Șeful Daimler avertizează: “Vor urma reduceri drastice de costuri, realitatea este mult mai dură decât ne-am așteptat”
Daimler pregătește reduceri “drastice” de salarii și costuri din cauza crizei COVID-19, a anunțat șeful grupului german. “Realitatea este mult mai dură decât ne-am așteptat,” a explicat Ola Kallenius.
Daimler spune că pandemia de coronavirus are consecințe financiare mult mai grave în comparație cu estimările inițiale.
Șeful grupului a declarat că restructurarea va fi semnificativă, iar salariile și costurile vor înregistra reduceri “drastice”. Potrivit acestuia, scăderile de salarii vor fi mai mari pentru management decât pentru angajații “obișnuiți”.
“Realitatea este mult mai dură decât ne-am așteptat,” a spus Ola Kallenius, care a subliniat că aceste măsuri de restructurare trebuie să protejeze situația financiară și investițiile masive în noile tehnologii.
Anul trecut, Daimler a anunțat că va renunța la peste 10.000 de angajați, astfel încât costurile cu personalul să scadă cu 1.4 miliarde de euro până în 2022.
Alți 10.000 de salariați Daimler ar urma să fie concediați până în 2025, potrivit presei germane, însă Daimler a spus că aceste informații sunt doar speculații.
Via Automotive News
-
zarnesteanu, joi, 02.07.2020 17:56
Cred ca foarte putini realizeaza gravitatea situatiei economice la ora actuala. Daca valul al doilea va fi si mai naspa decat primul, vom avea sanse minime intoarcere la normalitatea vietii de dinainte intr-un viitor apropiat. Si da, eu chiar cred in toata povestea asta. E mai bine sa fii pregatit psihologic, chair daca riscul nu se materializeaza. @Tatraurs, eu sunt perfect de acord, si mi se pare cel mai corect ca mai intai si cel mai mult sa taie din salariile managementului, pentru ca la aia au de unde.
-
Edikkk, joi, 02.07.2020 19:19
Situaţia este gravă şi nu este..... adică depinde pentru cine. COvid-19 a fost CEL MAI BUN CEO din ultimii 20 de ani. Sunt zone întregi ale economiei care a migrat puternic spre 90-100% online şi care nu se va mai întoarce la off line Dar binenţeles zone de cireadă - hotel cu multe camere, restaurante mari, şi binenţeles vânzarea de autoturisme care scad vertiginos pentru cel puţin 2 ani !! Dar cresc mult - turismul de vilă închiriată cu totul, maşini electrice pentru firme de curierat, maşini electrice pentru persoane fizice sau juridice care pot încarca câteva ore noaptea acasă, sau câteva ore ziua la muncă - dar nu mai calcă aproape niciodată prin benzinării
-
Marius, joi, 02.07.2020 19:27
Dar cand au mintit si acum au de platit amenzi si au de facut resoftari si chemari in service cum a fost ??? Pai nu mi se pare corect deloc ca mai marii sa o comita, sa se alieze in carteluri mincinoase cu VAG si BMW si sa dea apoi oameni afara pentru prostiile lor de la nivel inalt. Ca doar nu au vorbit despre softuri mincinoase muncitorii sau au facut ei sedinte cu VAG si BMW sa faca cartel pentru stabilirea pretului otelului. Hai sa fim seriosi, asta-i abureala mare !!! Sa-i bage la zdup ce pe CEO AUDI, sa ii dea afara pe toti sefii implicati si sa le ia inapoi toate super bonusurile acordate anii trecuti cand au facut super profit pe minciuni !!! Ca in baza asta au facut profitul: taxe reduse pentru ca au mintit ca nu polueaza !!!! Rusine mafiotilor !!!
-
Normalitate, joi, 02.07.2020 21:07
Hai sa dam vina pe virus pentru orice, ok ? https://www.automarket.ro/stiri/daimler-confirma-un-recall-de-170000-de-masini-diesel-pre-2015-din-cauza-98531.html https://www.automarket.ro/stiri/mercedes-benz-constructorul-cu-cele-mai-multe-recall-uri-in-europa-in-96137.html
-
zarnesteanu, vineri, 03.07.2020 00:21
@Normalitate, Mercedes e cel mai naspa. Stai departe de ei. De fapt, daca tii 2 metri, n-are ce sa ti se intample.
-
@Normalitate?, vineri, 03.07.2020 08:17
mai anormalitate, stai domol, nu e bine sa-ti faci inima rea. Unii au Mercedes, tu nu. Se poate trai si asa, fara sa fii plin de pizma. La fel si pentru ma rius.
-
Normalitate, vineri, 03.07.2020 09:24
Eu chiar nu am motiv sa fiu plin de pizma, ca nu imi petrec eu timpul pe la service sa isi repare Mercedes greselile pe timpul meu. Si nici resoftare nu face ca sa mai taie din calutii si cuplul promis ca sa abureasca credulii :) Va felicit pentru alegerea facuta si sa aveti timp si bani de reparatii va doresc.
-
@Normalitate?, vineri, 03.07.2020 11:33
Sezi bland ca si cu resoftare am cel putin un numar dublu de cai fata de tine, asa ca nu-mi fac probleme. Iar de cuplu nu mai vorbesc. Iar daca nu mi-o place resoftarea, desi eu nu beneficiez, mi-o fac eu la loc cum era, lucru care la tine nu e posibil. Zici ca nu mori de pizma. Foarte frumos, dar vad ca te bucuri de capra altora ceea ce iara nu e un lucru de lauda. Va salutam din Grecia, tati cu merzanu + blonda cu crupe ferme. ;)
-
Tatraurs, vineri, 03.07.2020 11:55
:))) hăhă. Acum am inteles ce e cu designul mai de ceafa lata la noile Mertzane. Scuze ca ma bag si io in seama in discutia voastra dar nu ma pot abtine,deci asta e aspiratia maxima la care viseaza unii,mantuirea sufletului si telul lor in viata,pentru asta traiesc ei,pt statut,pentru o coaja obosita si stralucitoare de mercedes,o vacanta trista+ condus bara la bara(sau bala la bala)in a doua oltenie a Romaniei plina de bugetari de-ai nostri care e Grecia si,bineinteles,o siliconata botoxata.:))))wow
-
zarnesteanu, sâmbătă, 04.07.2020 00:20
Bai sa vezi faza. Pe 25 iunie am fost si eu la dealer, la un recall. In sfarsit, m-au chemat dupa ani de zile, sa-mi schimbe la C Class airbag-urile pe fata. Airbag-urile japoneze kakata. Tot vina lui Mercedes. Ca au cumparat de la japo. Macar pe R Class si pe CLK se pare ca au pus altceva. Io ti-am mai zis dragule, stai departe de Benz ca nu-i de tine. Lasa-ne pe noi astia mai prosti sa ne frigem cu nemtoaicele. Tu intre timp bucura-te de ce conduci la ora asta, ca aia e top of the line. Dar sa stii ca e ok sa mai intri si pe Automarket.ro, sa dai putin din coada, sa ne amuzi si pe noi. Ca suntem tare suparati cu Mercedesurile astea poznase. Hai sa-ti recomand un canal de youtube, sa te invigorezi putin, sa mai prinzi ceva putere. E un tip cu voce de papagal, dar el nu e papagal, e doar foarte intelept si idolatrizat de toata comunitatea de fani japo. Il cheama scotty kilmer. Bai, ai ce invata de la ala, nu stiu cum sa-ti spun, enorm. Ramai asa cu un gust de toiota in gura de nu-ti trece nici dupa ce te speli pe dinti si te clatesti cu Listerine. Aia viata tata. La ce tre sa vii aici sa citesti articole cu recall-uri la Mercedes, cand acolo ai din plin haterala si prostitutie intelectuala pe saturate. Daca vreodata o sa termini vreun videoclip de-al lui pana la capat, sa ne faci si noua un rezumat. Eu unul am capotat de fiecare data dupa maxim 3 minute. Hai pa! Spor la treaba.
-
boacter S.R.I., sâmbătă, 04.07.2020 07:07
iarasi te-au activat putinel? Da da, de tine vorbesc tatraurss. Disparusesi la un moment dat. Presupun ca ai fost rechemat la organizatia de baza sa mai lucrati la strategie. Esti sigur ca toti cei care-si fac concediul in Grecia au ceafa groasa, sunt olteni, bugetari si au o botoxata langa. Psihanalizabile propaganda, fake news-urile si ideile tale. Nu dezvolt prea mult aici, dar lucrurile astea vin din subconstientul tau si reprezinta dorinte si aspiratii launtrice probabil reprimate de starea ta sociala precara. Stare care te impinge sa postezi platit la comanda pe aici si prin alte locuri. Dar chiar si asa o ceafa lata e preferabila deprinderilor bolsevic muscalesti si admiratiei fata de tatucul de la kremlin si fata de mareata cloaca de la rasarit. Nu uita! Pare ca te toleram, insa suntem atenti la tot ce faci si mai ales ce spui si nu vom ezita sa te trimitem acolo de unde ai venit. Vad ca incepi sa sari calul din nou.
Citeste si
-
INDUSTRIE | joi, 21 noiembrieLotus renunță la planul său de a deveni marcă pur electricăLotus a anunțat oficial că renunță la planul său de a deveni o marcă pur electrică până la finalul actualului deceniu. Viitoarele modele ale mărcii vor fi hibride și electrice cu range extender. Citeste tot
-
INDUSTRIE | joi, 21 noiembrieFord va concedia 4000 de angajați în Europa pe fondul scăderii cererii pentru mașinile electricePeste 4000 de angajați Ford din Europa urmează să fie concediați în următorii 3 ani. Forța de muncă a mărcii în Europa va fi redusă cu aproape 15% ca o măsură de reducere a costurilor. Citeste tot
-
INDUSTRIE | miercuri, 20 noiembrieStellantis: platformă nouă, compatibilă cu motoare termice, electrice și cu hidrogenStellantis a dezvăluit oficial o nouă arhitectură care va fi prezentă la viitoarele SUV-uri și camionete ale Grupului. Noua platformă STLA Frame va oferi cea mai multă flexibilitate dintre toate platformele, deoarece va fi compatibilă cu motoare termice, hibride, electrice și chiar cu range extender și cu hidrogen. Citeste tot
-
INDUSTRIE | miercuri, 20 noiembrieJaguar va avea o nouă identitate de marcăJaguar trece printr-o transformare și se repoziționează în industria auto ca o marcă de lux de vehicule electrice. Această nouă direcție este însoțită de o serie de embleme noi pentru viitoarele modele Jaguar. Citeste tot
-
INDUSTRIE | marţi, 19 noiembrieȘeful Bugatti: „următoarea țintă este să atingem 500 km/h”Mate Rimac, șeful Bugatti, a declarat într-un interviu că următorul obiectiv pentru Bugatti este acela de a atinge o viteză de 500 km/h. CEO-ul mărcii franceze pune un accent foarte mare pe dezvoltarea unor anvelope noi, care să facă față acestor viteze. Citeste tot
"scăderile de salarii vor fi mai mari pentru management decât pentru angajați".Dar salariile managerilor cat sunt in comparatie cu cele ale muncitorilor? Ca una e sa tai 10% din 2000e salariu si alta e sa tai 30% din 10 meleoane de cocos cascaval primit in mana.