Viitorul Renault Clio RS va împrumuta motorul turbo de 1.8 litri de pe Megane RS: unitatea ar putea oferi 225 de cai putere
Viitorul Renault Clio RS va renunța la motorul turbo de 1.6 litri în favoarea unității de 1.8 litri care echipează și Megane RS, însă aceasta va fi disponibilă într-o versiune de circa 225 de cai putere.
Actualul Renault Clio RS utilizează un motor turbo de 1.6 litri care este disponibil în versiuni de 200 și 220 de cai putere, însă francezii au stabilit deja să aducă o îmbunătățire la acest capitol începând cu următoarea generație.
Philippe Brunet, vice-președinte al departamentului de inginerie pentru motoare al celor de la Renaut, a confirmat pentru presă franceză că viitorul Clio RS va împrumuta motorul disponibil în prezent și pe Megane RS și Alpine A110.
Astfel, Clio RS va miza pe performanțele oferite de propulsorul turbo de 1.8 litri, care în cazul lui Megane RS este disponibil în versiuni de 252 CP și 280 CP. Pentru Clio RS, unitatea de propulsie va fi mai puțin performanță, însă publicația Caradisiac estimează că unitatea va oferi circa 225 de cai putere, mai mult decât ceea ce oferă motorul de 1.6 litri.
Noua generație Renault Clio va fi dezvăluită în toamna acestui an, iar vânzările vor începe în 2019, în timp ce o mare parte din producție va fi realizată în Turcia. Noua generație Clio RS va apărea abia ulterior, iar francezii nu au anunțat până în prezent niciun termen pentru lansare.
Via Caradisiac
Iar n-o s-o cumpere nimeni nici p'asta la fel cum s-a intamplat cu ultimul Clio R.S,astia nu inteleg ca la un hot hatch nu isi doreste nimeni o cutie automata fara sa poata alege ceva manual nici macar contra cost ;)