Volkswagen T-Roc Cabrio poate fi comandat în România: prețurile pornesc de la 24.700 de euro

Publicat joi, 12.03.2020 09:52 de Cornel Șocariciu

Volkswagen a publicat prețurile pentru noul T-Roc Cabrio. Pe piața din România, SUV-ul cu plafon soft-top poate fi comandat începând cu 24.700 de euro.

În cadrul Salonului Auto de la Frankfurt din 2019, Volkswagen a publicat primele imagini și detalii referitoare la noul T-Roc Cabrio. Acum, SUV-ul cu plafon soft-top este disponibil și pe piața din România.

Nemții propun doar două motorizări, ambele pe benzină. Clienții vor avea de ales fie motorul de un litru cu 115 cai putere, fie propulsorul de 1.5 litri cu 150 de cai putere. Varianta de bază va fi disponibilă exclusiv cu o transmisie manuală cu șase trepte, în timp ce vârful de gamă va putea fi comandat și cu o cutie automată DSG cu șapte trepte.

Noul Volkswagen T-Roc Cabrio este echipat cu un plafon soft-top care poate fi ridicat sau coborât în doar 9 secunde până la viteze de 30 km/h.

LISTĂ DE PREȚURI VOLKSWAGEN T-ROC CABRIO
MOTORIZĂRI NIVEL DE ECHIPARE
(Preț în Euro, TVA inclus)
MOTOR PUTERE
(CP)
TRANSMISIE Style R-Line
1.0 Benzină
TSI
3 cilindri
115 Man6 24.700 -
1.5 Benzină
TSI
4 cilindri
150 Man6
Aut7
28.178
30.150
33.036
35.066


Versiunea de bază Style va fi echipată cu următoarele dotări: carcase pentru oglinzile laterale și mânerele portierelor în culoarea caroseriei, cotieră centrală față, inserții decorative Silver Silk, scaune față reglabile pe înălțime, tapițerie Tracks 4, cruise control adaptiv, sistem pentru detectarea stării de oboseală a șoferului, funcție Auto-Hold, sistem de frânare automată de urgență, asistent pentru menținerea benzii de rulare, Park Pilot, aer condiționat manual, geamuri acționate electric, senzor de ploaie, jante din aliaj cu diametrul de 17 inch, faruri cu LED, stopuri cu LED și lumini de ceață cu funcție cornering. 

  • fan skoda, joi, 12.03.2020 10:09

    Arata senzational in varianta cabriolet ! BRAVO VW ! De ceva timp se poate configura pe VW.ro. Chiar arata foarte bine. O masina corecta. Un SUV cabrio. In varianta cabrio este un SUV de vacanta, un SUV facut pentru drumuri lungi vara. Pentru calatorii la mare sau drumuri lungi este excelent acest SUV cabrio ! Este decapotabil. Este perfect ! Si interiorul arata foarte bine ! Pretul este corect. @PMC Vezi ca masina asta NU are diesel !

  • Gabi, joi, 12.03.2020 10:34

    Eu unul nu o sa o cumpar ca fara acoperis ma face mai vulnerabil la COVID-19 :P)

  • fanel, joi, 12.03.2020 10:46

    senzational bravo foarte bine corect excelent perfect foarte bine corect

  • fanel, joi, 12.03.2020 10:49

    PS Pozele nu sunt reale, 'decat' niste renderizari

  • cifre, joi, 12.03.2020 10:54

    Noul Audi A3 pare chilipir in comparatie cu aberatia asta de urcat doar trotuare dar cu pletanele-n vant pe Dorobanti. p.s. @fanfan skodaq: pe AM comentatiul standard e *arata super* si gata, punct. Valabil si pt. interioare spartane spre low-cost ca asta al T-Rog-fugi de el, criticate si de nemti.

  • UnAlex, joi, 12.03.2020 11:03

    Dupa ce toata lumea o sa conduca un SUV, ce-o sa mai inventeze? TANC decapotabil? Ce idiotenie de masina... Credeam ca le-am vazut pe toate.

  • fan skoda, joi, 12.03.2020 11:21

    @cifre Este o masina de drum lung si calatorii la mare. Si relaxare. Low-cost ? Tu ai idee ce inseamna low-cost ? Low-cost inseamna pe scurt Dacia. Daca te uiti in poze sau o vei testa ai sa vezi ca materialele sunt moi si este o calitate senzational de mirifica. Pentru masina asta merita mai mult decat un arata super. Merita toate laudele ! Pentru ca VW ! Pentru ca frumos ! Pentru ca senzatie ! Pentru ca este extraordinar ! @UnAlex Nu este o idiotenie de masina. Este o masina de vacanta. O masina cu care te vei duce la mare. O masina pentru drumuri lungi. Este bine sa fie SUV pentru ca are o garda la sol mai mare si iti permite sa mergi cu ea chiar si prin hartoape. Este decapotabila, special pentru vacante si drumuri lungi. Si pentru drumurile mai stricate.

  • fanel, joi, 12.03.2020 12:42

    E o masina pentru drumuri scurte si calatorii la dus gunoiul. Si nervi. Materialele sunt tari ca piatra o idiotenie de masina cu care te vei duce la dus gainatul de porumbel. O masina pentru drumuri scurte. Este bine sa fie joasa ca altfel n-are stabilitate si iti permite sa ramai prin gauri. Este fara acoperis special pentru cand ploua si ramai fara apa la garsoniera, special pentru cand mergi la serviciu si ai un drum scurt pana la service. Vorbim despre masina din articol pentru ca Skoda e si mai rea.

  • DLP, joi, 12.03.2020 19:21

    EXTRAORDINAR EXCEPTIONAL EXTRAVAGANT ETC ...si aici ma refer, BINEINTELES, la colegu' fan, scris, evident, gresit, adica fun cu ny la final

  • DLP, joi, 12.03.2020 19:26

    La modu' serios, plasticul de pa bord este nasol (chiar si in poze), la fel cel de langa butonul de "P", poate doar licoarea bahica din sticlele din naveta sa ne mai stinga amarul - n.b. doar daca va fi inclusa in pret. In caz contrar propun sa o achizitionam, in leasing operational (naveta).

  • PMC, joi, 12.03.2020 23:08

    Heheeee, Tro(a)c cabrio. Ce incantare! :)))) @fan skoda: nu are Diesel si e oarecum de asteptat. E o masina mica, usoara, nu prea se justifica un Diesel pe ea, intr-adevar. Desi.... :) Daca ma gandesc, cu un 1.6 TDI, masina asta cred ca mere de râgâie! :D

  • joe, joi, 12.03.2020 23:29

    Avem si tara,aerul curat,palmieri de-a lungul plajelor pt decapotabile! Dar nu avem cocalari..))

  • unu altu, vineri, 13.03.2020 00:39

    Iar vor sa faca greseala ce au facut-o cu EOS? Un rahat de masina de consum. Cine crede ca cel mai mult conteaza materialele la interior .... Cu ce dracu/ ma ajuta ca am materiale moi in masina, atata timp cat masina e in service 24/7? Volsvagin-urile veci nu au fost cele mai de incredere pe partea mecanica. Si mai ales pe partea de piese de schimb .... scumpe si al dracu' de derutante. VW e o TRO(A)C(A) in sine si mai si semnalizeaza cu modelul TRO(a)C(a) ...

  • cifre, vineri, 13.03.2020 08:36

    VW au un tupeu bagabont in tentativa de recuperare pe carca fraierilor a jdemiliardelor date pe amenzi -- v. preturi Franta, cu pana la 10 mii euro mai mari ca aici - 1.0 TSI 115 ch BVM6 > Style : 34 600 €. - 1.5 TSI 150 ch DSG7 > Style : 38 600 €, R-Line : 42 900 € Nu ca ar fi prea ieftin struto-camiloiu nici la noi, daca il comparam cu un cabrio dezirabil pe bune (Mazda MX5 de la 20 mii pt 1,5 l cu 132 CP.)

  • fan skoda, vineri, 13.03.2020 11:52

    Cati hateri pe aici !