Volkswagen a intrat în colimatorul sindicaliștilor: “Erorile de management afectează imaginea companiei, iar locurile de muncă sunt în pericol”
Volkswagen este acuzat că “erorile de management”, precum problema software a lui Golf 8, afectează reputația companiei. Cel mai mare sindicat din Germania avertizează că “imaginea publică deteriorată” a celor de la Volkswagen pune în pericol locurile de muncă ale angajaților.
Sindicatul IG Metall, cel mai mare din Germania și cel mai important reprezentant al angajaților VW, acuză producătorul german că repetatele gafe ale conducerii au dus la un “dezastru de imagine”.
Sindicaliștii spun că problema software a lui Golf 8 este doar ultima dintr-un "lanț de greșeli ale managementului". Aceștia s-au arătat șocați de o reclamă pe care Volkswagen a publicat-o săptămâna trecută pe contul oficial de Instagram, dar pe care compania a retras-o ulterior după ce a recunoscut că este rasistă și ofensatoare.
“Imaginea publică deteriorată distruge încrederea consumatorilor care a fost clădită în ultimele decenii și, astfel, pune în pericol joburile noastre. Întreaga forță de muncă suferă zilnic din cauza scăderii reputației companiei,” se arată într-o scrisoare deschisă a celor de la IG Metall.
Nemulțumirea sindicaliștilor se adaugă problemelor cu care Volkswagen se confruntă de la izbucnirea Dieselgate în 2015, scandal ce încă își lasă amprenta asupra grupului.
Via Reuters
-
Edikkk, sâmbătă, 30.05.2020 16:43
Când oferă PORCĂRII iar alţi producători ASIATICI oferă CEEA CE TREBUIE aşa se întâmplă Hyundai Kia electrice oferă 1) încălzire toate 4 scaune 2) răcire / ventilare 2 scaune faţă 3) bird eyes view - 4 camere web 4) EV / PHEV - se conduce cu o singură mână şi cu un singur picior 5) pilot automat (follow car, keep lane, etc) VAG când îţi vinde un motor de kk stau şi îţi zic că ai prins pe Dumnezeu de picior dacă îţi dau o culoare metalizată Bleah
-
inexorabil, sâmbătă, 30.05.2020 18:58
Electrikkk, şi tu eşti asiatic! Dacă vrei să mă contrazici, ei bine, te asigur că, după modul cum te exprimi, român n-ai cum să fii! Căci pe frumoasa doamnă limba română n-o respecţi… Şi dacă tot este “en vogue” să nu-ţi mai pui la contribuţie mâinile şi picioarele pentru actul fundamental al pilotajului, am observat că nici tu nu mai mizezi pe o parte anatomică şi anume: capul! Nu-l mai foloseşti chiar deloc, başca demult. În locul lui a răsărit un pom verde, care are ca fundal Clădirea Berlaymont. Oricum, mult succes în salvarea planetei! De voi înşivă… PS. Aşa păcătos cum prea este, VAG a construit…istorie. Eco-guiţatul ce a creat?
-
Doctorul de garda, sâmbătă, 30.05.2020 19:28
Bah edikk bune hyunday kia astea, pot fi conduse de ciungi si/sau de ologi Iata un mare avantaj al masinilor ielectrice hyundai kia si/sau altele Aufwiedersehen.
-
Doctorul de garda, sâmbătă, 30.05.2020 19:31
Ah, era sa uit. Si nu uita. Tratamentul. Ne vedem la inspectia de dimineata.
-
Edikkk, sâmbătă, 30.05.2020 22:21
Dle Andrei, nu mă refeream la VW ID.3 ci la VW cu motoare termice Motorul de pe ID.3 este foarte bun, de acord PS VW nu ar fi făcut NIMIC dacă nu era Tesla, umbla tot cu maimuţa
-
Edikkk, duminică, 31.05.2020 08:47
LOL În timp ce VAG încearcă să facă o oarecare electrificare, dat fiind că nu mai pot folosi şi maimuţa space X trimite în spaţiu 2 oameni cu o rachetă şi capsulă recuperabilă !! https://m.hotnews.ro/stire/24026130 Dar românii încă o parte din ei trăiesc în epoca diesel şi se vede din comentariile unui uimitor articol https://m.hotnews.ro/stire/24026173 !!! Aviaţia electrică pe distanţe scurte o să fie posibilă în viitor.
-
andrei, duminică, 31.05.2020 15:47
eu zic sa mai casti gura la niste reviewuri tesla 3. (s nu are sens ca oricum e prea scumpa). exceptand ca e electrica e departe de ce inseamna masini anii 2020. o masina nu sta doar in motorizare. si nu stiu cum sa iti spun, dar fara progresele tehnologice facute de ceilalti producatori la alte capitole ale unei masini, din care tesla ori s-a inspirat ori chiar a copiat pe rupte, deci fara aceste progrese. tesla trebuia sa inventeze totul de la zero. eu nu zic ca nu sunt bune eletricele sau ca nu mi-ar placea si mie, dar fanatismul asta al tau si la cum te exprimi ca un copil razgaiat (ba a mea ca e mai mare) nu e sanatos.
-
Edikkk, duminică, 31.05.2020 19:48
Dle Andrei aveţi dreptul la orice opinie Mult succese
-
Marius, duminică, 31.05.2020 20:05
Nu va faceti griji, au romanii bani de VW mereu :) Salveaza ei compania de la faliment oricat de multe minciuni le vor zice :)) Daca inca mai sunt oameni care cumpara VW la 5 ani dupa Dieselgate si vreo 35 MILIARDE de EURO amenzi platite, inseamna ca golul din capul multora e mare si vidul trebuie umplu cu abureli germane.
-
Edikkk, duminică, 31.05.2020 21:29
Dle Andrei ştii cât au muncit unii doar ca să trimită oamenii pe ISS? 18 ani de muncă pentru a crea noi tehnologii ca să împlinească acest obiectiv Şi unii din români - diesel deasupra tuturor Mi-ar fi ruşine şi m-aş băga sub o piatră, decât să zic aşa ceva sau precum unele comentarii privind avionul electric FUNCŢIONABIL
-
inexorabil, duminică, 31.05.2020 21:52
Iar alţii dintre (nu "din") “români” scriu cu seninătate “funcţionabil” (cuvânt inexistent!) în loc de “funcţional” şi îl mai şi subliniază :) Darămite să te gândeşti la noile generaţii…Care cică “ne vor plăti pensiile”. Păi da: ni le vor lua şi pe urmă vor “decarta” în stânga şi în dreapta.
-
Edikkk, duminică, 31.05.2020 22:32
Corect dle Inexo, dintre Scuze, dar mă grăbesc câteodată şi ... da, nu am scuze încerc ca pe viitor, să am mai puţine greşeli
-
fanel, luni, 01.06.2020 08:15
@andrei ""fara progresele tehnologice facute de ceilalti producatori la alte capitole ale unei masini, (...) tesla trebuia sa inventeze totul de la zero" ce ai scris tu NU ESTE UN ARGUMENT VIABIL. Vreau sa spun ca e o...idiotenie. TOT ce se face in lumea asta are la baza experienta altora castigata de la momentul in care prima maimuta a inteles ca o piatra poate fi folosita la a sparge o nuca. Nici mie nu imi plac toate modelele Tesla dar sa declari (cu "argumentul" de mai sus) ca aceasta companie nu si-a adus aportul in domeniul auto inseamna ca esti dintr-un alt film. PS. Bine, tu ignori cu buna stiinta multimea de inventii marca Tesla, ignori cu buna stiinta si solutiile tehnice originale pe care le o masina Tesla (vezi trenul de rulare posterior model S) sau curajul americanilor de a le implementa cu mult inaintea altora. La tine pare sa fie simplu: daca nu erau altii Tesla ar fi facut doar biciclete electrice. Si asta tot o tehnologie furata, pentru ca se stie, bicicleta e de pe undeva de la 1800 toamna pe cand se numea drezina.
-
Edikkk, luni, 01.06.2020 16:52
Tesla are foarte multe invenţii care.... nu le-au inventat alţii Ca să mă exprim pentru.... :))) Soluţii tehnologice proprii Tesla Sistemul de management al bateriilor propriu (sofware şi electronic) Sistemul de management termic al bateriilor, motorului şi habitaclului Sistemul de conducere (semi) autonomă Nici google cu tona de bani, nu a reuşit să facă ce face Tesla Viitoarele Sistem de încărcare altă maşină de la maşina proprie (vine un prieten şi îţi încarcă repede 50-100km!!!) Sistem de car to home charge (în caz de uragane, etc) poţi susţine casa cu curent de la maşină (dezvoltat dar ne implementat datorită legislaţiei !!!! Pentru că Tesla sunt deja înaintea vremii) Şi multe altele.... şi asta doar Tesla, nu mai zic power wall, solar roof, sau să mai deschidem subiectele pe Space X sau Hyperloop
-
MadaI, luni, 01.06.2020 21:09
@Edikkk Imi pare ca pui semn de egalitate intre VW si diesel, gresesc au ba ? Daca nu gresesc, nu prea inteleg de ce faci asta !? Au suficiente motorizari pe benzina care sunt foarte bune. In familia mea sunt 3 VW`uri, toate benzina de cilindree diferita (1.2, 1.6, 2.0), si sunt suficiente pentru ce avem nevoie, si nu, nu mananca ulei, sau, daca o fac, consuma atat de putin incat nu e observabil. Perfecte ? Nu stiu, probabil ca nu, dar suficient de bune incat sa ne facem treaba cu ele fara sa le laudam exagerat sau sa le blamam nejustificat. Cat despre diesel, nu am avut, nu o sa am, nici macar nu vreau sa conduc. Daca gresesc si doar mi s-a parut, mea culpa. Salut !
-
Edikkk, marţi, 02.06.2020 05:47
Dle Madal, aveţi dreptate desigur, doar accentuez minciuna cu maimuţa de la maşinile diesel, nu este că toate lucrurile sunt aşa grave sau poluante. Mă bucur pentru dvs. VW face şi multe lucruri bune, dar s-au transformat într-un grup foarte mare unde (poate inerent) au un comportament foarte orientat spre profit, cu orice preţ. Dvs ca şi foarte mulţi, majoritatea cred, clienţilor VW sunteţi foarte bine intenţionaţi, foarte civilizaţi. @Inexo Dle Inexo, toţi am avut sau avem maşini termice, este o etapă, nu este o problemă dacă noi avem maşini termice. Problema este când unii afirmă că pământul este plat, că climat change este o vrăjeala, că vaccinurile dau autism (se pare că nu, în urma unui studiu, nu este o confirmare 100% dar alt studiu indică autismul legat de infecţie a mamei în timpul sarcinii), că maşinile termice nu poluează Nu am nimic cu dvs, dle Inexo şi de fapt cu nimeni. Cu minciuna, da. O zi bună şi să sperăm că ne vom regăsi întrun an mai sănătos, mai prosper, mai confortabil , mai curat şi mai vesel.
-
inexorabil, marţi, 02.06.2020 18:03
Dacă te trambalezi cu o “termică”, atunci nu mai lua plescăi ceea ce nu trebuie, Electrikkk! Fiindcă rezultă nemijlocit că inclusiv tu…poluezi planeta, într-o măsură mai mare sau mai mică, dar cu siguranţă o faci! Şi atunci vii să ne vinzi (sco)verzi cu cacao. Apropo, cum merită numită o asemenea atitudine? Inducere în eroare? Demagogie? PS. Nu mai împărţi (cu “generozitate”) epitete pozitive în stânga şi în dreapta. Pentru că adevăratul Edikkk preferă să impute “cancerul”, “schimbările climatice”, “distrugerea planetei” şi alte aiureli. Aşadar, pe mine, unul, nu vei reuşi niciodată să mă prosteşti, pretene.
Citeste si
-
INDUSTRIE | duminică, 24 noiembrieHyundai și Kia: peste 200.000 de vehicule electrice rechemate din cauza pierderilor de putereHyundai și Kia au anunțat săptămâna aceasta rechemarea a peste 200.000 de vehicule electrice din cauza unor pierderi de putere, conform Administrației Naționale pentru Siguranța Traficului pe Autostrăzi (NHTSA). Citeste tot
-
INDUSTRIE | joi, 21 noiembrieLotus renunță la planul său de a deveni marcă pur electricăLotus a anunțat oficial că renunță la planul său de a deveni o marcă pur electrică până la finalul actualului deceniu. Viitoarele modele ale mărcii vor fi hibride și electrice cu range extender. Citeste tot
-
INDUSTRIE | joi, 21 noiembrieFord va concedia 4000 de angajați în Europa pe fondul scăderii cererii pentru mașinile electricePeste 4000 de angajați Ford din Europa urmează să fie concediați în următorii 3 ani. Forța de muncă a mărcii în Europa va fi redusă cu aproape 15% ca o măsură de reducere a costurilor. Citeste tot
-
INDUSTRIE | miercuri, 20 noiembrieStellantis: platformă nouă, compatibilă cu motoare termice, electrice și cu hidrogenStellantis a dezvăluit oficial o nouă arhitectură care va fi prezentă la viitoarele SUV-uri și camionete ale Grupului. Noua platformă STLA Frame va oferi cea mai multă flexibilitate dintre toate platformele, deoarece va fi compatibilă cu motoare termice, hibride, electrice și chiar cu range extender și cu hidrogen. Citeste tot
-
INDUSTRIE | miercuri, 20 noiembrieJaguar va avea o nouă identitate de marcăJaguar trece printr-o transformare și se repoziționează în industria auto ca o marcă de lux de vehicule electrice. Această nouă direcție este însoțită de o serie de embleme noi pentru viitoarele modele Jaguar. Citeste tot
Măiculiţă maică, este jale, pur şi simplu. Se vor duce în cap, rând pe rând. Deie Domnul să mă înşel, dar clar că nu mă pot simţi decât pesimist. Îmi permit să apelez la o hiperbolă: chiar dacă ai zăvorî efectele aşteptate ale (co)vidului într-o închisoare de maximă siguranţă, ele ar smulge-o din pământ cu tot cu fundaţie şi ar pleca valvârtej să-şi împlinească menirea. Imaginaţi-vă ce s-ar fi întâmplat dacă vădit părtinitoarea UE ar fi sancţionat VAG pentru Dieselgate în manieră americană…Colosul din Wolfsburg ar fi supravieţuit până astăzi, nu încape discuţie, dar “pandemia” i-ar fi fost fatală sau, cum ar spune unii mucaliţi, ar fi “decedat mortal”. Nici mama arsenalului socialist (adică naţionalizarea) nu i-ar fi putut salva. Îi dau perfectă dreptate lui @Kotegaeshi: ce naiba au păţit managerii din industria auto? Unde le sunt profesionismul, chibzuinţa şi mai ales…deontologia? Fiindcă ar fi nedrept să dăm vina numai pe mascarada nr. 1 a istoriei (coronavidul). Acum însă s-au “intersectat” cele două anomalii (una naturală, tipologică, şi alta artificială, ocultă) şi deci…Dumnezeu cu mila! Cu alte cuvinte, nu mă doare inima de ei. Ce să zic? Adaptaţi-vă din mers, băieţi (la cerinţele “noilor vremuri”), sau axaţi-vă pe alte meserii.