Viitoarea generație BMW Seria 7 ar putea avea o versiune plug-in hybrid semnată M Performance: peste 550 CP și 800 Nm pentru M750Le
Viitoarea generație BMW Seria 7 ar putea primi o versiune plug-in hybrid pregătită de divizia M Performance. Conform surselor, aceasta va purta numele de M750Le și va oferi peste 550 CP.
BMW este unul dintre producătorii care a stabilit un program cât se poate de clar în ceea ce privește electrificarea gamei. Până în 2023 nemții vor să ca în portofoliu să existe 25 de modele electrificate (hibrid, plug-in hybrid, 100% electric).
Actualul BMW Seria 7 dispune de o versiune plug-in hybrid (745e iPerformance), însă viitoarea generație ar urma să vină cu o serie de modificări consistente. Conform unor surse apropiate companiei și citate de BMW Blog, noul Seria 7 în versiunea M750Le va deveni primul plug-in hybrid din oferta nemților care va purta semnătura M Performance.
Inginerii vor propune un sistem de propulsie format dintr-un motor pe benzină de 3.0 litri (B58) și un motor electric. În total, sistemul PHEV va genera peste 550 de cai putere și 800 Nm. Unitatea electrică va fi susținută de o nouă generație de baterii. Aceleași surse menționează că viitorul plug-in hybrid va fi oferit atât în varianta cu ampatament normal, cât și într-o versiune cu ampatament mărit.
De asemenea, cei care își doresc resurse mai puține vor putea opta și pentru versiunea 745e. Și în acest caz, nemții vor veni cu motorul pe benzină de 3.0 litri, dar într-o variantă mai puțin generoasă în ceea ce privește resursele.
Conform unui raport publicat în urmă cu doar o lună, BMW pregătește și un Seria 7 complet electric. Nemții vor oferi mai multe versiuni ale pachetului de acumulatori, cea mai mică urmând să aibă 80 kWH, în timp ce bateria utilizată pe vârful de gamă ar putea avea o capacitate de peste 120 kWh. În aceste condiții, viitoarea versiune electrică a lui Seria 7 va fi capabilă să parcurgă până la 700 de kilometri cu un singur "plin" al bateriilor.
Via | BMW Blog
Cel mai probabil versiunile 760i si 750i , adica V12 si V8, vor fi eliminate la viitoarea generatie, care va avea doua versiuni hibride, una electrica, si doua motorizari clasice de 3 litri, benzina si diesel, adica o oferta completa.