Din nou în ofsaid: Volkswagen a fost prinsă că folosește dispozitive ilegale care manipulează emisiile pe modelele Touareg
Autoritatea de transport germană KBA a anunțat un recall global pentru unitățile Volkswagen Touareg cu motoare diesel de 3.0 litri, după ce două dispozitive ilegale care manipulează emisiile au fost găsite la un control al SUV-urilor.
La doar câteva zile după ce Volkswagen a oprit livrările autoutilitarelor Transporter, din cauza emisiilor prea mari, nemții trebuie să dea din nou socoteală pentru manipularea emisiilor.
Autoritatea de transport germană KBA a descoperit că Volkswagen a folosit două dispozitive ilegale care “păcăleau” emisiile pe modelele Volkswagen Touareg cu motoare diesel de 3.0 litri.
Potrivit KBA, 57.600 de unități Touareg Euro 6 vor fi chemate în service, jumătate dintre ele fiind în Germania. Autoritățile spun că Volkswagen a dezvoltat un nou soft pentru motor care să ascundă această problemă.
Dacă în cazul Transporter au exclus existența unui soft care să “păcălească” din nou emisiile, oficialii Volkswagen nu au oferit o reacție imediată la această problemă cu modelele Touareg.
Via Autonews
-
someone, marţi, 12.12.2017 17:21
trebuie sa recunosc ca cei de la vw sant perseverenti in a gasi o solutie de functionare a acelui dispozitiv fara a fi prinsi :)))
-
Ducu, marţi, 12.12.2017 17:25
E Soros la mijloc. Nu se poate așa ceva. VAG are cele mai bune motoare din "lume". Soros, Agenturile străine, marțienii etc... Ei sunt de vina.
-
@ignis, someone & Ducu, marţi, 12.12.2017 18:06
mari consumatori de CANCAN :))))))))))
-
@someone, marţi, 12.12.2017 18:14
excelent comentariu!
-
razr, marţi, 12.12.2017 18:54
Daca nu e facatura articolul si probabil nu cred a fii....atunci e cam imputita tare treaba la VW sau mai bine zis e afumata rau (tot au ei afumatorie de carnati premium ) !In trecut la unele momente simteam nevoia sa le iau apararea celor de la VW,inca de fapt consider doua lucruri: 1. ca mai sunt f multi ca ei fix pe acelasi principiu si nu inteleg de ce nu sunt parliti asa cum trebuie sa se stie o data o treaba ca lumea ! 2.Orice ar face in mom de fata pt modelele mai vechi se pare ca VW nu au cum sa o dreaga si acelea raman cazane sau semi cazane poluante. In alta ordine de idei,observ ca VW devine specialista pe soft-uri,astfel ma gandesc ca niciodata nu e prea tarziu pt reorientare.Microsoft ar trebuie sa inceapa sa se gandeasca serios la concurenta :)))
-
Edikkk, marţi, 12.12.2017 19:19
Motiv pentru care nu as cumpara niciodata o masina VW !! Sunt alti producatori care nu incerca sa pacaleasca clientii !
-
Secretul lui vw, marţi, 12.12.2017 19:48
@razr Dupa carnati si atatea softuri incercate nu e exclus sa treaca pe IT. Experienta au, bani buni au facut, le lipseste doar o reclama Das Soft.
-
Ara, miercuri, 13.12.2017 08:24
Eu nu pricep ceva din articol. "Potrivit KBA, 57.600 de modele Touareg Euro 6...". Cum sa fie atatea modele de Touareg?! Greu cu limba romana!
-
LLL, miercuri, 13.12.2017 09:45
- stirea in sine e ok, dar informatiile sunt distorsionate - articol scris pe repede inainte. - nu exista nici o declaratie oficiala ...inca, asa ca pana in acest moment sunt doar presupuneri. - daca ar fi adevarat, in mod sigur nu voi mai deschide vreodata vreun articol legat de grupul Vag.
-
Green_Alex, miercuri, 13.12.2017 10:25
Desi in urma scandalului anterior am devenit hater VW, tura asta as mai astepta putin pana sa arunc bulgarele de noroi. DACA se confirma insa ca au folosit iar soft as zice ca ar trebui aplicate pedepse exemplare(similare cu america unde a primit managerul 6 ani de inchisoare...cu executare). Daca dau amenzi mari si baga firma in faliment nu fac decat sa trimita oamenii in somaj, oameni care adevarul fiind spus nu au nici o vina. Cei care trebuie arsi sunt conducatorii care au aprobat dezvoltarea si implementarea unui astfel de soft
-
raduvlase, miercuri, 13.12.2017 12:01
Aici este stirea sursa: https://www.reuters.com/article/us-volkswagen-emissions-germany/german-watchdog-recalls-vw-touaregs-over-defeat-devices-idUSKBN1E61FO
-
bolovan, miercuri, 13.12.2017 12:35
Hai sa citim stirea din link. Daca se confirma (articolul din automarket este doar...hmmm...sa fiu indulgent...la repezela). In primul rand, se pare ca in anumite conditii softul opreste injectarea de adblue. Fapt ce nu afecteaza performantele motorului (injectarea are loc in evacuare...deci dupa ce motorul si-a facut reaba cu gazele). Posibil sa nu fie nici o manipulare. Ureea trebuie sa se evapore ca sa functioneze. Si din cate am inteles eu, cat timp este rece motorul in anumite conditii nu injecteaza AdBlue. Pare mai degraba un bug in soft...sau o metoda de protectie a sistemelor cand este rece...si ori cum, adblue are un efect minim. Parerea mea...
-
cineva, miercuri, 13.12.2017 14:07
Stirea asta e falsa! Am auzit eu ca au concediat respective femeie de serviciu si portarii care au luat decizia de instalare a softului...
Citeste si
-
INDUSTRIE | vineri, 20 septembrieVolkswagen ar putea primi sprijin din partea guvernului GermanieiVolkswagen ar putea primi sprijin din partea guvernului Germaniei, potrivit lui Robert Habeck, vicecancelarul Germaniei și ministrul economiei din această țară. Conform unor informații din presă, Volkswagen ar putea concedia 30.000 de angajați la uzinele sale din Germania. Citeste tot
-
INDUSTRIE | vineri, 20 septembrieDacia Sandero, vedetă în Europa. Cel mai vândut model în primele 8 luni ale anuluiPotrivit celor mai recente date, Dacia Sandero a fost cel mai vândut model, de pe Bătrânul Continent, în primele 8 luni ale anului 2024. Podiumul este completat de Volkswagen Golf și T-Roc. Citeste tot
-
INDUSTRIE | vineri, 20 septembrieVolkswagen oprește producția lui ID.4 în SUA din cauza problemelor cu ușileVolkswagen a fost nevoit să oprească producția modelului electric ID.4 în Statele Unite din cauza problemelor cu ușile care se pot deschide în mers. Producția crossover-ului german va fi oprită până când va fi găsită o soluție la această problemă. Citeste tot
-
INDUSTRIE | joi, 19 septembrieMercedes-Benz pune capăt parteneriatului cu BYD și renunță la o marcă de mașini electrice premiumMercedes-Benz a anunțat că se retrage din parteneriatul său cu BYD și renunță totodată la marca Denza. Aceasta este o marcă chineză de mașini electrice premium fondată de Mercedes-Benz și BYD, iar acum aceasta va fi deținută în totalitate de BYD. Citeste tot
-
INDUSTRIE | joi, 19 septembrieȘeful Stellantis: „industria auto se află acum în modul de supraviețuire”Carlos Tavares, șeful Stellantis, și-a exprimat părerea despre situația în care se află în prezent industria auto. El a declarat că trebuie să se ajungă la o paritate de costuri între mașinile electrice și cele termice pentru ca Stellantis să supraviețuiască. Citeste tot
Nu cred așa ceva! E făcătură... Se știe că motorul diesel de 3.0 l emite foarte puține noxe și nu scoate nici un pic de fum...