Honda Civic primește un facelift discret: modificări minore de design și aceeași gamă de motoare
Honda a anunțat o serie de îmbunătățiri minore pentru Civic, care primește modificări estetice minore și un interior cu materiale de calitate mai bună, în timp ce gama de motorizări este neschimbată.
La ceva mai mult de trei ani de la lansarea celei de-a zecea generații, Honda Civic primește acum un facelift discret pentru 2020.
Constructorul japonez a publicat câteva imagini cu noul Civic facelift în versiunea sedan care scot în evidență o serie de noutăți în privința designului exterior.
Astfel, au apărut modificări în zona grilei, în timp ce prizele de aer au fost restilizate pentru a oferi un design mai aerodinamic. În plus, luminile de zi LED au fost redesenate, iar versiunile de bază beneficiază de noi jante de 16 inch, în timp ce versiunile de top pot fi echipate cu jante sportive Shark Grey de 17 inch. Clienții vor putea comanda noul Civic facelift și în noua culoare de caroserie Obsidian Blue.
La interior, niponii au optat pentru o serie de materiale noi și pentru o nouă textură pentru planșa de bord, în timp ce scaunul șoferului este ajustabil electric pe versiunile de top. La rândul său, sistemul de infotainment este compatibil cu sistemele Apple CarPlay și Android Auto. Contrar tendinței din industria auto, sistemul de infotainment și controlul climateric au primit câteva butoane fizice ca urmare a numeroaselor solicitări primite din partea clienților.
În schimb, sub capotă nu există noutăți semnificative, întrucât, la fel ca și până acum, Civic va fi disponibil cu două motoare pe benzină. Versiunea de bază este o unitate VTEC turbo de un litru care generează 126 CP și un cuplu maxim de 200 Nm, cu mențiunea că puterea a scăzut cu 3 CP, cel mai probabil ca urmare a update-urilor necesare pentru noile teste WLTP. Unitatea de top este un VTEC turbo de 1.5 litri care oferă 182 CP și un cuplu maxim de 240 Nm.
Pentru anumite piețe, Civic facelift va fi disponibil și cu un motor diesel i-DTEC de 1.6 litri care oferă 120 CP și un cumplu maxim de 300 Nm.
În privința sistemelor de siguranță nu apar modificări, întrucât Civic facelift este disponibil cu pachetul Honda Sensing care include sistemul automat de frânare cu funcție de detectare pentru pietoni, sistemul de avertizare pentru coliziuni frontale, sistemul de menținere a benzii de circulație, sistemul de recunoaștere a semnelor de circulație și cruise control adaptiv.
Pe piața din România, Civic facelift poate fi deja comandat, iar livrările au început în luna noiembrie.
Via Honda
Am vazut sambata una de-asta pe sosea. Cu spoilerele alea si cu formele alea drepte arata de parca ar avea cel putin un motor de 4 L cu 500 CP. Si cand colo are sub capota un amarat de 1.5. :))) Presupun ca "fanii" acestei ciudatenii se bucura in sinea lor ca i-au lasat totusi 4 cilindri. :)) Vai s-amar ce-a mai ramas de industria auto din UE. Masini cu motoare in 3 cilintri, cilindree de sub un litru si masini cu baterii care costa triplu cat una decenta si te duc sub 200 de km. Si CULMEA!, toata hipstarimea e incantata si le priveste ca pe niste miracole albastre. La asta duce tampirea socialista. Si inca n-a sosit adevaratul recul al acestei povesti tembelizante! Sa te tii cand o sa inceapa sa ne muste de cur toate porcariile astea! O sa-mi revina sarcina deloc placuta sa va spun "I told you so..." :)