
Volkswagen și Daimler cer măsuri pentru relansarea industriei auto din Germania: “Trebuie să existe stimulente pentru creșterea cererii”
Volkswagen și Daimer au cerut Germaniei să introducă stimulente care să relanseze industria auto, după ce criza COVID-19 a dus la scăderea vânzărilor și profiturilor în primul trimestru.
Germania pregătește un summit auto în care autoritățile și cei mai importanți jucători din industrie să discute despre măsurile care să revigoreze acest sector, în contextul pandemiei de coronavirus.
Companii precum Volkswagen și Daimler au cerut deja Germaniei să găsească metodele prin care cererea și vânzările să revină la parametri normali.
“Avem nevoie de o decizie rapidă privind stimulentele pentru cumpărători,” a spus directorul financiar VW, în timp ce șeful Daimler a declarat că “un simplu stimulent ar fi eficient”.
Volkswagen se așteaptă la “tulburări” în trimestrul al doilea, după ce vânzările sale au scăzut cu 23% în primele trei luni, iar profitul a avut un declin de 81%. În cazul Daimler, profitul a scăzut cu 70%.
Companiile auto și analiștii estimează că producția globală va scădea cu cel puțin 20% în acest an.
Via Reuters
-
dan_grc, joi, 30.04.2020 14:25
Va dau eu o idee, reduceti preturile, sa vedeti ca functioneaza. VW cel putin plange de multa vreme, dar au bani garla, cu toate zecile de miliarde amenzi.
-
Antinazi, joi, 30.04.2020 14:44
De la vw mă așteptam, că ăștia sunt în stare de orice mizerie. Dar Daimler vrea ca statul să-i sponsorizeze pe bogătași ca aceștia să-și cumpere Mercedes?! Poate că de-aia Merkel și-a umplut țara de arabi, turci, africani, indieni și chinezi, ca să le mai scoată cretinismele din cap la germănoși.
-
Elvira, joi, 30.04.2020 22:01
Comparativ cu anii trecuti, volumul vanzarilor va fi ceva mai mic indiferent de stimulente. Pare evident ca utilizarea masinii personale va scadea chiar si dupa pandemie. Multi nu au incredere sa mai mearga intr-un concediu de exemplu, telemunca se extinde/permanentizeaza la tot mai multe companii, la fel si achizitia de produse (tot mai frecvent vin prin curier) etc. Intr-un astfel de caz, partea buna e ca ar trebui sa vedem preturi mai mici la masini, sper.
-
Alex D., joi, 30.04.2020 23:22
De la grupul VAG nu ar trebui sa mai cumpere nici dracu. Cum poti cumpara de la o companie, care pe langa diesel gate, de mai bine de 20 de ani a refuzat sa isi rezolve problema cu consumul de ulei la benzinare? Intelegeti oameni buni ca prin tot ceea ce cumparati, votati. De asta suntem aici cu toate produsele de "calitate" din jurul nostru si la preturile pe care le vedeti, asta ati votat.
-
Marius, vineri, 01.05.2020 23:03
Eu zic ca toti producatorii germani merita stimulente pentru ce au facut in ultimii ani. Ia sa ne aducem aminte: VW, Mercecdes si BMW amendate pentru software ilegal, asociere in cartel ilegal pentru fixarea pretului otelului... deci ce sa zic merita incurazati cei ce fura. Germanii le dau amenzi sii ii ard, romanii le cumprara jafurile resoftate si ii ajuta sa isi plateasca amenzile. Hai sa dam si articole sa nu creada lumea ca vorbim prostii: https://www.dw.com/en/germany-fines-bmw-daimler-vw-over-steel-cartel/a-51356153 https://www.thelocal.de/20190225/germany-slaps-bmw-with-85-mn-fine-over-diesel-emissions https://www.reuters.com/article/us-daimler-emissions-fine/german-prosecutors-fine-daimler-almost-1-billion-for-breaking-diesel-rules-idUSKBN1W91KW Si de dieselgate cred ca a auzit toata lumea ... peste 30 MILIARDE amenzi si nu e tot :)) Si apropo, stiati ca acest virus care se plimba prin lume afecteaza cele mai poluate zone ??? Sa le multumiti germanilor pentru aerul curat pe care il expirati ... teoretic pe taloanele masinilor. Suna frumos BLUEMOTION si alte denumiri interesante :) Hai sariti repede cu manutele rosii sa-i sustineti pe germani si sa-mi explicati mie cat de buni sunt ei si ce meseriasi :)) Nu uitati sa luati cate o sticla de ulei sa completati, ca asa e la masinile germane, numai ca ar trebui sa va dea si cate 10 litri de ulei la achizitionarea masinii sa aveti pana la urmatorul service :))
-
Marius, vineri, 01.05.2020 23:10
Citisem de curand si un articol cu cat profit fac marcile, pornind de la Ferrari ca referinta: Profitul pe un Ferrari vandut e de vreo 86000 Euro. Pe locul 2, deloc surprinzator e ... BMW :)) dar trebuie sa vanda vreo 30 de masini ca sa faca acelasi profit. Totusi se epsista o categorie de persoane (in Romania ei mai sunt numiti si cocalari sau bombardieri) care dau o gramada de banuti si le umfla buzunarelele germanilor.
-
@marius, sâmbătă, 02.05.2020 12:07
esti plin de ura si total pe langa prietene. Nu ai habar despre ce vorbesti si iti faci sange rau singur fara motiv. Ura si supararea nu duc nicaieri. Poate doar spre alcoolism. Stai calm.
-
Antinazi, sâmbătă, 02.05.2020 12:20
@marius Nu e chiar „total pe lângă”. De fapt, cred că ești incapabil să ne arăți unde este pe lângă. Ia o gură de apă și închină-te în continuare la germănoși.
-
unul, sâmbătă, 02.05.2020 12:27
In afara de Ferrari, profitul cel mai mare il face Porsche cu o medie de 16.000 euro pe unitate vanduta, Bmw face cam 5000 in medie, dar asa este cand vorbesti ca sa te afli in treaba, de fapt asta se cheama dezinformare, noroc ca nu sunt toti fraieri.
-
dan_grc, sâmbătă, 02.05.2020 18:38
Arata-ne si noua unde ai citit asta domnu Marus, Bmw pe locul doi dupa Ferrari, fantastic, dar complet fals. Vezi care este profitul Porsche la o masina, te mai informezi si apoi vii cu date obiective.
Citeste si
-
INDUSTRIE | vineri, 18 aprilieMini își revizuiește planurile de electrificare: va oferi motoare termice și după 2030Mini își revizuiește planurile sale de electrificare din cauza ritmului prea mic al vânzărilor de mașini electrice. Motoarele termice vor face parte din ofertă și după 2030. Citeste tot
-
INDUSTRIE | vineri, 18 aprilieMaserati Grecale primește un nou nivel de echipare de bază: motorizare mild-hybrid cu 300 CPConstructorul italian de automobile anunță un nou nivel de echipare de bază pentru SUV-ul Grecale. Acesta înlocuiește vechiul nivel GT și se numește chiar Grecale. Motorizarea este una mild-hybrid și oferă 300 de cai putere. Citeste tot
-
INDUSTRIE | vineri, 18 apriliePorsche 911 GT3 facelift este cea mai rapidă mașină cu transmisie manuală pe NurburgringPorsche a stabilit un nou record pe Nürburgring pentru mașinile cu transmisie manuală cu noul 911 GT3. Pilotul de uzină Jorg Bergmeister a reușit să înregistreze un timp de 6:56.294 cu un 911 GT3 din 2025 echipat cu transmisie manuală în 6 trepte. Citeste tot
-
INDUSTRIE | joi, 17 aprilieBentley Black Edition: ediție limitată la 400 de unități pentru 3 modele din gamăBentley a lansat o nouă ediție specială limitată numită Black Edition. Aceasta va fi disponibilă pentru 3 modele din gamă: Continental GT, GTC și Flying Spur. Doar 400 de unități vor fi produse. Citeste tot
-
INDUSTRIE | joi, 17 aprilieKia EV9 primește o ediție specială numită Nightfall EditionCel mai mare SUV electric din familia producătorului coreean, Kia EV9, a primit o ediție specială numită Nightfall Edition. Pe lângă accentele de design vopsite în culoarea negru lucios, ediția specială aduce și un mod Boost, care pentru câteva secunde crește cuplul motor. Citeste tot
“un simplu stimulent ar fi eficient” aaaa...ma scuzati....io sunt mai prost asa.....dar cu o micsorare de pret va puteti alege cu un premiu Hugo.