Viitorul BMW X7 va utiliza un motor V12, iar preţul de bază va depăşi 130.000 euro

Publicat luni, 23.03.2015 15:50 de Dragoș Băltățeanu

Apar noi detalii despre viitorul SUV X7 din gama BMW. Acesta ar urma să fie poziţionat într-o zonă super premium, preţul de pornire urmând a fi 130.000 euro pentru piaţa europeană.

Noi detalii despre viitorul SUV BMW X7 au apărut în presa de specialitate din Spania. Conform siteului Motor.es, viitorul BMW X7 va fi poziţionat într-o zonă super premium. Informaţiile deţinute de jurnaliştii spanioli spun că SUV-ul de lux cu şapte locuri va putea fi dotat cu motoare cu şase, opt sau chiar 12 cilindri. Mai mult, viitorul BMW X7 va folosi o platfomă comună cu viitorul SUV Rolls-Royce, ambele modele fiind dezvoltate în comun. Suspensia şi alte elemente vor fi comune cu cele ale modelelor X5 şi X6. Cu siguranţă va exista şi o versiune cu propulsie hibridă, iar versiunea de top va fi animată de un motor V12, cel mai probabil o versiune îmbunătăţită a propulsorului folosit de modelul 760i. Acesta are o capacitate de 6.0 litri şi o putere de 544 CP.

BMW X7 este un model confirmat de către constructorul bavarez, iar lansarea lui este aşteptată spre finalul anului 2017, sau începutul lui 2018. BMW X7 va fi un competitor direct pentru Range Rover, iar presa din Spania spune că preţul de pornire pentru BMW X7 va fi de 130.000 euro. Noul model va fi asamblat la uzina BMW din Spartanburg, Statele Unite ale Americii, iar producţia anuală se aşteaptă a fi în jurul cifrei de 45.000 de unităţi.

În ceea ce priveşte designului viitorului model, trebuie să aşteptăm Salonul Auto de la Shanghai, unde este posibil ca BMW să prezinte o versiune de preserie a SUV-ului X7. 

Via carscoops

  • Lano, luni, 23.03.2015 16:30

    E nesimtire curata, sa ceri peste 130 de mii pe un entry-level care va avea 3.0 diesel cel putin in 6 cilindrii . Totusi haios este ca 6.0 v12 inca mai pune si BMW :))))))) .....aviz puristilor.

  • Unu, luni, 23.03.2015 18:34

    Cu 130 de mii iti cumperi Range Rover Vouge si e masina nu jucarie ca BMW !

  • tzenu_bmw, luni, 23.03.2015 18:46

    @Lano aviz puristilor.......nu cred ca un fan adevarat BMW ar fi cerut un model X7... Prin acest model.....emisile vor creste mult si vor fi nevoiti sa traga iar de modele ca seria 1 si seria 3......si poate pe viitoru apropiat sa vedem si modele ca BMW 112i si 112d cu puteri cuprinse intre 80-90 hp...... Ca fan adevarat BMW credema ca nici nu vreau ca acest model sa se lanseze......e destul 5 SUV-uri cat sunt acuma......si sunt de parere ca X5-u e destul de mare si impozant...... Mai mult de atat ca si fan BMW cred ca era mai intelept sa se faca o masina sub actuatul seria 1......o masinutza coupe cu 2 locuri....gen smart roadster coupe.......cat mai putina ternologie insa sa fie un basic sport car.......

  • dan_grc, luni, 23.03.2015 19:15

    Pentru piata din SUA, China, Orient, Rusia, cu multi milionari, motorizarile V8 si V12 cred ca vor avea cautare, daca exista Cadillac Escalade cu motoare imense si care se vinde, de ce sa nu incerce si Bmw, mai ales ca nimeni nu ofera V12 pe astfel de modele, nici Mercedes pe GL, pretul nu va fi o problema, varianta de varf va depasi 150 mii cu siguranta, iar confortul si luxul vor fi peste seria 7, dupa cum se anunta, deci dinozaurii inca n-au murit:).

  • Marian.Nedelcu, luni, 23.03.2015 20:02

    Impresionant. Trei motorizari din care ai de ales: cu sase, opt sau chiar 12 cilindri. Cel din urma s-ar potrivi cel mai bine pt un SUV masiv. Ma bucur sa aud ca s-au gandit la ideea unui asemenea aspirat potent, fata de un turbo fara vlaga si cu ''LAG'' ( la fel ca unul care baga steroizi in el, dar in ring e mai slab decat Bute la o categorie grea ) . La capitolul calitate, aici nu mai exista indoiala, doar x7 va fi un SUV full-size adica de ''teapa'' cu Escalade, RR Autobiography, Lexus LX si Infiniti QX50. Cu toate ca clientii de SUV-uri veritabile nu se vor da in laturi de la a-si achizitiona in continuare modelul american sau cele doua japoneze, si asta fiindca BMW nu are traditie in ''off road'', SUV-urile BMW sunt axate doar pe un condus ''off-road'' anesteziat, iar in cazul in care nu au colaborat cu alte marci de prestigiu in domeniu, ma indoiesc sa reuseasca. Cu un SUV BMW singurul ''off road'' pe care il vei face , va fi sa urci sau sa cobori o bordura iarna. Un alt minus care va starnii reactii asupra acestui model, va fi atrasa de ''dinamica'' masinii , care va fi prostituata negativ in cazul lui x7, manevrabilitatea pe asfalt nu va fi punctul forte al acestei masini, va reactioneaza greu, si va avea ruliu. Dar ramane de vazut !

  • someone, marţi, 24.03.2015 10:19

    eu cred ca pretul de baza de 130000 va fi pt varianta V12, nu pentru motorizarea de baza. adica SPER, ca de nu, nu stiu unde ar putea ajunge factura la un V12 full si sant de acord cu Tzenu, X5 era de ajuns in gama, atat ca prezenta stradala cat si ca performante, lux , confort @ marian...V12-le e turbo de o generatie incoace