BMW M3 CS: 460 de cai putere și 3.9 secunde pentru accelerația 0-100 km/h
BMW a prezentat noul M3 CS. Ediția limitată la circa 1.200 de exemplare oferă 460 de cai putere, 600 Nm și este capabilă de un sprint 0-100 km/h în 3.9 secunde.
BMW continuă seria edițiilor speciale cu noul M3 CS. Modelul este destinat atât puriștilor, cât și celor care își doresc un caracter dinamic și mai pronunțat. Astfel, sub capota lui BMW M3 CS se află același motor de 3.0 litri cu tehnologie M TwinPower Turbo care produce 460 de cai putere și 600 Nm.
Spre deosebire de un M3 normal echipat cu pachetul Competition, noul M3 CS promite 10 cai putere în plus și un spor de 50 Nm. Resursele motorului sunt puse în valoare cu ajutorul transmisiei M DCT cu șapte rapoarte și Drivelogic. În aceste condiții, accelerația de la 0 la 100 km/h are loc în 3.9 secunde, iar viteza maximă este limitată la 280 km/h.
Tot la capitolul modificări amintim de cele 50 de kilograme în minus în raport cu omologul său. Această valoare a fost obținută prin apariția unor panouri de caroserie din fibră de carbon (capotă motor, plafon, eleron, splitter și difuzor posterior). În același timp, nemții vin cu prize de aer ceva mai generoase, cu un splitter frontal nou și cu un difuzor spate restilizat.
Noul BMW M3 CS este echipat standard cu anvelope Michelin Pilot Sport Cup 2, iar sistemul de fânare a fost și el revizuit. O notă specială va fi oferită de evacuarea cu patru terminații.
La interior, nemții oferă un buton nou pentru pornirea/oprirea motorului, un volan îmbrăcat în Alcantara și centuri de siguranță în culorile M. De asemenea, clienții se vor bucura de un sistem audio semnat de Harman Kardon, dar și de sistemul de infotainment clasic.
Conform oficialilor BMW, producția noului M3 CS va demara în luna martie 2018. Comenzile vor putea fi plasate începând cu ianuarie 2018, iar producția va fi limitată la aproximativ 1.200 de exemplare.
foarte frumoasa culoarea exterioara, ce nu inteleg este obsesia asta cu alcantara sau nubuck sau cum naiba io mai zice, se degradeaza foarte repede , mai ales pe volan, arata ca dracu dupa 2 -3 ani de utilizare