Vânzări premium în luna iulie: Mercedes-Benz crește puternic și se distanțează de BMW și Audi
Mercedes-Benz a fost cel mai mare constructor premium din lume și în luna iulie, după o creștere puternică a vânzărilor cu 12%. BMW ocupă locul doi după o creștere de 1.6%, în timp ce Audi continuă declinul.
A doua jumătate a anului a început cu o evoluție suprinzatoare la capitolul vânzări pentru Mercedes-Benz.
După ce în primele șase luni a raportat o scădere cu 4.6%, constructorul german a anunțat că vânzările pentru luna iulie au crescut cu 12%, la aproape 189.000 de unități.
De altfel, aceasta a devenit cea mai bună lunia iulie din istoria germanilor, iar principala explicație este creșterea puternică a vânzărilor din Europa și China, în special creșterea de modele compacte cu circa 30%.
Între timp, BMW a raportat puțin peste 157.000 de unități în luna iulie, în creștere cu 1.6% comparativ cu iulie 2018. Cel mai dinamic segment pentru BMW este reprezentat de SUV-uri, în contextul în care vânzările modelelor din gama M au crescut cu aproape 30%.
În schimb, Audi continuă să aibă o evoluție negativă în acest an. Constructorul de la Ingolstadt a înregistrat vânzări de 155.000 de unități, în scădere cu circa 6.1% comparativ cu perioada similară a anului trecut. Cu toate acestea, oficialii mărcii susțin că producătorul este pe drumul cel bun pentru a înregistra o creștere în a doua jumătate a anului.
La nivelul primelor șapte luni ale anului, Mercedes-Benz rămâne în continuare lider detașat cu peste 1.32 milioane de unități, în scădere cu 2.4% comparativ cu perioada similară a anului trecut. În schimb, BMW a inregitrat o creștere de 1.6% în acest articol, la 1.23 milioane de unități. Între timp, cu 1.06 milioane de unități, Audi ocupă locul trei în urma unei scăderi cu 4.8%.
Loc | Constructor | Vânzări iulie 2019 |
Creștere | Vânzări ian-iul 2019 |
Creștere |
1 | Mercedes | 188.857 | 12.7% | 1.323.586 | -2.4% |
2 | BMW | 157.062 |
1.6% | 1.233.075 | 1.6% |
3 | Audi | 155.350 | -6.1% | 1.061.550 | -4.8% |
Via Mercedes-Benz, BMW, Audi
E ok atata timp cat au o marja de profit sanatoasa. Daca incep si fac reduceri la sange doar sa-si tina locul 1, nu stiu cat de sanatos va fi pe termen lung. Am vazut primul A Class pe strada si se pare ca orientarea spre segmentul compact a dat roade. Poate e prea devreme, dar am inteles ca segmentul SUV a inceput sa intre la apa pentru prima oara dupa ani de zile. Poate e doar o corectie, cine stie. Trebuie asteptat putin pentru confirmare.