Șeful Peugeot-Citroen vrea modele electrice pentru Opel, dar să fie profitabile
Șeful PSA Peugeot-Citroen susține că Opel ar putea să dezvolte doar modele electrice, dar numai dacă germanii pot face profit din această schimbare.
doar mașini electrice începând din 2030. De altfel, predecesorul lui Lohscheller, Karl-Thomas Neumann, a încercat să facă din Opel un brand al mașinilor electrice, pornind de la tehnologia GM a lui Chevrolet Bolt și, astfel, a apărut “fratele” Opel Ampera-e, modelul 100% electric de 204 CP.
Via Autonews
-
Andy, luni, 11.09.2017 15:33
@Edikkk Vezi ca faci o confuzie. Bolt, nu Volt. Volt-ul e hibrid plug-in si in generatia actuala (a 2-a) nu a venit in Europa ca in cazul celei precedente. Vezi ca Ioniq are doua variante hibride: non-plug-in si plug-in. Plus varianta electrica 100%. Le cam incurci pentru un pasionat de masini eco. Eu personal sunt curios ce se va intampla cu Ampera-e si daca se va vinde in final in Europa tinand cont ca e un model 100% GM si e produs in SUA alaturi de varul Bolt. Probabil ca tot Leaf va face grosul vanzarilor la nivel mondial si mai ales in Europa.
-
Edikkk, luni, 11.09.2017 16:59
Stiu foarte bine diferenta dintre Volt si Bolt si suratele lor europene. Ce vream sa spun ca prima Ampera (aa... da, aici am gresit ma referam la Ampera fara e final, scuze) sau Volt, cea PHEV ma refer este hibrida in adevaratul sens al cuvantului Da, la Ioniq cea non-plug-in este o gluma proasta, cea plug-in este relativ ok dar tot nereusita, cea full-electrica este implementata bine si are pret ok Problema la ioniq care doream sa o evidentiez ca variantele cele 3 difera si ascund la versiunea non-plugin un simulacru de hibrida (este de fapt un mild-hibrid similar la Suzuki swift SHVS) Scuze, pentru confuzia creata de mine, ati avut dreptate. Da, foarte probabil noua Leaf va face grosul vanzarilor la nivel mondial (fara sa luam China in considerare care este parca o piata aparte :D ) si posibil si in Europa (dat fiind ca inafara de Zoe nu are rival in Europa) Apropo de noua Leaf, prezentarea a fost ... excelenta ! Lasand la o parte faptul ca este full-electrica, prezentarea a fost jos palaria (mai putin engleza unor japonezi :D dar ca si cadrul, informatii, amploare au dat clasa la multe prezentari auto !!!)
Citeste si
-
INDUSTRIE | vineri, 21 noiembrieFoxconn mizează pe inteligența artificială cu investiții uriașe de până la 3 miliarde de dolari pe anFoxconn va investi între 2 și 3 miliarde de dolari pe an în inteligență artificială, după spusele președintelui Young Liu. Citeste tot -
INDUSTRIE | joi, 20 noiembrieStellantis contestă planul UE de a elimina motoarele cu combustie din 2035Stellantis cere o lege revizuită pentru a permite motoarele termice și după 2035. Citeste tot -
INDUSTRIE | miercuri, 19 noiembrieMercedes-Benz va retrage din producție AMG C63 în 2026Potrivit unei noi informații apărute în presă, producția lui Mercedes-AMG C63 va lua sfârșit în primăvara lui 2026. Tot până atunci vor fi retrase din producție mai multe modele de performanță care au sub capotă motoare cu 4 cilindri. Citeste tot -
INDUSTRIE | marţi, 18 noiembrieToyota va investi 912 milioane de dolari în 5 uzine din SUA pentru a crește producția de modele hibrideToyota va investi aproximativ un miliard de dolari în 5 uzine de asamblare și componente din Statele Unite pentru a-și crește capacitatea de producție pentru vehicule echipate cu sisteme hibride. Citeste tot -
INDUSTRIE | marţi, 18 noiembrieBYD vrea să-și dubleze rețeaua de dealeri în Europa până la sfârșitul lui 2026Marca chineză BYD vrea să-și mărească și mai mult prezența pe piața europeană prin dublarea rețelei sale de dealeri pe continent. Conform noului plan, BYD va avea 2000 de dealeri în Europa până la finalul anului următor. Citeste tot
Opel Ampera-e sau Volt este o masina electrica foarte buna Are un range cam mic, dar este o masina buna, sau cel putin o masina cu adevarat hibrida !! Hyundai Ioniq nu este o hibrida reala... este un mild-hibrid practic si nu as considera-o ca o masina hibrid-electrica in nici-un caz.