Viitor model VW: sub 8 mii de euro

Publicat luni, 23.07.2007 13:13 de Robert Gherghe

La Frankfurt, germanii vor prezenta o noua platforma din care va fi construit un model mai ieftin de 8.000 de euro.

Ofensiva marilor producatori auto pe segmentul de piata al modelelor low-cost continua. Trendul deschis de Renault si Dacia cu modelul Logan a determinat o noua strategie pentru multi constructori prestigiosi la nivel mondial.

Astfel, Volkswagen, primul producator auto din Europa, a anunta deja prin boss-ul Martin Winterkorn ca va lansa un model mai ieftin de 8000 de euro in urmatoarea perioada.

Germanii nu au dat detalii cu privire la data exacta a lansarii unui model low-cost, dar au lasat sa se inteleaga ca va fi inainte de 2010. Se pare ca lucrurile s-au miscat mai repede in ograda celor de VW, pentru ca la Salonul Auto de la Frankfurt vor prezenta un concept low-cost din care va fi dezvoltat modelul mult-asteptat.

Andreas Meurer, purtatorul de cuvant al companiei, a anuntat ca viitorul model va fi lansat inainte de anul 2009. Noua platforma pe care VW o va prezenta la Frankfurt va fi folosita si de Skoda sau Seat, dar modelul VW se va diferentia prin dotarile superioare.

  • Alex, luni, 23.07.2007 13:44
    da

    Sper sa reuseasca...... Ar fi un plus pt. toata lumea.

  • Cosmin, luni, 23.07.2007 14:04
    wv

    dupa ce ca se plangeau clientii de calitate, acum le fac si ieftine ... buun

  • Smoker, luni, 23.07.2007 14:10
    ioi

    ar fi cel mai bine ca se diversifica piata ca pana acum avem numai amaratu de logan... si poate cei de la WV reusesc... in ceva mai bun

  • Giannig, luni, 23.07.2007 14:21
    sa vedem

    Nu pot spune ca Logan e amarat...nu-mi place nici mie, mai ales din cauza motorizarilor si a sasiului, suspensiei, directiei, materialelor...hmm...e ceva bun pe Logan? ah da, ca poti cumpara o masina decenta care sa te tina 3-5-8 ani. Da doamne ca VW sa nu faca sasiuri proaste precum Loganul, si nici motoare de 600cmc...si atunci totul va fi bine. As putea fi chiar eu interesat. Polo 1,2 e depilda cam scumpa doar ca masina de oras. Un Matiz sau Aygo sunt mult mai bune..in oras.

  • Dagwod, luni, 23.07.2007 14:28
    hmmm

    pai si renault e campion in 2006 la formula 1 si a facut logan . . . . deci low cost = low quality asa ca . . . . o sa apara ceva de genu Dacia Logan by VW (in loc de renault). A, daca ziceau ieftinim Golf V cu 5 mii at era ceva :)

  • tuvene, luni, 23.07.2007 14:29
    ar fi bine

    sunt sigur ca va fi un model reusit dar nu stiu daca va face parte din aceeasi clasa ca dacia, dar in orice caz va fi mult mai bun , fiindca nemtii respecta clientul nu ca la noi , in orice caz va fi mai buna decat loganul

  • ursu, luni, 23.07.2007 14:32
    da..........

    nu cred ca nemtii sunt mai prejos de romani sa faca o masina mai slaba decat noi!oricum sunt curios ce masina poate fi mai ieftina si mai buna decat logan-ul care nea scos in europa pe piata auto!poate totusi nemtii astia stiu sa multumeasca mai mult soferii decat a facut-o logan-ul!

  • tester, luni, 23.07.2007 14:41

    Eu nu prea cred ca o sa reuseasca, in primul rand ar trebui fabricata undeva in india sau china, materialele or sa fie ca pe Logan adica plastice, si dotarile sa fie foarte putine, si nu in ultimul rand motoare mici. In plus nu s-a specificat piata pentru care se produce, Europa, Asia, Africa.

  • dandinbn, luni, 23.07.2007 14:41
    vw

    -pai credeti ca vw va concura cu loganul? nicidecum, deoarece va fi o masina mica in stil LUPO, cu un consum mic si foarte usoara; o masinuta care va fi foarte vanduta pt ca va fi de oras! pt aglomeratii! motor evident foarte rezistent nu ca loganul; am un prieten care skimba tachetii deja la logan luat de 3 luni! ce tampenie de masina...

  • jazzboy, luni, 23.07.2007 14:50
    un rahat

    asa costa si loganu 5000... pana costa 13...asa e si cu asta, e 8000 dar incepe de la 10000 cheala ca parca mai bine arata aia de 14000... VANZATORI DE VISE

  • DragosD, luni, 23.07.2007 14:59
    VW sub 8 mii

    Compromisul pe care-l va face Grupul VW va fi in detrimentul Grupului deoarece nu poti fabrica un autoturism cu materiale foarte bune care sa aiba un pret atat de mic. Cat despre Logan, in momentul de fata inregistreaza inca cele mai mari vanzari in segmentul automobilelor sub 10000 de Euro. Apropo, cel care a schimbat tachetii la Logan dupa trei luni ar trebui sa invete cum se conduce o masina. Eu am un logan si merge impecabil.

  • AndiSLR, luni, 23.07.2007 15:21
    Buna idee !

    Era si timpul sa decida un mare producator ca Wv sa nimiceasca "Golanul" nostru care nu merita doi bani!!!

  • laurro, luni, 23.07.2007 15:25
    pt. loganari !

    mai terminati cu laudele pt. logan !! daca ati fost fraieri si v-ati luat voi credeti ca ne pute-ti fraieri si pe noi ?? e o masina de slaba calitate, pe cere o cumperi pt. pret !! atat si nimic mai mult. toata lumea recunoaste asta, asa ca lasati-o mai usor cu ridicatul in slavi a loganului !! mintiti-va pe voi in continuare, ca aveti masini tari !!

  • Eugen, luni, 23.07.2007 16:03
    VW

    Sa faca nemtii un "logan" si sa demonstreze ca sunt cei mai buni in productia de masini. Numai asa vor scadea pretul cei de la Renault. Din cate imi aduc aminte masina Logan fusese promisa de Francezi la 5000 euro... Ei ne-au mintit si noi cumparam, cumparam...

  • marius, luni, 23.07.2007 16:06
    mdaaaa

    in doua ushi...si pun pariu ca e facut si asta din foi de canabis:))...foarte tare frate!!!sa traiti BINE!!...LOL...in golan prin CRATERE..ca gropi sunt prin alte tari...

  • stan marian, luni, 23.07.2007 16:23
    boscheti

    ba sunteti niste dobitoci toti hahaha sa faca mata masina sa vezi cum e

  • florin, luni, 23.07.2007 16:36
    vw 8000

    subscriu la ce a zis marian stan. Masina cred ca au sa o faca in Congo iar piesele sa fie mai de calitate le importa din GHana sau Eritrea

  • adamescu ioan, luni, 23.07.2007 16:38
    loganul

    mie imi place loganul stiti de ce ? sa va explic pt ca are un pret " ca lumea" de pese 11000 eu nu de 5000 de dolari, pt ca are motoare cu 8 supape model retro 1997 pt ca are tamburi pe spate nu discuri ca ori ce alta masina de firma, pt ca nu are stabilitate cand trece pe liga tine u TIR pe sosea tebuie sa incetinesti sa nu ajungi indecor pt ca nu are demaraj mare deci nu mergi "tare" nu depăsesti nimic ca nu poti, pt ca MCV-ul are dezaburire la spate numai 1/2 exact partea dreapta spate lipseste asa ca ceri unui pasager sa te ghideze iarna cand dai inapoi ca doar nu-l cari degeaba, ca are materiale "super" in interior, ca are un consum ca lumea sa stii ca ai masina , ca pot cere orice optiuni ( pe baniii mei) ca tot nu le capat decat pe cele ce vrea fabricantul ( deci ma face sa nu cheltui mult ) etc etc vedeti? de aceea imi place LOGANUL !

  • pit 78, luni, 23.07.2007 17:23
    vw low cost

    De ce comparati d.p.d.v. calitativ imediat un vw low-cost cu un renault low cost? Voi ati avut careva si Renault si Vw? Sunt incomparabile! Nemtii daca vor face o masina ieftina vor face tot un RAHAT, pentru ca nu exista ieftin si bun. Uita-ti-va la orice masina ieftina, zice-ti una care are un raport calitate/cantitate/pret beton.

  • pit78, luni, 23.07.2007 17:36
    stan marian

    oameni buni, nu mai lasati pe toti fuckeri sa scrie pe site-ul asta fain. cand oameni sunt nesimtiti cezura este buna.

  • AZZAZELUS, luni, 23.07.2007 17:44

    Si eu sunt de parere ca ar fi super...dar am o dilema "LOGAN-ul...cat va costa atunci.... :))"

  • Dj Di-Al, luni, 23.07.2007 18:31
    Pt. capetele patrate cu 2 clase

    pentru capetele patrate care sunt impotriva Loganului..Ba fraierilor, voi stiti ce mult ajuta Loganul economia romaneasca? prin factul ca f multe subansamble se fabrica in Romania (La Timisoara), ceea ce inseamna impozite paltite, locuri de munca etc. Dar pe voi nu va duce capul nici sa va treceti strada... P.S. Am intrebat pe un neamt de la Siemens de ce nu cumpara alta marca decat cea germana, si sti ce mi-a spus? Ca, desi se paote intampla sa fie mai proasta sau mai scumpa, el tot germana cumapra pt. ca el lucreaza pt. industria germana. Un rasp. inteligent

  • Viktor, luni, 23.07.2007 18:54
    Pt. capetele patrate cu 2 clase wooooow

    Wa nauzi dar eu pentru ce muncesc? sa cumpar toate porcariile de masini de la noi..mi'am luat un a4 cu 4000 de euro si nici nu se compara cu loganu vostru...asa ca revinotzi...muncesc ca sa traiesc eu nu as ajut tara...

  • Fan Volkswagen, luni, 23.07.2007 19:26
    O da

    Arata super bine schita....da nu vad de ce s-a mentionat de Lastunu ....asta.. Logan..in oricare caz.. chiar si 8mii .. la cum arata.. zic eu ca ar merita :)btw ..pt Dj DJ-Al .. pai ma .. tu ai dat de un prost :)) eu stiu ca .. nemtii nu cumpara VolksWagen .. pentru ca.. dupa cum zice si numele (Masina Poporului) e prea pentru toti germanii (zic unii) da....acum intervine diferenta intre Romania si Germania..ceea ce sunt zeci de ani in avans pentru Germania..da asa e.. multi degeaba traiesc.. sunt orbi si la lucrurile ce li se intampla chiar in fata, pentru cei care vor masini "proaste" va zic atata.. Ce bine imi pare ca va lasati furati :).

  • om normal, luni, 23.07.2007 21:00
    masini

    orice rival pentru dacia logan este binevenit,astfel se v-a mentine la un nivel decent.totusi stau si citesc si ma ingrozesc.in primul rand exista oameni care fie au prea multi bani, fie sunt niste necunoscatori, fie nu au condus logan, ci doar audi de 10 ani cu 1 mil de km.pentru oamenii normali din tara asta saraca e foarte buna dacia, normal daca e facuta decent, fara defecte etc.

  • coteschwann, luni, 23.07.2007 22:03
    nemtii vs romanii

    in ciuda faptului ca romanul este un om foarte istetz are si mari frustrari fata de stilul de viata, vrea ceva ieftin si care sa darame calul de ciuda, pai cum pii mei ma amaratolor vreti voi masini straine si pe care sa le intretineti mai ieftin decat cele autohtone cand multi mananca ceapa si paine dar viseaza numai mertane si styramba din nas la logan, asa ma manelisti batuti in cap de soarta comunismului faceti ca PIB-ul sa se duca naibii cu toate jegurile de import!

  • Ravenna, luni, 23.07.2007 22:49
    VW, BMW SAU DACIE SUPER NOVA???

    Me...spre exemplu am un Passat 2006...si o dacie super nova (despre logan...no comment), fratzilor, sa nu va luati in vecii-vecilor o SUPER NOVA, e MOARTE CURATA...am simtit=o pe pielea mea.Dai un pumn si se indoaie tabla...e sooper varza. Iar un passat este o investitie buna, te chinui ceva pana stragi bani, dar macar cand iti cumperi...iei ceva de calitate.

  • minnesota, marţi, 24.07.2007 01:53
    pentru ala cu capetele proaste din romania

    bah taranoiule...si dak loganu e masina proasta ce vrei sa fac,sa o cumpar??si mai ziceai de noi restu ca suntem prosti...da u ne intreci cu mult...

  • steamroller, marţi, 24.07.2007 03:00
    vw investeste in cercetare si tehnologie...

    Eu cred ca vw poate construi o masina buna la un pret mai mic exemple exista : SKODA este practic un fel de vw mai ieftin dar calitativ este buna , tehnologiile de productie fiind cam aceleas... In schimb la logan (ca acolo s-a ajuns cu comentariile) luati-l voi nou ca va merge binisor (nu se compara cu vw) si sa vedem cum veti vorbi singuri cand vei vedea prtul pieselor pt el "de origine" chear si fabricate in Ro !!! si atunci sustineti PIB-ul in continuare cumparandu-le... vedeai-as pe aia care au dat 1310 si au luat logan ca-l schimba in cativa ani... o sa-l tina toata viata ca si asa platesc 7 ani la rate... cine nu a condus macar un vw nou nu are cum sa vada diferenta...

  • Mihai 2, marţi, 24.07.2007 08:06
    BRAVO ADAMESCULE !!!

    Fratilor eu nu-s mare fan Dacia, dar trebuie sa recunoastem ca Loganul asta are cel putin o mare calitate. Naste pasiuni nene , daca si atunci cand e vorba despre o masina germana, noi tot despre Logan vorbim. Nu cred ca mai dureaza mult si vedem sange pe strada ca se iau la bataie fanii cu dusmanii. Iar nenea Adamescu ar trebui sa mai schimbe textul. Nu de alta dar eu unul il citesc de cateva luni. Si mai este si plin de greseli. Nu stiu in ce conditii a facut autorul scoala de soferi dar de la scoala generala a chiulit cu siguranta. Cat despre ala de schimba tachetii la 3 luni, ce sa mai spunem?! Mare sofer! In rest, toate bune.

  • iojico, marţi, 24.07.2007 10:00
    ......

    sper sa faca si un astfel de model ca sunt multe persoane care l-ar lua, intre care si eu .....:))

  • mmm, marţi, 24.07.2007 12:35
    mai e pana in 2010

    sa tot vinzi logane pana in 2010

  • atu, marţi, 24.07.2007 13:57
    Pentru Dj Di-Al

    :)) Ma faci sa zambesc tinere; Poate ca ai dreptate cu faptul ca daca vei cumpara un produs romanesc ajuti economia; dar eu te intreb: "cand cei de la conducerea tarii isi cumpara MASINI DE SERVICIU de productie externa, ei de ce nu se gandesc la economie??? Mai ales ca ei nu cumpara cu bani personali (daca pot spune asa), ei cumpara cu banii nostrii(cu bani publici; si tot nu-i intereseaza)". ?????????

  • Deutschland uber alles!, marţi, 24.07.2007 14:17
    pentru fan vw

    Asa e !Nu poate nimeni sa inteleaga un neamt ca tine, arianule mic.Pentru ca in afara de faptul ca jignesti pe toata lumea ori de cate ori iti dai cu parerea, nu ai nimic de spus. Iar comportamentul tau e mai curand latino-tiganesc decat germanic. Locul tau ar trebui sa fie in unul dintre lacasurile acelea pe frontispiciul carora scria "ARBEIT MACHT FREI".Intra repede pe google si vezi ce inseamna, corcitura proasta cu pretentii de dog german. Alles Gute!

  • gabitu, marţi, 24.07.2007 14:49
    fan vw

    eu am o alta exeprienta... am un vw passat din '87... e de aceeasi virsta cu fiica-mea... merg cu el de 4 ani si nu am bagat nimic altceva decit benzina si ulei... si are paste 150 de mii de km. chiar nu vad care ar fi motivul pentru care as cumpara un Logan sau orice alta masina low-cost... asta merge exceptional de bine... sunt curios cum se comporta orice model de dacia dupa atitia km...

  • COSTEL, marţi, 24.07.2007 16:59
    LOW COST

    Se pare ca majoritatea oamenilor nu inteleg viitorul. Intr-o economie mondializata in care totul se misca extrem de repede,viitor vor avea masinile ieftine si de un nivel tehnic acceptabil. Nimeni nu isi mai cumpara masina sa o tina 30 de ani. Daca vinzi astazi o masina de 10 ani pe care ai tinut-o in garaj,nu mai iei pe ea aproape nimic. De aceea Loganul a fost o idee revolutionara. Adevarul este ca francezii stiu sa descopere noi solutii ptr. ca sa penetreze piata. Si mie imi place Golful dar ...e scump. Eu merg cu masina 6000 de km pe an, deci nu se merita ptr. mine sa investesc prea mult intr-o masina . Peste cativa ani apare altceva ,si eu raman cu vechitura, ca de, am rate de platit. Masina incepe sa devina ceva gen telefonul mobil,dar la o alta scara. Asadar se merita sa iti cumperi ceva ieftin,care sa te ajute sa iti faci treaba. Cine are bani si doreste sa se dea in spectacol poate sa isi cumpere ce doreste. Mie imi pare rau ca francezii de la Renault nu s-au tinut de cuvant sa fabrice masina de 5000 de euro.Ar fi fost al naibii de bun un Logan la 5000 de euro.

  • CSV, marţi, 24.07.2007 22:17
    din respect pentru toti care stiu...

    am citit cu rabdare tot ce s-a afirmat aici, pro, contra, amestecaturi-comparative mai mult sau mai putin reusite pe baza de Logan vs. orice ne creaza nemultumiri, dar, inainte sa faceti orice afirmatie va rog sa intrebati(macar de curiozitate), soferii de taxi carefolosesc de o perioada zdravana de timp, in conditiile de rahat ale circulatiei din Bucuresti Logan 1.5 DCI, sau cele pe benzina(cu adaptare GPL). Eu personal, momentan nu am masina, dar am vorbit cu oameni binevoitori, acri, smecheri, blazati, de la companii diverse de taxi si credeti-ma, au un numitor comun. Nu am sa afirm in acest moment nimic, dar, daca veti face efortul pe care l-am facut eu(si nu au fost putini si putine firme ce folosesc "saracia" de Logan), va rog sa scriti aici(daca sunteti fair play), sa confirmati sau sa infirmati ce sustin eu. Cu tot respectul pentru dumneavoastra, va astept !!

  • I don't give a shit, miercuri, 25.07.2007 08:04
    dati-va Golanu de cap

    nu mai stiu care zicea ca ce bine ar fi daca franceziiar fi scos loganu' la 5000 de euro...si asa tot o porcarie ramanea pentru ca iti cumperi un polo din 2000 din germania in jur de 2800-3000 de euro maxim si cu vreo 70 pana in 90 de mii de km la bord . Cu tot cu taxe sa zicem ca ajungi la 4000 si ai o masina si mai ieftina, dar macar stii ca nu te ploua in ea...sau nu se duce vopseaua de pe ea cum se obisnuieste la Golanurile voastre imputute. Fratilor bateti-va loganurile de p++a si realizati odata ca sunteti niste ratati care lucreaza 10 ani in spania la capsuni sau care isi aduna pensia de vreo 50 de ani incoace ca sa-si ia noua varianta de Lastun cu geamuri electrice.

  • Fieldy, miercuri, 25.07.2007 09:16
    bla, bla, bla...

    cu tot repspectu' pt toata lumea, yo nu cred ca nemtzi vor scoate un vw mai ieftin de 8000 de euro mai bun decat loganul. Nu vreu sa ridic loganul in Slavi, doar ca mie mi se pare o masinica bunicica sau cel putin acceptabila(nu am logan), doar ca puteau cei de la renault sa o tina la un pret mai mic. Acum sa revin la vw, nu va imaginati voi ca nemtii or sa investeasca intr-o masina mai mult decat vor castiga. Intrebarea mea este...cata calitate poti face la o masina cu mai putin de 8000 euro?. Toate cele bune.

  • skipi, miercuri, 25.07.2007 09:48

    Ar fi super ok mai ales ca nu toti romani nu is permit masini de nush cate zeci de mii de euro eu as fii primu care mias luao daca ar fii la bani astia

  • Marius, miercuri, 25.07.2007 12:59
    Despre masini low-cost

    Am observat ca e mare agitatie pe-aci, referitor la masinutzele ieftine. Sunt si laudarosi...sunt si disperati. Vin si eu cu urmatoarele idei...asta ca tot lucrez in domeniul vanzarilor: 1. In economie este o regula: LUCRUL IEFTIN SI PENTRU TOATA LUMEA ESTE LUCRU PROST 2. Inca o regula: ITI ASIGUR O ANUMITA CALITATE - LA UN ANUMIT PRETZ 3. Loganul nu are cum sa fie o masina de masina. Este o masina ieftina, cu care sa-ti faci treaba. Atata tot si nimic mai mult. Fara pretentii. 4. Trebuie sa tineti cont ca frantujii au lansat modelul asta ieftin...dar banutii tot trebuie sa si-i scoata pe piese scumpioare la logan. Mai vedem peste cativa ani care sunt preturile si care va fi calitatea pieselor daca intervin SRL-urile ca la batrana dacie 1310 5. Nu va obliga nimeni sa luati logan. Daca aveti banutzi, luati-va ce va pofteste sufletelul. 6. Referitor la dilema asta cu MASINA IEFTINA DAR NOUA versus MASINA SCUMPA DAR SECOND HAND.....pai trebuie sa faceti un calcul simplu....adica.... - cati bani am de pus la bataie pt o masina - pentru ce o iau, la ce o folosesc mai exact - cat vreau sa o tin - costuri de intretinere, cati bani trebuie sa bag in ea cat o folosesc - valoare de revanzare Toate bune!

  • Dj Di-Al, miercuri, 25.07.2007 18:52
    pt. capetele patrate contra Loganului

    Da, fratilor...cand o sa mergeti la spital, doctorul o sa va spuna ca voi v-ati luat SH de dincolo, deci nu veti avea parte de ingrijire, politia iti va spune sa te duci la nemti sa-ti prinda infractoru', armata te va pune sa faci 20 de ani de catanie, iar la scoala o sa faci doar clasa intai...de-asta spun eu sa ajuti economia romaneasca...dar nu va duce capul...Stiti care e boala voastra snobismul...romanul daca nu e snob, mai bine moare. nu va suparati, dar cu romani ca voi n-o sa ajugem foarte departe... P.S. Ceea ce am spus nu se refera strict la Logan, ci in general. Pt "jmekerii" care se cred afaceristi si le palce sa inztepe, crezand ca au inselat statul..dar de fapt isi fura singur caciula..specific romanilor...Bafta fratilor, sunteti pierduti

  • :))), joi, 26.07.2007 11:17
    baaaahhhhh....

    nu mai comentati atat fratilor pe seama loganului, sa stiti ca raportul calitate-pret este excelent din punctul meu de vedere si a multor altora...numai in 2007 s-au vandut 110 000 bucati...deci astia de comentati dar nu aveti bani nici de o trotineta...CIOCUL MIC!!!!!

  • duduS, joi, 26.07.2007 15:48
    pt Dj Di-Al

    Se pare ca nu intelegi economia de piata. Dacia mai nou se cheama Renault care e o firma FRANCEZA. Ca din daciile pe care le cumparati 10% se duc la amaratii de muncitori de acolo nu prea conteaza. Grosul banilor se duc in franta, si dacia nu plateste nici macar impozitele normale la stat (parca sunt pasuiti 10 ani prin contractul de privatizare). Asa ca lasa teoriile populiste si cumparati dacii daca sunteti prosti.

  • mugurale, duminică, 29.07.2007 15:03
    mda

    cat dai atata face, niciodata nu ti da nimeni la o masina ceva pe gratis(doar aparent)

  • alex, marţi, 31.07.2007 01:12
    vv low

    oricat de nationalist as fi , nu as putea da banii mei munciti cu greu pe o dacie . am avut tico , matiz , logan si acum o solenza . mi-ar fi placut sa fie loganul o masina care sa o cumpere 70 % din romani , nu 50 % cati sunt in mediul rural . cred ca sunt multi care ar fi vrut sa-si cumpere o masina romaneasca buna , nu un gunoi , sa te si mandreti cu el . astept acel vw , daca spun ei ca va fi 8000 inseamna ca pleaca de la 8000 si nu cred ca nemtii isi permit sa murdareasca istoria lor auto de dragul unor localnici dintr-o tara saraca , vo gasi solutii sigur ... nu am chef sa dau explicatii loganistilor , e posibil sa fie un chic acel vw , noi doar presupunem si altii poate fac statistici si bani pe certurile noastre de aici . astept cu nerabdare acel model ...

  • alex, marţi, 31.07.2007 01:12
    vv low

    oricat de nationalist as fi , nu as putea da banii mei munciti cu greu pe o dacie . am avut tico , matiz , logan si acum o solenza . mi-ar fi placut sa fie loganul o masina care sa o cumpere 70 % din romani , nu 50 % cati sunt in mediul rural . cred ca sunt multi care ar fi vrut sa-si cumpere o masina romaneasca buna , nu un gunoi , sa te si mandreti cu el . astept acel vw , daca spun ei ca va fi 8000 inseamna ca pleaca de la 8000 si nu cred ca nemtii isi permit sa murdareasca istoria lor auto de dragul unor localnici dintr-o tara saraca , vo gasi solutii sigur ... nu am chef sa dau explicatii loganistilor , e posibil sa fie un chic acel vw , noi doar presupunem si altii poate fac statistici si bani pe certurile noastre de aici . astept cu nerabdare acel model ...

  • Daniel, duminică, 05.08.2007 21:50
    nimic interesant

    Nu stiu cum sunteti voi , dar chestia cu Loganul este efectul de turma.. adica cum a fost si Caritas .. isi ia unu .. si fiind noua masina.. isi ia si altu.. si asa se umple urasul.. Mie mi-a placut sa am o masina care nu o au multi. acum am un tico din 2002 ( nu prea mai sunt tico:D ) Stiu ca e veche.. dar daca nu am bani de alta, stau cu asta :)

  • gigi fotbalistul, luni, 06.08.2007 08:56
    ptr. Dj di-al

    mai boule dupa ce ca nu stii sa scrii corect habar nu ai cite facilitati fiscale are Logan-ul in Romania. Nicaieri in Europa in productia de autovehicule nu exista asemenea facxilitati. BOULE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • adrian, duminică, 10.02.2008 20:59
    logan?

    salutare tuturor.in primul rand as vrea sa stiu cati din cei ce critica Loganul l-au si condus?!multi vorbesc in necunostinta de cauza.eu,personal am un VW Golf IV,luat sh de care sunt f multumit,dar in prezent sunt angajat ca sofer taxi pe un Logan(masina firmei),are 5oooo km si merge super bine(fara batai,avand in vedere drumurile din Ro),s-au schimbat doar consumabilele.Deci,per ansamblu o consider o masina buna,bineinteles intotdeauna este loc si de mai bine! S-aveti parte de Drumuri Bune!!!

  • andrei, miercuri, 28.04.2010 18:01
    pretul

    a e super masina sper sa reusesca ar fi un avantaj pt multi dintre noi cam cam scumpa masinuta