Prețuri pentru noul Peugeot 208: start de la 13.800 de euro

Publicat vineri, 15.11.2019 13:50 de Cornel Șocariciu

Peugeot a publicat lista de prețuri pentru noul 208. Pe piața din România, cea mai accesibilă versiune va fi echipată cu motorul de 1.2 litri de 75 CP și cutia manuală cu cinci trepte. Prețul de pornire pentru această variantă este de 13.800 de euro.

Primele imagini și detalii cu noua generație Peugeot 208 au fost publicate de constructorul francez la începutul acestui an. Modelul de clasă mică pregătit de Peugeot iese în evidență mulțumită unui design inspirat de liniile fratelui mai mare 508. Totodată, producătorul francez a pregătit pentru noul 208 și o mulțime de tehnologii moderne.

Acum, Peugeot a publicat lista de prețuri pentru piața din România. Astfel, cea mai accesibilă versiune a noului 208 este echipată cu motorul pe benzină de 1.2 litri PureTech cu 75 CP. Pentru nivelul de echipare de bază Active, clienții vor avea de achitat 13.800 de euro.

Pentru clienții care își doresc o motorizare pe benzină, Peugeot oferă propulsorul de 1.2 litri și într-o variantă de 100 de cai putere disponibilă atât cu o cutie de viteze manuală cu șase trepte, cât și cu o transmisie automată cu opt rapoarte. Pentru moment, motorizarea de top cu 130 CP încă nu poate fi comandată și în România.

Cei care preferă motoarele diesel vor avea la dispoziție unitatea BlueHDi de 1.5 litri în versiune de 100 CP și 250 Nm cuplată la o cutie de viteze manuală cu șase trepte.

MOTORIZĂRI
NIVEL DE ECHIPARE
(euro, TVA inclus)
Motor Putere
(CP)
Transmisie Active Allure GT Line
1.2 PureTech Benzină
75 CP
Man5 13.800 - -
1.2 PureTech
Benzină
100 CP
Man6
Aut8
15.113
17.255
16.422
18.564
-
20.290
1.5 BlueHDi Diesel
100 CP
Man6 16.540 17.850 -

Versiunea de bază Active propune, printre altele, următoarele dotări: sistem de avertizare cu privire la un posibil accident, sistem pentru identificarea semnelor de circulație, sistem de frânare automată de urgență, sistem pentru menținerea benzii de circulație, sistem pentru monitorizarea șoferului, funcție Hill Assist, ecran central tactil cu diagonala de 7 inch, geamuri față acționate electric, aer condiționat cu reglare manuală, cruise control, oglinzi laterale reglabile electric și încălzite, jante din oțel cu diametrul de 16 inch și lumini de zi cu LED.

Nivelul de echipare Allure plusează cu următoarele dotări: iCockpit 3D, jante din aliaj de 16 inch, stopuri cu LED, asistență la parcarea cu spatele, oglinzi rabatabile electric, cotieră centrală, sistem automat de climatizare și geamuri spate acționate electric.

Vârful de gamă GT Line va oferi în plus față de nivelul Allure următoarele echipamente: sistem de frânare automată de urgență cu funcție pentru detectarea pietonilor pe timp de noapte, senzori de parcare față și cameră video pentru mersul cu spatele, geamuri laterale fumurii, oglindă centrală fără ramă, pedale din aluminiu, sistem de iluminare ambientală cu LED, jante de 17 inch din aliaj și pachet exterior GT Line.

Noul Peugeot 208 vs. principalii concurenți

MODEL/VERSIUNE PUTERE
(CP) 
CONSUM MIXT
(l/100 km) 
ACCELERAŢIE 0-100
(secunde) 
PREŢ DE LISTĂ*
(Euro, cu TVA) 
Peugeot 208
1.2 turbo, Man, Active
100 4.4 9.9 15.113
Opel Corsa
1.2 turbo, Man, Edition
100 4.3 9.9 14.090
Dacia Sandero
0.9 TCe, Man, Ambiance
90 5.4 11.1 9.600
Ford Fiesta
1.0 EcoBoost, Man, Trend
100 4.7 10.5 14.000
Mazda 2
1.5 litri, Man, Takumi
90 4.9 9.4 15.190
Nissan Micra
1.0 litri, Man, Acenta
100 4.5 10.9 14.690
Seat Ibiza
1.0 TSI, Man, Reference
95 4.6 10.9 13.837
Skoda Fabia
1.0 TSI, Man, Ambition
95 4.6 10.8 13.076
Suzuki Swift
1.0 BoosterJet, Man, Passion
112 4.8 10.6 12.850
Volkswagen Polo
1.0 TSI, Man, Comfortline
95 4.6 10.8 14.412
*preţuri de listă, fără oferte de sezon şi promoţii 

Din lista rivalilor lipsește noul Renault Clio, întrucât model producătorul francez nu a debutat pe piața din România.

  • Liviu, vineri, 15.11.2019 13:54

    Frumoase vremuri traim. O supermini sa coste cat o compacta...

  • Lectric_Power, vineri, 15.11.2019 14:40

    @Liviu Clasa mica. Super-mini e 108. Preturile mari sunt influentate mult de noile norme de poluare si de cele de siguranta. In 6-7 ani se va ajunge la situatia sa nu mai merita o masina noua cu motor termic pentru ca preturile celor electrice (dupa scaderea bonusurilor eco) vor ajunge tot pe acolo sau chiar mai jos. Poti de altfel compara un Golf (actual ca nu avem inca preturile noii generatii) cu 1.5 150 cp dotat la maxim care sare binisor de 30.000 de euro si un Leaf cu dotari comparabile dupa ce scazi bonusul de 10.000 de euro. Leaf-ul e mai ieftin.

  • Lucian, vineri, 15.11.2019 14:47

    In varianta aspirata de la 82 de cai au redus puterea la 75?

  • Moldovean, vineri, 15.11.2019 14:47

    În ritmul ăsta (în ceea ce privește prețurile), nu știu cui or să mai vândă producătorii mașini. Poate la firma și la câțiva oameni.

  • PMC, vineri, 15.11.2019 15:53

    1300 de iepuroi mai scump Diesel-ul la aceeasi cutie si putere. Poi tre sa fii nebun sa iei benzina. Go go go Diesel!

  • someone, vineri, 15.11.2019 16:16

    generatia anterioara de fiesta, in varianta ST ( care avea un motor de 1.6 de 182 respectiv 200 cai ) costa 20 k. acum la aceeasi bani si in aceeasi clasa primesti doar 100 din 3 cilindri. stiu stiu, tehnologia, normele de poluare etc etc dar totusi nu vi se par preturile astea putin cam umflate cu pompa ( sau kompresorul are oricum inlocuieste roata de rezerva in ultima vreme ) ?!?!?! si in varianta de baza 13800 pentru 75 cai ? no way jose

  • Liviu, vineri, 15.11.2019 16:32

    @Lectric_Power Gresit. Supermini = subcompacta = categoria B, 108 e categoria A = minicompacta. Deci e o supermini 208-ul. Crezi tu ca o sa tina la nesfarsit ecobonusul?

  • Andrei, vineri, 15.11.2019 17:30

    Peugeot, o masina mai nou laudata pe forumuri (in dezacord cu situatia de acum 5-6 ani), dar pe care nu o cumpara nimeni la banii aia. Ma uit de mai mult de un an pe sosele si nu am vazut nici macar un 508. Dar imi aduc aminte de vechiul 508 care dupa un an era foarte uzat la interior si paraia din toate tablele. Oricine ar lua un Ford Focus in banii de 208.

  • tupi, vineri, 15.11.2019 19:25

    Noi va oferim preturi in crestere , dupa care vin altii si va incurajeaza sa mergeti cu transportul in comun .Cel mai bine este sa dati banii si sa conduceti masina virtual ... pe calculator acasa , ca sa nu luati amenzi , sa nu consumati nimic , sa puteti sa injurati in voie si sa nu va injure nimeni ,,,doar avantaje .... ce sa mai iesiti pe strada ca oricum nu aveti unde cam asa ar trebui sa sune reclama la masinile de vanzare de ASTAZI

  • DLP, vineri, 15.11.2019 20:45

    Mazda 3, prima echipare este 19.980 E.si cumperi o masina

  • Alesu, vineri, 15.11.2019 21:31

    13 800 :))))))))))))))))))))))))))))))))))) :))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))) :))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

  • Pana, sâmbătă, 16.11.2019 10:00

    @automarket, cand se va lansa Clio in Romania? Interesant sa pun intrebarea asta, cand e vorba de Peugeot 208. :))

  • Aha, sâmbătă, 16.11.2019 11:19

    @Lectric_Power, @Liviu are dreptate clasa supermini, sau mica, dupa sistemul britanic de clasificare al autoturismelor. Sistemul B de clasificare european.

  • Luci, sâmbătă, 16.11.2019 18:23

    Cel mai scump model din segment, egal cu Mazda 2 care insa are motor de masina , nu motor de feon. S-a invatat lumea la bani. Acum 11 ani, la bani mai putini( 14.800) luam Altea 1.6 benzina.