Viitorul Renault Koleos va fi mult mai mare decât Kadjar şi va avea şapte locuri

Publicat miercuri, 04.02.2015 18:35 de Bogdan Mirică

Renault lucrează în prezent la noua generaţie Koleos. SUV-ul va fi repoziţionat, urmând să măsoare cinci metri lungime şi să poată transporta până la şapte pasageri.

Lansarea noului Kadjar, SUV-ul compact bazat pe aceeaşi platformă cu Nissan Qashqai, a reaprins discuţiile despre un posibil înlocuitor al actualului Koleos, SUV-ul francez prezent pe piaţă de aproape şapte ani.

Koleos are nevoie disperată de un înlocuitor, iar acesta se pare că este în lucru, fiind programat să debuteze în 2017. Maşina va fi însă diferită de ceea ce vedem în prezent.

Noua generaţie va creşte în dimensiuni şi se va repoziţiona în segmentul D. În condiţiile în care actualul Kadjar are o lungime de 4.45 metri, adică aproape cât actualul Koleos, este de aşteptat ca noul crossover să se apropie de cinci metri. Cu o asemenea lungime,l Koleos va putea transporta până la şapte pasageri, pe trei rânduri de scaune.

Pentru a reduce costurile, Renault va dezvolta SUV-ul pe platforma modulară CMF a Alianţei, aceeaşi pe care a luat naştere şi X-Trail. Deci ne putem aştepta ca viitorul Koleos să împărtăşească unele componente cu X-Trail.

Potrivit unor surse neoficiale, Koleos este dezvoltat în China, locul unde se va şi produce maşina, începând cu anul 2016. Laurens van den Acker, şeful de design Renault, a susţinut că noua generaţie va ajunge în Europa undeva în 2017. De asemenea, urmărind reţeta actualei generaţii, şi noul Koleos va fi vândut în Coreea sub sigla Samsung.

  • DOI, miercuri, 04.02.2015 18:59

    Isi ia Sulea masina made in China...

  • Suleyman Cunoscatoru, miercuri, 04.02.2015 19:05

    Sper sa fie bazata pe platforma Nissan Patrol :))

  • prince petre vontherbourg, joi, 05.02.2015 08:34

    si eu sper sa aibe sanse mari la vanzari viitoarea generatie renault koleos 2 suv chiar daca va fi construit in china si va fi construit pe baza modelului nissan x-trail-2014 suv 7locuri oricum va avea vanzari mai mari fata de modelul anterior\precedesorul sau vechi!

  • C-G-C, joi, 05.02.2015 08:40

    @DOI, se pare ca cei aproape 100 milioane de clienti anuali de iPhone, nu au nici o problema cu faptul ca acestea sunt produse in China. In China se pot produce si produse de calitate daca nu vrei sa scoti un produs foarte ieftin si ai un sistem de control al calitatii riguros. Probabil ca Renault nu anticipeaza un succes rasunator al viitorului Koleos in Europa si se orienteaza spre piata asiatica, care este o piata imensa. Ma rog, sunt multe aspecte de discutat si nu are sens sa dezvolt, insa eu o vad ca pe o miscare isteata din partea Renault!

  • lorinczi.thomas, joi, 05.02.2015 09:08

    Așa cum s-a mai spus la ultimul articol despre Mini. Puteau să lase Koleos-ul, în C, și să scoată Jadjar în clasa D.

  • CGC, joi, 05.02.2015 09:53

    Apple nu e Renault. Nu mai compara mere cu pere, aia au o imagine de marca mult mai buna decat Renault.

  • radu, joi, 05.02.2015 10:27

    Renault este o companie mult mai veche si mai cunoscuta ca Apple. Lucrez in automotive, piesele au aceiasi calitate atat pentru Dacia, cat si pt Mercedes. Nici VAG nu mai produce nimic in Germania.

  • LauCalin, joi, 05.02.2015 11:36

    Ideea este ca daca aceasta masina este proiectata in China si ulterior va fi fabricata acolo este cat se poate de clar ca principalele piete pentru Koles vor fi cele din Asia. Intr-un fel e mai bine asa. Pentru ca imaginea Renault in Europa in clasa SUV-urilor mari este slaba. Nissan are o imagine categoric mai buna. La fel si Mitsubishi, VW, Ford... ca sa nu mai spunem de Land Rover. Mi se pare o miscare buna din partea celor de la Renault pentru ca nu s-au hazardat sa proiecteze masina si sa investeasca f multi bani pentru promovarea ei intr-o zona unde e posibil sa se vanda sub asteptari. Cat despre faprul ca va fi fabricata in China si va fi proasta... una e sa fabrici acolo un Great Wall sau Gelly, masini 100 % chinezesti si alta e sa fabrici acolo pentru ca e mai ieftin cu tehnologii care nu sunt Made in China. De-asta Apple e tot Apple chiar daca e fabricat in China.