Din nou în ofsaid: Volkswagen a fost prinsă că folosește dispozitive ilegale care manipulează emisiile pe modelele Touareg
Autoritatea de transport germană KBA a anunțat un recall global pentru unitățile Volkswagen Touareg cu motoare diesel de 3.0 litri, după ce două dispozitive ilegale care manipulează emisiile au fost găsite la un control al SUV-urilor.
La doar câteva zile după ce Volkswagen a oprit livrările autoutilitarelor Transporter, din cauza emisiilor prea mari, nemții trebuie să dea din nou socoteală pentru manipularea emisiilor.
Autoritatea de transport germană KBA a descoperit că Volkswagen a folosit două dispozitive ilegale care “păcăleau” emisiile pe modelele Volkswagen Touareg cu motoare diesel de 3.0 litri.
Potrivit KBA, 57.600 de unități Touareg Euro 6 vor fi chemate în service, jumătate dintre ele fiind în Germania. Autoritățile spun că Volkswagen a dezvoltat un nou soft pentru motor care să ascundă această problemă.
Dacă în cazul Transporter au exclus existența unui soft care să “păcălească” din nou emisiile, oficialii Volkswagen nu au oferit o reacție imediată la această problemă cu modelele Touareg.
Via Autonews
-
someone, marţi, 12.12.2017 17:21
trebuie sa recunosc ca cei de la vw sant perseverenti in a gasi o solutie de functionare a acelui dispozitiv fara a fi prinsi :)))
-
Ducu, marţi, 12.12.2017 17:25
E Soros la mijloc. Nu se poate așa ceva. VAG are cele mai bune motoare din "lume". Soros, Agenturile străine, marțienii etc... Ei sunt de vina.
-
@ignis, someone & Ducu, marţi, 12.12.2017 18:06
mari consumatori de CANCAN :))))))))))
-
@someone, marţi, 12.12.2017 18:14
excelent comentariu!
-
razr, marţi, 12.12.2017 18:54
Daca nu e facatura articolul si probabil nu cred a fii....atunci e cam imputita tare treaba la VW sau mai bine zis e afumata rau (tot au ei afumatorie de carnati premium ) !In trecut la unele momente simteam nevoia sa le iau apararea celor de la VW,inca de fapt consider doua lucruri: 1. ca mai sunt f multi ca ei fix pe acelasi principiu si nu inteleg de ce nu sunt parliti asa cum trebuie sa se stie o data o treaba ca lumea ! 2.Orice ar face in mom de fata pt modelele mai vechi se pare ca VW nu au cum sa o dreaga si acelea raman cazane sau semi cazane poluante. In alta ordine de idei,observ ca VW devine specialista pe soft-uri,astfel ma gandesc ca niciodata nu e prea tarziu pt reorientare.Microsoft ar trebuie sa inceapa sa se gandeasca serios la concurenta :)))
-
Edikkk, marţi, 12.12.2017 19:19
Motiv pentru care nu as cumpara niciodata o masina VW !! Sunt alti producatori care nu incerca sa pacaleasca clientii !
-
Secretul lui vw, marţi, 12.12.2017 19:48
@razr Dupa carnati si atatea softuri incercate nu e exclus sa treaca pe IT. Experienta au, bani buni au facut, le lipseste doar o reclama Das Soft.
-
Ara, miercuri, 13.12.2017 08:24
Eu nu pricep ceva din articol. "Potrivit KBA, 57.600 de modele Touareg Euro 6...". Cum sa fie atatea modele de Touareg?! Greu cu limba romana!
-
LLL, miercuri, 13.12.2017 09:45
- stirea in sine e ok, dar informatiile sunt distorsionate - articol scris pe repede inainte. - nu exista nici o declaratie oficiala ...inca, asa ca pana in acest moment sunt doar presupuneri. - daca ar fi adevarat, in mod sigur nu voi mai deschide vreodata vreun articol legat de grupul Vag.
-
Green_Alex, miercuri, 13.12.2017 10:25
Desi in urma scandalului anterior am devenit hater VW, tura asta as mai astepta putin pana sa arunc bulgarele de noroi. DACA se confirma insa ca au folosit iar soft as zice ca ar trebui aplicate pedepse exemplare(similare cu america unde a primit managerul 6 ani de inchisoare...cu executare). Daca dau amenzi mari si baga firma in faliment nu fac decat sa trimita oamenii in somaj, oameni care adevarul fiind spus nu au nici o vina. Cei care trebuie arsi sunt conducatorii care au aprobat dezvoltarea si implementarea unui astfel de soft
-
raduvlase, miercuri, 13.12.2017 12:01
Aici este stirea sursa: https://www.reuters.com/article/us-volkswagen-emissions-germany/german-watchdog-recalls-vw-touaregs-over-defeat-devices-idUSKBN1E61FO
-
bolovan, miercuri, 13.12.2017 12:35
Hai sa citim stirea din link. Daca se confirma (articolul din automarket este doar...hmmm...sa fiu indulgent...la repezela). In primul rand, se pare ca in anumite conditii softul opreste injectarea de adblue. Fapt ce nu afecteaza performantele motorului (injectarea are loc in evacuare...deci dupa ce motorul si-a facut reaba cu gazele). Posibil sa nu fie nici o manipulare. Ureea trebuie sa se evapore ca sa functioneze. Si din cate am inteles eu, cat timp este rece motorul in anumite conditii nu injecteaza AdBlue. Pare mai degraba un bug in soft...sau o metoda de protectie a sistemelor cand este rece...si ori cum, adblue are un efect minim. Parerea mea...
-
cineva, miercuri, 13.12.2017 14:07
Stirea asta e falsa! Am auzit eu ca au concediat respective femeie de serviciu si portarii care au luat decizia de instalare a softului...
Citeste si
-
INDUSTRIE | joi, 21 noiembrieLotus renunță la planul său de a deveni marcă pur electricăLotus a anunțat oficial că renunță la planul său de a deveni o marcă pur electrică până la finalul actualului deceniu. Viitoarele modele ale mărcii vor fi hibride și electrice cu range extender. Citeste tot
-
INDUSTRIE | joi, 21 noiembrieFord va concedia 4000 de angajați în Europa pe fondul scăderii cererii pentru mașinile electricePeste 4000 de angajați Ford din Europa urmează să fie concediați în următorii 3 ani. Forța de muncă a mărcii în Europa va fi redusă cu aproape 15% ca o măsură de reducere a costurilor. Citeste tot
-
INDUSTRIE | miercuri, 20 noiembrieStellantis: platformă nouă, compatibilă cu motoare termice, electrice și cu hidrogenStellantis a dezvăluit oficial o nouă arhitectură care va fi prezentă la viitoarele SUV-uri și camionete ale Grupului. Noua platformă STLA Frame va oferi cea mai multă flexibilitate dintre toate platformele, deoarece va fi compatibilă cu motoare termice, hibride, electrice și chiar cu range extender și cu hidrogen. Citeste tot
-
INDUSTRIE | miercuri, 20 noiembrieJaguar va avea o nouă identitate de marcăJaguar trece printr-o transformare și se repoziționează în industria auto ca o marcă de lux de vehicule electrice. Această nouă direcție este însoțită de o serie de embleme noi pentru viitoarele modele Jaguar. Citeste tot
-
INDUSTRIE | marţi, 19 noiembrieȘeful Bugatti: „următoarea țintă este să atingem 500 km/h”Mate Rimac, șeful Bugatti, a declarat într-un interviu că următorul obiectiv pentru Bugatti este acela de a atinge o viteză de 500 km/h. CEO-ul mărcii franceze pune un accent foarte mare pe dezvoltarea unor anvelope noi, care să facă față acestor viteze. Citeste tot
Nu cred așa ceva! E făcătură... Se știe că motorul diesel de 3.0 l emite foarte puține noxe și nu scoate nici un pic de fum...