Lexus va prezenta primul model electric în 22 noiembrie: modelul va fi comercializat în Europa și China din 2020

Publicat luni, 11.11.2019 11:42 de Daniel Popescu

Lexus a publicat un teaser pentru primul său model electric, pe care îl va prezenta în 22 noiembrie în China. Modelul va fi comercializat începând din 2020 inclusiv pe piața europeană.

Lexus a confirmat la jumătatea lunii octombrie că va comercializa primul său model electric începând din 2020, însă la vremea respectivă nu a oferit niciun fel de alte detalii despre acestea.

Iată însă că brandul de lux deținut de Toyota oferă acum și un teaser pentru noul model, care nu indică însă aproape nimic legat de designul acestuia sau segmentul în care va concura.

În schimb, toate informațiile vor fi publicate în 22 noiembrie, atunci când primul model electric Lexus va fi prezentat oficial cu ocazia Expoziției Auto Internaționale din Guangzhou (China).

Chiar dacă prezentarea are loc în China, constructorul japonez a precizat că modelul va fi comercializat și în Europa. "Construit special pentru a se potrivi cerințelor clienților din China și Europa, acest model va împinge înainte dorința brandului de a oferi un portofoliu de modele electrificate pentru audiența diversă de la nivel global", menționează Lexus.

Cu câteva zile în urmă, Shigeki Tomoyama, vice-președintele executiv al Lexus, a dezvăluit una dintre funcțiile modelului în cadrul unei întâlniri cu un grup restrâns de jurnaliști.

Astfel, modelul electric Lexus va avea un sistem autonom de condus pe autostradă în anumite condiții, asemănător cu sistemele Adaptive Cruise Control de nivel 2 din 5 disponibile deja pe o gamă variată de modele. 

La jumătatea lunii octombrie, Toyota a anunțat că, împreună cu Lexus, va lansa trei modele electrice până în 2021, fără să ofere însă detalii cu privire la segmentele în care vor concura modelele sau speicificatii tehnice ale acestora.

Via Lexus

  • vianu, luni, 11.11.2019 12:08

    ce diferenta de mentalitate intre nemti si japonezi.... Lexus prezinta un teaser cu 2 saptamani inainte de lansarea unui model (electric). Nemtii de la VAG au umblat cu morcovul in bat mai bine de 2 ani.

  • M_Frank, luni, 11.11.2019 12:45

    @Vianu.. acelasi lucru l-am gandit si eu cand am citit primele randuri, facand paralela cu toate "teaserele" lansate de VAG. Unii muncesc altii doar de preafac ca muncesc.

  • ‎Annelies Marie Frank, luni, 11.11.2019 12:54

    Deci nemtii se prefac ca muncesc....!

  • @vianu @frank, luni, 11.11.2019 13:14

    Și ce diferența de mentalitate?? Sa va aduc aminte că bmw ceva timp inainte iși testa niste prototipuri de seria 5 GT cu propulsie de hidrogen Toyota-sourced.....cine face, și cine se preface ca face? Faptu că incă nu au un model electric nu inseamna că "se prefac ca fac"....nemții n-au stat niciodata langa un Lexus la capitolul fiabilitate....bine ca aia fac in graba si de mantuială....sa ne aducem aminte că Toyota in 2003 a introdus injecția combinată, iar VAG abia prin 2013 a introdus-o.....și la japonezi sistemu de alimentare pe Lexusuri mergea 500 000km fara nicio intervenție....la TSI-uri era vai de ele.....halal de nemți...si ăsta e doar un exemplu..

  • Edikkk, marţi, 12.11.2019 06:28

    Da, dar şi la ce preţuri se învârte Lexus, divizia de lux a Toyota şi la ce preţuri se este VW? dacă vrei compară Mercedes cu Lexus şi VW cu Toyota. Mercedes... regina... arată mult mai frumoase decât Lexus (eu ca european, poate un asiatic zice clar invers) Iar VW face maşini mult mai frumoase ca Toyota, chiar dacă Toyota face maşini mai fiabile ca VW, dar şi considerabil mai scumpe.

  • Liviu, marţi, 12.11.2019 12:02

    @Edikkk Nu generaliza cu frumusetea. Eu sunt tot european si gasesc Lexus-urile cu mult mai frumoase. Mercedes-urile par sterse prin comparatie. Asa ca aspectul nu e subiect de discutie.