Fabrică în China, sediu în Suedia: Polestar și-a stabilit “cartierul general” lângă Volvo
Polestar, brandul de performanță al celor de la Volvo, a anunțat că sediul său va fi construit în Suedia, lângă “compania mamă”, cu toate că fabrica unde își va construi modelele se află în China.
Torslanda, Suedia este locul care găzduiește fabrica și sediul central pentru cei de la Volvo și care, în curând, va fi gazdă pentru un nou constructor.
Polestar, brandul de performanță al celor de la Volvo, a anunțat că sediul său va fi construit în Torslanda, lângă Volvo, desi modelele sale vor fi construite tocmai în China. Lucrările de construcție ale sediului Polestar vor fi gata pânâ în luna septembrie
Proiectul cuprinde o clădire de birouri de 40.000 de metri pătrați și o zonă de dezvoltare, ambele urmând să asigure spațiul de lucru pentru circa 200 de angajați.
Polestar 1 este primul model de serie lansat sub brandul Polestar. Coupe-ul cu două uși are propulsie hibridă, 600 de cai putere și poate fi comandat din 2019 doar pe internet și pe baza unui abonament pe 2 sau 3 ani.
Polestar 1 beneficiază de un sistem de propulsie hibrid cu motor pe benzină de 2.0 cu 4 cilindri și 343 de cai putere pe puntea față și două motoare electrice de 218 cai putere pentru puntea spate. El poate parcurge 150 de kilometri în regim full-electric, mai mult decât orice alt hibrid de pe piață, conform companiei.
După 2020, Polestar pregătește lansarea lui Polestar 2, un sedan 100% electric, precum și a unui SUV denumit Polestar 3.
Via Carscoops
Cat de nebun trebuie sa fii sa cumperi un Volvo nou Made in China ? Cu banii de unu nou, iti iei 10 vechi in stare de exceptie si te tin toata viata. Macar stii ca ai un Volvo autentic nu o chinezarie cu sigla Volvo. Pacat...s-a ales praful de inca un brand bun ....