Piața auto europeană începe să-și revină: înmatriculările de mașini noi au scăzut în Franța cu 50% în luna mai
Înmatriculările de mașini noi au scăzut în Franța cu 50% în luna mai, la peste 96.000 de unități. Între timp, Dacia a raportat peste 6.300 de unități înmatriculate, în scădere cu 51%.
Piața auto europeană oferă primele semne de revenire după începerea ridicării restricțiilor de circulație în contextul pandemiei de coronavirus.
După scăderi puternice în cursul lunilor martie și aprilie, piața auto franceză a înregistrat un declin de 50% în luna mai, la 96.310 unități.
Spre deosebire de precedentele două luni, producătorii au înregistrat scăderi apropiate de media pieței, iar acest lucru este valabil inclusiv în cazul mărcii Dacia. Constructorul de la Mioveni a raportat 6.351 de unități înmatriculate, în scădere cu 51.2% comparativ cu luna mai a anului trecut.
La nivelul primelor cinci luni ale anului, francezii au înmatriculat 481.986, în scădere cu 48% comparativ cu perioada similară a anului trecut. La acest capitol, Dacia continuă însă să performeze sub media pieței, cu o scădere de 60.5% pe baza celor 24.156 de unități înmatriculate.
În clasamentul general pe modele, Dacia Sandero a reușit să înregistreze progrese vizibile comparativ cu ultimele două luni și a urcat pe poziția a șasea cu 13.626 de unități și o cotă de piață de 2.8%.
În schimb, Dacia Duster este pe locul 16 cu 7.445 unități înmatriculate și o cotă de piață de 1.5%. De asemenea, francezii au înmatriculat în primele cinci luni ale anului și 3.172 de unități ale SUV-ului Ford Puma produs la Craiova, care deține astfel o cotă de piață de 0.7%.
Via CCFA
de ce nu scrieti ca in spania sandero este cea mai vanduta masina in luna mai?