Viitorul companiei Aston Martin
Ulrich Bez, presedintele Aston Martin, a declarat ca si pe viitor constructorul britanic va ramane unul de nisa.
Aston Martin va ramane un constructor de nisa, in ciuda zvonurilor care anuntau introducerea unor noi modele, un crossover si un supercar. Singurul plan de expansiune al constructorului britanic este, potrivit presedintelui Ulrich Bez, infiintarea unei divizii de consultanta care va asigura expertiza pentru ceilalti constructori.
Desi Ford inca mai detine o parte din actiunile Aston, britanicii pot colabora si cu alte brand-uri pentru dezvoltarea unor noi motoare, sisteme de suspensie sau structuri interne. In cazul modelului Vantage Roadster "motorul este al nostru, structura de aluminiu este a noastra, suspensiile sunt ale noastre, franele provin de la Brembo iar cutia de viteze este Graziano asemeni modelelor Ferrari si Maserati" a declarat Bez. CEO-ul Aston a mai subliniat si ca "Ford Motor nu contribuie cu nimic la modelele Aston, prezenta tehnologiei americane fiind inexistenta la modelele britanice".
Ford detine inca 15% din totalul actiunilor Aston si o conexiune destul de stransa cu Prodrive, una din companiile care a cumparat compania britanica in urma cu o luna.