Premieră la Hyundai: Tucson facelift este primul model al companiei care primește versiune micro-hibridă cu motor diesel și acumulator de 48 V
Hyundai Tucson facelift a primit o versiune micro-hibridă cu motor diesel și acumulator de 48 de volți, fiind primul model al companiei ce beneficiază de acest tratament. Noua tehnologie este disponibilă pe cel mai puternic motor diesel de 2.0 litri și 186 CP, conectat la o cutie manuală cu 6 trepte sau, alternativ, la transmisia automată cu 8 trepte.
Hyundai Tucson facelift și-a făcut debutul internațional în cadrul Salonului Auto de la New York, în luna martie, prezentând o serie de noutăți la nivel de design și îmbunătățiri la capitolul motoare și tehnologie.
Cel mai bine vândut model Hyundai în Europa, din 2015 și până acum, a fost lansat cu două motoare pe benzină și două diesel, ale căror specificații diferă în funcție de piață. Cel mai puternic motor este un diesel de 2.0 litri, 186 CP, conectat la o cutie manuală cu 6 trepte sau, alternativ, la transmisia automată cu 8 trepte.
În plus, există un alt motor diesel de 1.6 litri în versiunile cu 115 cai putere sau 133 cai putere, ambele oferite alături de transmisie manuală cu 6 trepte și tracțiune față. Pentru versiunea de 133 CP, Hyundai Tucson poate avea noua cutie automată 7DCT și tracțiune integrală.
În cazul motoarelor pe benzină, Tucson oferă un propulsor de 1.6 litri GDI, 132 CP, cutie manuală cu 6 trepte și tracțiune față. Același motor poate să dezvolte până la 177 de cai putere, conectat fie la cutia manuală cu 6 trepte, fie la transmisia automată 7DCT. Tot aici, există și posibilitatea să alegi tracțiunea față sau cea integrală.
În premieră pentru Hyundai, noul Tucson facelift a primit și o versiune micro-hibridă cu motor diesel și acumulator de 48 de volți. Noua tehnologie este disponibilă pe cel mai puternic motor diesel de 2.0 litri și 186 CP. Din primăvara lui 2019, tehnologia va fi introdusă și pe motorul diesel de 1.6 litri.
Noul sistem de propulsie contribuie la reducerea emisiilor CO2 suplimentând accelerația cu putere electrică de la o baterie adițională de 48V și permițând rularea cu motorul termic oprit datorită unei unități Mild-Hybrid Starter-Generator. Această tehnologie va permite Hyundai să ofere motoare diesel mai curate.
Astfel, constructorul susține că a obținut o reducere de 7% a consumului mediu mixt calculând după vechiul standard NEDC. Vânzările lui Tucson facelift vor începe în “câteva săptămâni”.
Via Hyundai
Au "talent" Hyundai de a pune semnalizarile /stopuri /reflectorizante de te doare capul.A se vedea in special la moedelul Kona.Legat de "economia" de 7%,,,cam "apa de ploaie".Sa vezi preturi pt acest microhibrid!