modelul asta... stie careva ceva, chiar dintre redactori...?

  • jonny`, marţi, 10.04.2007 08:40
    astia de la vw si-au gasit de cine sa isi bata joc

    cine stie ce parte de la vw vrea sa arate ca poate sa scoata o masina la acelasi pret dar cu motor de vw, sunt sigur ca vaavea mai multe vanzari decat loganul, pt ca nemtii fabrica masini iar francezi parfumuri, asa ca sigur se va pune accent pe stabilitate.....iar la logan lipseste total, plus ca la motoarele vw schimburile se fac la 15 mii de km nu k la logan la 5 mii, eu am un golf5 si dau 8 milioane la revizie si asta o fac la 15 mii dar la logan dau 3 milioane la 5 mii asa ca face-ti voi diferentza.

  • Magyari, marţi, 10.04.2007 08:43
    VW

    Eu lucrez la o reprezentanta VW, insa nici o stire legata de acest model, pana in momentul de fata :)

  • bradshow, marţi, 10.04.2007 09:37
    asta arata a masina

    deci nu se pot face comparatii cu Loganul

  • john, marţi, 10.04.2007 09:38
    logan

    www.vezi de treaba ta.ro un om a facut seaua,a puso in grajd, dar degeaba s-a bucurat vaca.......cui ai place LOGANUL?mie nu si ca mine mai sunt multi,multi,multi tare,ai vad ca au masinii,si merg cu ele pe strada,jur,i-am vazut

  • allroad, marţi, 10.04.2007 09:40
    VW low-cost

    Voci influente spun primavara viitoare.!!Optimistii spun toamna asta.Data aproximativa-anul viitor..!Oricum,nu te poti baza pe zvonuri,au mai fost intarzieri la modele,pe diferite considerente,si la Golf V,si la Passat.Important este ca va aparea,si ce pot sa va spun precis este ca se vor tine de cuvant si va fi o masina low-cost,nu ca la Logan sa ajunga la 8.000-11.000 Eur......Aia nu mai este low-cost,si si-a depasit targetul,iar politica de marketing a Loganului a luat-o razna,cand au vazut ce succes are masina..!Loganul nu se mai inscrie in politica de low-cost..!!!Sunt atatea masini care la aceeasi bani ofera mult mai mult..!Vezi Hyunday Accent,asta e ce imi vine in minte,dar exemplele sunt numeroase..!Polo Happy,8500 Fara TVA,Skoda Fabia,etc,etc...!

  • Gladiator, marţi, 10.04.2007 09:53
    E bun

    Daca e aproape de pretul loganului castigator sigur va fi VW.

  • sirvio, marţi, 10.04.2007 09:53
    :)

    Ba care e ala de face schimbul la 5 mii la logan ma? Esti cel mai bun client al servicelor atunci!! In caz ca nu stiai, vezi ca nu trebuie sa schimbi nimic inainte de 15 mii, doar daca o pregatesti pentru iarna. Pina acum, Loganul e cea mai buna masina romaneasca, ins aas fi preferat sa se vinda dacia celor de la VW.

  • xkz, marţi, 10.04.2007 10:12
    Pentru cei anti-Logan

    Pentru jonny: poate ca tu faci revizie cu Golful la 15000, dar si la Logan pe benzina revizia e la 15000 (la diesel e la 10000) si nu costa 3 milioane, ci 2. Pentru allroad : pentru tine 8500 fara TVA sau cu TVA inseamna aceeasi bani? La 8500 (mai exact, 8470) cu TVA inclus cumperi modelul Laureate Plus de la Logan, care doar jenti de aluminiu nu are, in timp ce la Polo mai pui TVA-ul (ajungi pe la 10100) si nici ABS nu ai! E usor de aruncat vorbe in vant.

  • sa nu rad, marţi, 10.04.2007 10:13
    @horatiu

    draga horatiu, care e succesul ala nebun de care vorbesti tu, ca la avut logan-ul in afara romaniei ??? 2-3 mii vandute in germania ??? sa fim seriosi

  • cel care a si testat produsul, marţi, 10.04.2007 10:18
    mici erori...

    "sigur se va pune accent pe stabilitate.....iar la logan lipseste total, plus ca la motoarele vw schimburile se fac la 15 mii de km nu k la logan la 5 mii, eu am un golf5 si dau 8 milioane la revizie si asta o fac la 15 mii dar la logan dau 3 milioane la 5 mii asa ca face-ti voi diferentza." am aproape 18000km cu loganul. nu m-am putut plange absolut niciodata de stabilitate, fie ea la 50 sau la 165 de km/h (evident, functie de sosele) . Nu e el mertzan, dar nici caruta. also, in cei 18000 km am dat 3.5 mil pe reviziile clasice - ulei, filtre. Atat. Unde sunt schimburile alea necesare la 5000km, ca eu nu le-am vazut. Pe de alta parte insa, desi designul nu mi se pare fantastic (then again, nici loganul nu e frumusete) astept cu nerabdare noul produs VW. Si daca nu va costa dublu, cu siguranta il voi lua in calcul pentru o urmatoare achizitie. Realist vorbind, Loganul nu e o masina proasta la banii ei, dar daca apare concurenta pe segmentul lui, cu atat mai bine! Bafta si drive safe!

  • Florian, marţi, 10.04.2007 10:34
    mere vs. pere

    iar sinteti absolut neobiectivi si comparati mere cu pere: Logan cu Polo (de ce nu si cu Tico ??). Loganul este o masina neterminata, dar isi merita banii! Si este low cost, din moment ce o comparati cu masini low cost!

  • Alien, marţi, 10.04.2007 11:28
    Si marmota invelea VW-ul in staniol

    E destul de greu de crezut ca un model low-cost ar putea avea dotarile de care se vorbeste in text si platforma tehnica VW. Ganditi-va ca Skoda care are platforma VW costa cu mult mai mult decat Logan la dotari echivalente, asamblata fiind in Cehia. Am o "vaga" impresie ca in Austria costurile de fabricatie ar cam fi mai mari decat la cehi totusi! In al doilea rand, cel putin in poze masina arata a fi mai degraba de dimensiunile unui Megane Sedan.

  • _, marţi, 10.04.2007 11:37
    doamne prosti v-is

    toti is concurenta pt gunoiul ala ... sa fim seriosi k numa prostii il cumpara asa k ce concurenta

  • ufx, marţi, 10.04.2007 11:41
    magnet de vanzari?

    =)) =)) =)) ce sa va zik la noi k nu prea gandeste lumea ,si in plus loganul nu e low-cost

  • fotbalistu", marţi, 10.04.2007 12:06
    Logan VW

    nu se poate ca VW sa faca acelasi succes ca Loganul nostru pentru ca el vine din urma,deci cine e primul ia spuma ceilalati raman cu resturile

  • zumzaila, marţi, 10.04.2007 12:14
    aceleasi pareri

    daca tot e low - cost ce ati vrea frate la ea mahon si xenon? Daca aveti alte optiuni go for it ,multi poate au trecut de la o batrana dacie la ceva mai bun. Nu e ea VW si nici nu merita comparatia cu masinile nemtesti, dar totusi ... afirmatii de genul "gunoiul asta.." le fac numai complexatii !

  • ovidiu, marţi, 10.04.2007 12:20
    foarte interesant

    imi place de dacia logan,dar trebuie sa recunosc deabea astept acest nou vw pentru ca o sa avem de unde alge la cumpararea unei masini noi ieftine sunt curios sa vad ce pot cei de la vw

  • masacru, marţi, 10.04.2007 12:26

    sa vedem mashina pe shosele shi mai vb...

  • dan, marţi, 10.04.2007 13:04
    stabilitate la logan????

    Cine spune ca loganul are stabilitate, cred ca a mers doar cu caruta si acum are impresia ca merge cu mertzanul. Nu mai spun ca la curbe te impinge viteza centrifuga pe scaunul din dreapta, parca ai sta pe o banca din parc. De motor nu mai vorbesc... Pana faci o depasire imbatranesti... ASTA E MASINA!?

  • adi, marţi, 10.04.2007 13:05
    ciudat...

    ciudat este ca in germania in nici o revista nu se pomeneste de modelul asta, nici o poza...nimic...si aici tre sa va spun ca apar imediat stiri de genul asta in toate publicatiile! Tocmai fac research pe publicatiile nemtesti si nu gasesc nimic, pana la urma trag o fuga la benzinarie si cumpar revistele actuale... Esti sigur ca e VW? sa nu fie vreun fotomontaj, sau vreo Mahindra in Tundra :-)

  • s2000, marţi, 10.04.2007 13:26
    eu unul ma bucur

    sunt fan vw de cand ma stiu...si mi-ar placea sa scoata...si daca vor face acest lucru...dacia si implicit renault vor vinde tirbushoane..or sa rupa piata..

  • daniel, marţi, 10.04.2007 13:52
    vw

    ca sa produci o masina "low-cost" trebie sa ai o mana de lucru prost paltita ( asa ca in romania , india , iran , columbia ) altfel nu ai cum sa produci o masina ieftina .O masina are niste piese si componente care sunt fabricate de niste furnizori si au costul lor , nu sunt date moca catre fabrica de automobile , asa ca sa mai asteptam sa vedem daca VW este in stare sa faca masina aia

  • daniel, marţi, 10.04.2007 14:07
    vw

    poate cu un pret de la 10.000

  • M, marţi, 10.04.2007 16:29

    Despre Logan nu se poate spune "numai de bine", dar nici altceva. Prin natura meseriei stiu cum s-au comportat puse sa lucreze taxi in Bucuresti si rezultatele nu sunt dintre cele mai rele. Ca nu are stabilitate e o certitudine (am fost aproape un an utilizator de Logan 1.4 MPI) tot la fel ca si prestatia dinamica penibila. Dar niciodata nu am crezut ca sunt la volanul unui Golf GTI si deci nici nu m-am purtat ca atare. Pe autostrata mergeam lejer cu 140-150, consumul era rezonabil, iar reviziile (la 15.000 km) erau sub 300 RON. In plus garantia era de 36 de luni (VW-ul da si acum 24. Concluzia: Daca ne gandim la low-cost si nu la Premium este OK. Daca VW-ul va aparea cu un competitor, cu siguranta ca vom regasi hibele si stangaciile oricarei incercari de a face din rahat bici.

  • Horatiu, marţi, 10.04.2007 16:55
    mesaj pt aia care s-au luat de mine ca am gresit denumirea modelului...

    Apropo bey "sa nu rad" ai zis ca nu a avut succes Loganul si ca numai in Germania s-a vandut 2-3 mii.Gandeste-te ca s-a vandut 2-3 in "tara mama masinulior"(Germania)2-3 mii si nu numai a acolo.

  • AndreiRN, marţi, 10.04.2007 17:03
    Nationalisti

    Ce amuzant este cand vezi mandria nationala influentand discutiile automobilistice. Poate uni or fi angajati de la Pitesti. Oricum multi refuza sa admita ca Logan este masina frantuzeasca asamblata de maini romanesti. Si atat. Nu a fost niciodata intentia de a fi o masina de clasa superioara ci doar ceva cu 4 roti care sa duca oameni si cartofi de colo colo. Pretul este exagerat datorita politici si impozitelor locale si cu siguranta ca se poate produce sub 5000 de cineva mai organizat. Oricum concurenta este bine venita si poate asa se va ridica si calitatea produsului si al serviciilor.

  • Dumitru, marţi, 10.04.2007 17:36
    De ce atata dispret?

    E trist cand vezi atat de multa ura, dispret, ciuda, furie, aere de superioritate si inversunare in a desfiinta un produs romanesc numai pentru ca e romanesc. Cat de bolnavicioasa poate fi ciuda...

  • adrian, marţi, 10.04.2007 18:11
    vraja marii

    cei care nu au logan injura loganul, cei care il au exagereaza cu laudele. eu am avut si straineza si (acum am) logan si pot spune de bune si de rele de fiecare. d.p.d.v. al costurilor loganul e ieftin, asta e adevarat. ca masina de familie e ok. personal, sunt f. curios sa vad ce scot cei de la VW, daca iese treaba buna, s-ar putea sa aiba succes.

  • hook2, marţi, 10.04.2007 19:31
    alloooo!!

    ce sa intelegem ca vw nu mai poate de frica !!! loganu acapareza piata ma lasati cu deaste ...... ce plm !!!

  • alin ungur, marţi, 10.04.2007 20:39
    stoooop

    sunt alin ungur director de vanzari la volswagen si vreau sa va spun ca exista asemenea masina e ca un polo dar mai mic. motorul ii in 4 cilindri de 1389 cmc...aripile fata sunt de plastic...are cd player are air baguri doua standard nu ca la logan si 4 optional plus cortina. portbagaj de 400 de litri si 3 variante cu 3 usi cu 4 si 5 usi adica van sau break toate odata...nu ca la logan..dieselul in 2011 va aparea..va costa undeva la maxim 9500 de euro..asta da afacere..information sunt din germania...nu de la mine ..data de lansare luna iunie iulie 2007 ..pregatiti-va va veni...se va numi ...S...T.A...:) GHICITI SI VOI VA SALUT SI CU RESPECT ALIN UNGUR

  • patrice, marţi, 10.04.2007 23:05
    logan

    eu sunt strain, si locuiest in romania de 2 ani,atot sunteti in stare sa critic logan , deja ai devenit disperant, faceti comparatia intre logan si polo, nu sunteti in stare sa fac diferent intro masina de classa mica genul polo si un de classa mediu genul logan , si pentru informare polo de basa in romania costa cam 10000 de euro cu tva, si nu are nici geamuri electric, nici abs, nu are nimik aproape, voi sunteti interesat numai de masina german, si nici nu va dau seama ca german sa bate joc de voi , cu masina fara nici un equipament vandut la pret mai scump ca in germania, la acease pret in germania primesc geamuri electric abs, inchidere central si aici primesc numai un logo mare vw

  • Horatiu, marţi, 10.04.2007 23:15
    ..mesaj pt patrice

    Sunt de acord cu tine Patrice

  • smen, marţi, 10.04.2007 23:20
    nu imi place loganul...

    ce pot zice loganul e o masina nashpa rau d tot incepand d la motor pana la exterior....merge Loganul periculos 1.6 si vine dacia 1310 Sport(asta mashina romaneasca buna) si rupe stilu si il face d rahat p asta cu loganul.....si amandoua erau stock....deci LOGANUL e Varza.....o dacie 1310 normala sau sport nu conteaza tot e mai buna k loganul...si sa nu uitam de modelul Solenza care a fost si ala conceput bine....bafta Loganishtilor.....impushcatziva cu tot cu logan

  • intrebare pentru ALIN U., miercuri, 11.04.2007 06:13
    ... aripi din plastic?

    Alin, fi bun si spune, ai vorbit serios? "...aripile fata sunt de plastic..." Doamne, nu-mi vine sa cred ce am citit, dar de siguranta si protectia in trafic nu se mai vorbeste? crezi ca toate celelalte dotari mai conteaza daca un "stangaci" te sifoneaza in trafic? Nu stiu altii cum sunt, sau dupa ce se uita, dar eu ma gandesc ce siguranta imi acorda in trafic o masina si dupa aia ma uit si la dotari. Cred ca evaluarea unei masini de aici ar trebui sa plece fara negocieri - siguranta maxima in trafic - dupa care tot ce vreti...confort, etc... VOI CE SPUNETI?

  • Dan popa, miercuri, 11.04.2007 09:36
    Noul VW low cost

    Cumparatorul va avea numai de castigat odata cu aparitia acestui nou model low cost. Atat francezii cat si romanii de la Dacia, cred ca vor deveni mai atenti atat cu fabricatia cat si cu service-ul pentru a nu pierde masiv clientela, lucru pe care cumparatorul de rand il va percepe sper repede si consistent. Bravo VW sau Dacia sau oricare marca, important este sa cumparam ceva mai bun si sigur pe bani mai putini.

  • daniel, miercuri, 11.04.2007 10:09
    pt AndreiRN

    AndreiRN tu ai vazut vreo fabrica unde se costruiesc masini ? pentru a produce o masina se negociaza enorm cu furnizorii de piese pentru a obtine pretul cel mai mic . Dupa cum spui tu " Pretul este exagerat datorita politici si impozitelor locale si cu siguranta ca se poate produce sub 5000 de cineva mai organizat." nici in germania nu sunt oameni si politica capabila de a produce sub 5000 ( nici nemtii nu sunt organizati ? )

  • adi, miercuri, 11.04.2007 10:56

    nu va mirati de aripi din plastic... si la renault clio e la fel, din cate eu stiu. si aprimit vreo trei stele (?) la testele de siguranta... cat despre noul vw... mai bine astept inca un an, adica vreo doi-trei in total pana vine suv-ul dacia... deocamdata supernova e in regula, inca!

  • Florian, miercuri, 11.04.2007 15:04
    Inca ceva...

    Astora care ii acuza de nationalism sau partizanat pe cei care au o parere si gindesc cu mintea lor: stiti cred ca Clio Symbol este fabricat in Turcia (adica cu piese frantuzesti si miini turcesti cum se exprima un anterior al meu!). Spuneti atunci de ce considerati Clio avand un plus de calitate fata de Logan? Credeti ca muncitorii turci sint peste cei romani? Mai intrebati, mai informati-va, trebuie sa iesiti din stare in care sinteti...

  • s2000, miercuri, 11.04.2007 15:49
    dacia/clio symbol

    pana nu apare modelul nu vom stii..oricum nu cred ca o sa fie kiar atat de low cost...cat despre clio symbol facut in turcia...in nici un caz nu e o masina buna...si oricum e oribil...nu inteleg de ce nu au facut clio bicorp in turcia...si daca ar fi costat 7000 sau cat costa symbolul ar fi vandut o gramada...

  • AndreiRN, miercuri, 11.04.2007 17:23
    pt Daniel

    Da, am vazut o fabrica unde se asambleaza masini si in ceea ce privesc furnizori de piese iti pot da informati utile fiind SQE multi ani de zile.(Supplier Quality Engineer) Punctul meu era ca pretul este marit datorita birocratiei din jur si a multimi de lipitori care vor si ei un os. Atunci cand cumperi o masina pt ce esti fortat sa platesti din bani tai un vames care sta si el pe scaun 8 ore pe zi? A pus si el un surub? A dat cu vopsea? Si asta este un exemplu simplu dar mai sunt zeci de guri granite din munca celor ce produc. Cat despre germania pot spune ca pe langa chibzuiala si organizarea rationala a munci are o povara sociala destul de grea de dus in spinare. Eu vreau ca bani mei sa mearga la cei ce proiecteaza si produc masina dorita si nicidecum celor ce se invartesc cu hartiile in mana sau stau toata ziua la telefon.

  • johny bravo, miercuri, 11.04.2007 19:01
    mirare

    ma baieti, mai cititi gramatica limbii romane. Faceti atatea dezacorduri doar din goana de a da peste nas unuia care a scris inaintea voastra sau sunteti vai de mama voastra?... mai scrieti ca sunteti ba SQE, ba reprezantanti de vanzari la VW, etc. Si are dreptate acela care scrie ca a venit de 2 ani in Romania: cumparati doar marca: va fraieresc nemtii deoarece masinile lor, aduse la noi nu sunt ca cele pe care le folosesc ei in Germania.

  • cdan, miercuri, 11.04.2007 21:44
    mai mic decat polo ?

    "vreau sa va spun ca exista asemenea masina e ca un polo dar mai mic. motorul ii in 4 cilindri de 1389 cmc...aripile fata sunt de plastic..." Alin Ungur- director de vanzari la volswagen Din poze, masina pare mai mare decat un polo, insa, daca ai dreptate, nu e bine :) Eu sper sa ai dreptate doar in legatura cu data aparitiei, pentru ca pana atunci as fi dispus sa astept, doar ca sa vad minunea de la VW.

  • ?, joi, 12.04.2007 11:33
    ?

    http://paultan.org/archives/2007/04/10/volkswagen-developing-low-cost-cars/

  • pesimist, joi, 12.04.2007 15:20
    vw logan

    atat timp cat vw asta low-cost se va fabrica in germania, n-are nici o sansa in fata loganului (ca pret) iar daca se apuca sa-l fabrice in tari gen romania, turcia, rusia etc. iese tot caliate logan. asa ca pana una alta ma plimb linistit mai departe cu noul meu saab 9-5 de colectie, asta numai asa sa se oftice toti taranii cu sh nemtesti de 9000eur care cred ca se pricep la masini.

  • BANEL_JARDEL, vineri, 13.04.2007 11:03
    LOGAN

    FRATILOR DEGEABA CLAMPANITI PE ACEST FORUM CA NICI UNII NU AVETZI DREPTATE.NEMTII PRODUC MASINI BUNE DAR IN COMPARATIE CU UN LOGAN LAUREAT PLUS CARE ESTE FULL ADIK,AER COND.,GEAMURI ELECTRICE,AIRBAGURI ABS SI NU MAI STIU CE DRAQ PT 8400 DE EURO CU TVA NEMTII NU POT FACE ASA MASINA!!1POLO HAPPY NU ARE DECAT AER COND SI COSTA 10139 DE EURO CU TVA.DAR NU SUPORTA COMPARATIE CU LOGANUL CA NU AU ACEEASI CAPACITATE.EU RECUNOSC CA NU IOMI PERMIT DECAT LOGAN DAR PANA LA URMA ESTE MASINA MEA SI REPREZINTA MUNCA MEA.ASA CA NUMAIO POT DE VOI "JMECHERII"CARE HULITI TOT CE E ROMANESC SI FACETI POLITICA ALTORA.DU-VA IN PLM DE PROSTI!!!DAR NU MA MIR ASA SUNTEM NOI O NATIE DE FRAIERI CARE NE DAM DUPA VANT.....HALALLLLL!

  • cata, sâmbătă, 14.04.2007 12:51
    SAL

    jonny bre esti varza nu vorbi daca nu stii,eu schimb la logan la 15000 consumabilele ulei si filtre ,ai auizt in gura cu 5000,din cauza la nebuni ca tine zice lumea ce zice de logan,da fie vw asta e chir misto daca va aparea as lua si eu unul daca se mentine in plaja 8000 10000 euro :D

  • ec, duminică, 15.04.2007 09:50
    low-cost ???

    suntem de tot rasul,nemntii si alte tari cumpara loganul nostru (nou) iar noi le cumparam SH-rile Loganul ete o masina buna pt buz. romanului iar noi ne batem joc si de el si de noi. Daca masina nu se numea Dacia L ci Audi,Opel,VW,etc. alta parere aveam nu ??? suntem de KKT si ne meritam soarta.

  • Horatiu, luni, 16.04.2007 00:35
    se pare ca mai sunt si oameni care gandesc...

    Dupa cum a zis si Banel Jardel nici io nu cred ca nemtii ar putea sa produca asa ceva la pretul acela plus ca pola e chel rau nare mai nimica si costa 10.000.N-AU SANSE!!!

  • VW, luni, 16.04.2007 12:43
    low-cost..?

    Seamana cu un Polo Classic sau un Seat Cordoba actual...sper totusi sa aiba o electronica mai buna decat Seat-ul...

  • paul, marţi, 17.04.2007 09:54
    wv vs logan

    daca ws va produce o masina de serie cu un pret de la 6200 la 10000 de euro (asa cum este loganul ) poate o sa castige ceva clienti dar nu o sa depaseasca loganul in vanzari.si in plus la noi in tara nu cred ca o sa se vanda la un pret asa de mic.Daca loganul nu purta numele de dacia ar fi fost una din cele mai vandute masini din europa.dute intrun service si uitate cate loganuri vezi (aproape niciunul) dar sunt alte masini care sunt mai bine cotate ca loganul si au o gramada de masini intrun service.ca motorizare loganul are motor de renault, renault a castigat formula1 deci are motor bun.oricum dc wv va produce un model cu acelas pret dar si mai bine dotat eu unu as alege wv ,dar nici loganul nu este de aruncat.

  • ION IONEl, marţi, 17.04.2007 14:46
    Lunganiada

    OAMENI BUNI ! logan este scump pentru ce ofera tinand cont ca se produce cu mana de lucru ieftina (salariu pana in 500 euro) fata de salariile din vest de la dublu in sus. Este urata si parca ar fi o coaja daca dai cu ea de un gard sau un par din parcare. Eu am vazut logan facut c.ac.at in spatele unui A4 care nu avea NIMIIIIC !!!! doar zdrelita vopseaua. In plus in logan scaunele si bancheta sunt de c.a.cat plasticele si designul interior deasemenea iar intre cozia si Sibiu daca prinzi un tir in fata ai belitooo, stai dupa el pana la loc comanda. Eu am un megane 2002- ALTAAA viataa acelasi traseu in 120-140. Singurele masini care m-au facut: honda accord, bmw, si skoda octavia 1.8 (cred ca era si turbo)in conditii de aglomeratie cu Tir, autocare si rable (logan) care incurca circulatia. Apropos pe autostrada am vazut dacia 1310 break cu 140

  • pasionat, miercuri, 18.04.2007 15:48
    concurenta

    daca va aparea concurenta pe segmentul low - cost cei de la dacia vor trebui sa faca in continuare o masina ieftina dar cu mai multe dotari ,altfel vor pierde clienti multi .

  • silviu, miercuri, 18.04.2007 20:39
    wv

    mi se pare ca arata destul de bn dar nu styu daca il detroneaza pe logan mai ales ca sunt preconizate unele cresteri ale vanzarilor in intreaga europa in ultimi 5 anii

  • jonny, joi, 19.04.2007 10:20
    buna faza nea ion ionel

    ca trec de la un subiect la altul dar nu pot fara sa comentez am vazut si eu o dacie 1410 cu injectie din 2002-2003 care ne dadea fum noi fiind cu un cielo executiv din 2005 am ajuns la 180 si dacia tot in fata cei drept ca noi am fost 5 in masina iar ala cu dacia mai avea pe una in fata..si toate astea pe drum drept se intamplau.... ramai fara cuvinte vezi ca bagi piciorul in acceleratie dar nu se duce si vezi pe ala cu dacia ca te face razand si cu avaria pusa..cat despre logan acum am si pareri bune si contra dar stiu ca mere bine la banii astia.

  • Mr. Honda, joi, 19.04.2007 11:54
    :)

    Nici nu a aparut VW-ul asta si bravii aparatori ai Loganelului au sarit pe el sa-l demoleze. Imi pare rau pentru voi, suferiti de disonanta cognitiva. Asta e, sa-l stapiniti sanatosi acuma.

  • dodo, miercuri, 25.04.2007 17:43
    123

    parerea mea este ca exista mercedes si masini

  • Botezatu Calin, luni, 30.04.2007 17:55
    456

    mercedess = mashini pentru fraieri care au multi bani ishi cumpara o mashina scumpa shi care doar prin faptul ca i scumpa au impresia ca i cea mai buna. am mai vazut io de'shtia.

  • gabone, vineri, 01.06.2007 10:10
    vw, logan... mercedes

    456, esti degeaba. daca zici ca aia care isi iau mertzane sunt fraieri, inseamna ca tu esti un om inteligent care merge cu tramvaiu'.. daca ziceai de o masina de un milion, poate intelegeam ca e scumpa... dar ideea e ca nu trebuie sa devenim invidiosi pentru ca un om isi cheltuieste toti banii de mancare pe un ferrari, sa fim seriosi. on topic... cred ca masina va fi cam la acelasi pret cu loganul, pentru ca mai apoi sa mai scada preturile de la logan, in urma scaderii vanzarilor, apoi poate si alte marci se vor gandi la chestia asta... oricum, peste 60 de ani ani oamenii vor cauta masini care sa bea doar apa...

  • super, joi, 22.11.2007 17:42
    super

    salut baieti.Si eu am un golan (Logan):))) pot spune ca merge bine, nu arata rau si e proiectata la drumurile noastre. Oricum la salriul nostru e bun Dar VW este VW daca apare modelul sub 8000 euro cumpar sigur masina asta este super si sa fiu serios parca ceva mai frumos ca Loganu nostru! este parerea mea dar si loganu este bun depinde cum se va descurca VW la drumurile noastre. Una peste alta la multe capitol VW este peste Logan si cred ca va fi siguranta, aspect, protectie, fiabilitate, comoditate ,tc astept sa apara masina o cumpar:)))))))))) ceau baieti

  • Mircea, luni, 16.06.2008 15:14
    Jonny

    Jonny Bravo a sarit si el sa haleasca nitel rahat,taticule te felicit ca dai 800 ron la fiecare revizie de 15 mii,eu am 60 mii cu ea si 800 am dat doar la ultima revizie in rest au fost intre 200 cea mai ieftina revizie si 500 ron iar la ultima de 60.000km am dat 800 ca am schimbat mi multe chestii,tu ca multi alti destepti ca tine vorbesti in necunostinta de cauza.Si nu cred ca va putea VW sa scoata o masina mai buna cu bani mai putini decat loganul actual si daca face asta oricum o sa bage pe ea tot motoare de conceptie veche sau plastice de rahat, nu va faceti iluzii ca tot ce zboara prin germania se mananca este foarte probabil sa va treziti cu gura plina de rahat,pe voi romanii va roade sigla de pe capota,nu aveti ce manca dar preferati sa luati masini scumpe si apoi mancati doar fasole ca sa puteti platii masina

  • 1 ROMAN, marţi, 15.07.2008 16:45

    Jonny de Mircea Ba hahalero....nemancata-i mata poate,si sigla,printre altele este doar varful aizbergului

  • anyone, marţi, 11.11.2008 15:53

    kkmas p el de logan...cum poti sa compari loganu cu vw...tre sa fi idiot si crescut in padure..dooamne o balarie ,,o tentativa de masina k loganu nu putea sa se produca decat in romania...ias da foc cu tot cu renault

  • Alex, miercuri, 22.07.2009 11:09

    am un logan avariat ,pot intra in programul rabla daca masina este din 2006.As vrea daca se poate sa il dau ca avans pentru un renault megan.Va rog sa-mi spuneti daca este posibil si unde as putea sa ma interesez .