Informații despre viitorul SUV electric Mercedes-Benz EQB: modelul debutează în 2021 și va avea o autonomie de aproape 500 de kilometri
Mercedes-Benz EQB, versiunea electrică a SUV-ului compact cu șapte locuri GLB, va debuta în 2021. Noul model va miza pe două motoare electrice și pe o baterie capabilă să ofere o autonomie de aproape 500 de kilometri.
Planurile Mercedes-Benz în ceea ce privește gama de modele electrice sunt cât se poate de clare. Nemții își doresc ca până în 2022 familia de electrice EQ să includă 10 modele care să acopere marea majoritate a segmentelor din piață. Până în acest moment, familia EQ are doar două produse: SUV-ul EQC și monovolumul EQV.
Acum, producătorului german a demarat testele cu viitorul EQB. Versiunea electrică a SUV-ului compact cu șapte locuri GLB a fost surprinsă de fotografii spion în timpul sesiunilor desfășurate pe drumurile publice.
Din punct de vedere estetic, viitorul EQB va integra o zonă frontală diferită comparativ cu cea a actualului GLB (foto). De asemenea, vom mai vedea și alte modificări de design, întrucât nemții vor ca SUV-ul electric să aibă un coeficient aerodinamic situat sub valoarea de 0.30.
Mercedes-Benz EQB va miza pe o platformă derivată din cea a viitorului hatchback electric EQA, iar prezentarea acestuia ar urma să aibă loc în 2021. SUV-ul va integra un sistem de propulsie cu două motoare electrice, câte unul pe fiecare punte. Conform surselor apropiate companiei germane, GLB va avea o baterie de 60 kWh, iar autonomia acestuia va ajunge până la 500 de kilometri.
Atât GLA, cât și GLB sunt două dintre modelele care fac parte din proiectul Mercedes-Benz de electrificare a gamei. Conform reprezentanților constructorului german, până în 2025 investițiile în acest segment vor ajunge la 9 miliarde de euro, iar portofoliul de vehicule electrificate (hibrid, plug-in hybrid, electric) va cuprinde 130 de versiuni.
Via | Autocar
Bravo măi Mercedes, după EQC şi EQV primite foarte bine de piaţă (Unii care au Tesla vor să schimbe la EQC!!) uite că vine şi EQB !! Lansat mai întâi în China, uite că o să fie şi în Europa. Plus bravo pentru GLE care are 100km electric apoi diesel, dar măcar în oraş este verde şi îi poate învaţa pe cei care o să îl folosească că de fapt în viitor nu au nevoie de diesel deloc.