Teasere noi cu viitorul Porsche Taycan: primul model electric dezvoltat de constructorul din Stuttgart va fi prezentat în toamna acestui an
Porsche a publicat un nou set de imagini teaser cu viitorul Taycan. Designul primului model electric de serie dezvoltat de Porsche va fi unul inspirat atât de liniile conceptului Mission E, cât și de actuala gamă de sportive a constructorului german. Debutul lui Taycan va avea loc în toamna anului curent.
Campania de promovare a viitorul Porsche Taycan a demarat în urmă cu câteva luni, iar până acum nemții spun că au primit deja peste 20.000 de pre-comenzi la nivel global. Versiunea de serie a primului model electric dezvoltat de Porsche încă nu a fost prezentată, debutul urmând să aibă loc în toamna acestui an.
Cel mai probabil, nemții vor expune în premieră noul Taycan în cadrul Salonului Auto de la Frankfurt, eveniment care se desfășoară în luna septembrie. Până atunci, pentru a mai îndulci așteptarea fanilor, dar mai ales pe cea a clienților, Porsche a publicat o serie de imagini teaser cu viitorul Taycan.
Așa cum era de aștaptat, exemplarul fotografiat a fost acoperit complet cu camuflaj, nemții oferind doar mici indicii cu privire la semnătura luminoasă a farurilor. În cadrul imaginilor teaser, apar și câteva detalii cu oglizile și prizele laterale, dar și o parte din luminile de frână. Din punct de vedere estetic, liniile generale vor fi preluate de pe conceptul Mission E, prototitpul prezentat de Porsche în cadrul Salonului Auto de la Frankfurt din 2015. Cu toate acestea, designerii vor miza și pe o serie de elemente de caroserie pe care în prezent le găsim și pe alte modele din gama constructorului german.
Până în acest moment știm că versiunea de serie Porsche Taycan va avea două motoare electrice capabile să ofere 600 de cai putere. Mai puțin de 3.5 secunde vor fi necesare pentru ca Taycan să accelereze de la 0 la 100 km/h, în timp ce repriza 0-200 km/h va avea loc în mai puțin de 12 secunde. Versiunea de top a lui Taycan va integra un acumulator capabil să ofere o autonomie de până la 500 de kilometri, valoare calculată conform vechiului standard NEDC.