Noua generație Nissan Leaf amenință supremația lui Renault Zoe în Europa: 3.500 de unități vândute în prima lună de la lansare
Noua generație Nissan Leaf s-a vândut în peste 3.500 de unități în Europa în prima lună de la lansare, cu mult peste media de 2.600 de unități înregistrată lunar de Renault Zoe pe segmentul mașinilor electrice.
Cea de-a doua generație a lui Nissan Leaf a fost dezvăluită la începutul lunii septembrie, iar de aproximativ o lună a devenit disponibilă pe câteva dintre cele mai importante piețe europene.
Prioritate a avut Norvegia, acolo unde mașina electrică s-a vândut deja în peste 2.000 de unități în ceva mai mult de o lună de la lansare. "Norvegienii au fost primii noștri clienți din Europa și cei mai loiali, motiv pentru care am vrut să le oferim ceva oamenilor care au fost alături de noi din prima zi în 2010 și 2011", spune Gareth Dunsmore, directorul diviziei de mașini electrice pentru Europa din cadrul Nissan.
Ulterior, din 2 octombrie, noul Leaf a devenit disponibil și pe piețele din Germania, Austria, Franța și Olanda, iar numărul total al unităților vândute în prima lună a depășit 3.500 de unități. Astfel, Nissan a reușit să vândă acum într-o lună la fel de multe Leaf-uri ca în primul an de la lansarea pe piața europeană a primei generații în 2010.
Datorită acestor performanțe, Nissan Leaf are șanse să devină mașina electrică cu cele mai bune vânzări în Europa. Poziția de lider este ocupată în prezent de Renault Zoe, care s-a comercializat în 20.700 de unități în primele 8 luni ale anului, ceea ce reprezintă o medie de vânzări de 2.600 de unități pe lună.
La nivel global, Nissan a primit deja peste 9.000 de comenzi pentru noul Leaf, care mai este disponibil și pe piața natală din Japonia.
Via Automotive News
Fata de 400000 de cereri pt Tesla ,9000 de comenzi nu sugereaza o popularitate prea mare pt Leaf.Dar e bine ca e electrica.