Planurile Ford pentru noul Puma: "Vrem să atragem clienți de la brandurile premium, în special de la Mini"
Ford intenționează ca prin noul SUV Puma să atragă clienți care în mod obișnuit cumpărau mașini premium, în special de la brandul britanic Mini.
Ford a dezvăluit în această săptămână primele imagini și informații tehnice despre noul SUV Puma pe care îl va produce la uzina de la Craiova.
Poziționat în gamă între Ecosport și Kuga, Puma va intra în segmentul de SUV-uri subcompacte, care în prezent este foarte competitiv. Astfel, Puma va avea ca rivali direcți modele precum Renault Captur, Peugeot 2008, Nissan Juke sau Dacia Duster.
Cu toate acestea, oficialii Ford susține că au alte planuri pentru Puma, pe baza numeroaselor funcții de confort integrate, printre care se numără instrumentarul de bord digital, scaunele cu masaj lombar sau portbagajul cu compartiment special.
Astfel, Sigurd Limbach, directorul Ford Europa pentru segmentul modelelor de clasa mică, consideră că Puma are potențialul a câștiga o parte dintre clienții care în mod obișnuit ar fi cumpărat modele premium și face și o nominalizare concretă în acest sens: Mini. "Întreaga mașină are rolul de a atrage oameni de la brandurile premium. Mini este brandul cheie (n.r - de la care vrem să obținem clienți)", a declarat Limbach pentru publicația Automotive News.
În plus, Limbach afirmă că una dintre provocări va fi să convingă clienții să aleagă versiunea mild-hybrid, chiar dacă aceasta nu va oferi reduceri semnificative de consum.
"Nu spun că este o provocare, dar este ceva ce trebuie să scoatem în evidență pentru clienții care nu sunt foarte tehnici", a adăugat el.
Via Automotive News