Volkswagen a prezentat noul Caddy: platformă nouă, interior modern și motoare cu puteri de până la 122 CP
Volkswagen a publicat primele imagini și detalii referitoare la noua generație Caddy. Modelul are la bază platforma MQB și va putea fi comandat cu o motorizare pe benzină, una cu gaz natural comprimat și trei versiuni diesel.
Volkswagen a pregătit un eveniment special în Dusseldorf pentru prezentarea noii generații Caddy. Modelul constructorului german a fost dezvoltat pornind de la platforma MQB a grupului german și mizează pe un exterior îmbuntățit, dar și pe un interior modern.
Noua generație Volkswagen Caddy are un coeficient aerodinamic de 0.30 (0.33 pentru vechea generație) și o zonă frontală care a primit o serie de elemente inspirate de cele ale noului Golf. Caddy mizează pe faruri noi cu LED, o grilă frontală complet nouă și jante cu dimensiuni de până la 18 inch.
Noul model dezvoltat de constructorul german va fi disponibil în trei versiuni de caroserie și trei variante de echipare (Caddy, Life și Style), vânzările urmând să debuteze în cursul acestui an.
Noul Caddy va fi echipat cu o mulțime de tehnologii moderne. Nemții propun un instrumentar digital de bord, un sistem de infotainment cu ecran tactil cu diagonală de 6.5 sau 10 inch și cu un pachet de siguranță care include 19 sisteme și tehnologii.
Clienții vor putea comanda noul Caddy cu una sau două uși laterale glisante, dar și cu două portiere convenționale în locul hayonului. În plus, pe lista de opționale, nemții au trecut ușile laterale acționate electric, portbagajul acționat electric și plafonul panoramic.
Nemții au pregătit pentru noul Caddy o motorizare pe benzină și trei versiuni diesel. Gama de propulsoare diesel va oferi puteri de 75 CP, 102 CP și 122 CP, și respectă normele de poluare Euro 6 (acestea vor fi introduse din ianuarie 2021). Toate unitățile diesel vor fi disponibile cu un sistem de tratare a gazelor de eșapament cu AdBlue în două etape.
Nemții vor oferi și o versiune pe benzină cu 116 cai putere, dar și un propulsor TGI. Conform oficialilor germani, clienții vor putea alege atât transmisii manuale cu șase trepte, cât și unități automate cu dublu ambreiaj și șapte rapoarte. Varianta diesel de top va putea fi comandată și cu un sistem de tracțiune integrală.
Se poate observa ca producatorii au inceput sa produca motoare mai putin puternice pentru a se incadra in media de CO2 pe care trebuie sa o scoata pe tot grupul.