Prețuri Ford Fiesta ST pentru piața din România: Hot Hatch-ul de 200 CP pleacă de la 19.750 de euro
Noul Ford Fiesta ST este disponibil și pe piața din România. Cea mai accesibilă versiune a Hot Hatch-ului constructorului american pleacă de la 19.750 de euro. Sub capota noii generații Fiesta ST se află un motor de 1.5 litri EcoBoost cu trei cilindri care produce 200 de cai putere.
La aproape un an de la debutul pe piața din România a noii generații Ford Fiesta, constructorul de peste Ocean a publicat și prețurile pentru versiunea de performanță Fiesta ST. Noua generație a Hot Hatch-ului produs de Ford are un design mai agresiv, tehnologii moderne și un promite performanțe pe măsură.
În România, Ford Fiesta ST pleacă de la 19.750 de euro cu TVA. Modelul poate fi comandat atât într-o versiune cu trei uși, cât și într-o variantă cu cinci portiere. Indiferent de caroseria aleasă, clienții vor beneficia de motorul de 1.5 litri EcoBoost cu trei cilindri. Acesta produce 200 de cai putere la 6.000 rpm și 290 Nm între 1.400 și 4.000 rpm. Motorul este cuplat la o cutie manuală cu șase trepte.
În aceste condiții, accelerația de la 0 la 100 km/h are loc în 6.5 secunde, iar viteza maximă se oprește în dreptul valorii de 232 km/h. Noua generație Fiesta ST va fi oferită cu un diferențial cu alunecare limitată, iar suspensia spate cu bară de torsiune integrează arcuri special patentate de Ford. Constructorul american le-a numit Force Vectoring Springs, iar avantajele sunt următoarele: îmbunătățesc rigiditatea laterală, răspuns mai precis, masă mai mică cu 10 kilograme comparativ cu soluții asemănătoare, compatibilitate cu amortizoarele tradiționale și niciun compromis la nivelul confortului.
MOTORIZĂRI (Date tehnice complete AICI) |
NIVEL DE ECHIPARE (euro, TVA inclus) |
||||
Motor | Putere (CP) |
Transmisie | Nr. uși | ST 1 | ST 3 |
1.5 EcoBoost | Benzină 200 CP |
Man6 Man6 |
3 uși 5 uși |
19.750 20.350 |
23.450 24.050 |
Pe piața din România, noul Ford Fiesta ST va fi disponibil în două versiuni de echipare: ST1 și ST3.
Standard, Fiesta ST va avea cameră frontală, diferențial cu alunecare limitată, suspensia ST, selector pentru modurile de rulare, aer condiționat manual, geamuri față acționate electric, scaune față încălzite, jante de 17 inch, oglinzi electrice și încălzite, SYNC III cu ecran tactil de 6.5 inch.
Pentru sistemul de navigație, ecranul tactil de 8 inch și sistemul audio B&O Play, clienții vor avea de achitat cel puțin 900 de euro. Blocurile optice cu LED costă 750 de euro, iar plafonul panoramic poate fi comandat pentru încă 800 de euro.
NOUL FORD FIESTA ST vs. principalii concurenți |
||||
MODEL/VERSIUNE | PUTERE (CP) |
CONSUM MIXT (l/100 km) |
ACCELERAŢIE 0-100 (secunde) |
PREŢ DE LISTĂ* (Euro, cu TVA) |
Ford Fiesta ST 1.5 litri, 5 uși, Man |
200 | 6.0 | 6.5 | 20.350 |
Peugeot 208 GTi 1.6 litri, Man |
208 | 5.4 | 6.5 | 23.062 |
Renault Clio RS 1.6 litri, Aut |
200 | 5.9 | 6.7 | 22.600 |
Volkswagen Polo GTI 2.0 litri, Aut |
200 | 5.9 | 6.7 | 21.110 |
*preţuri de listă, fără oferte de sezon şi promoţii |
pentru o masina de clasa mica si varf de gama, asta e un pret corect ( spre deosebire de fiesta vignale care ajunge si la 28000 euro in varianta 1.5 tdci ) ford a avut intotdeauna o tinuta de drum exemplara, sa vedem cum se va comporta acum fiesta avand sub capota un motor mult mai usor decat precedentul. si spre deosebire de clio si polo, chiar si cutia e mult mai usoara.