Americanii au un nume complicat pentru orice: Chevrolet Camaro ZL1 1LE este un muscle car pentru circuit
Chevrolet a dezvăluit cu ocazia cursei Daytona 500 o ediție specială a modelului Camaro ZL1, denumită 1LE. Chiar dacă are un nume complicat, muscle-car-ul american promite performanțe demne de ținut minte.
Cel mai puternic Chevrolet Camaro al momentului, modelul ZL1, devine și mai puternic cu ocazia cursei Daytona 500. Americanii s-au gândit să le facă o surpriză fanilor și să expună cu ocazia evenimentului noul Camaro ZL1 1LE. Un nume complicat, despre care trebuie să reținem că poate atinge o viteză maximă de aproape 320 de km/h.
Sub capotă se ascunde un motor V8 asemănător celui găsit pe Camaro SS, capabil să dezvolte 650 de cai putere. El este exploatat cu ajutorul unei cutii manuale cu șase trepte și ținut în frâu de un set de frâne Brembo cu etrieri roșii.
Noutatea nu vine însă de aici, pentru că modificările substanțiale vizează ținuta de drum. ZL1 1LE a preluat o suspensie pentru circuit și o serie de noi elemente aerodinamice. Nu lipsesc nici anvelopele create special pentru astfel de performanțe de către Goodyear și denumite Eagle F1 Supercar 3R. Acestea vor asigura suportul pentru o accelerație laterală de 1.1 g.
Suspensia Multimatic DSSV este ajustabilă, iar bara stabilizatoare are trei setări care pot fi configurate foarte repede, tocmai pentru a fi pe placul celor care utilizează mașina pe circuit.
La nivel exterior poate fi observat un eleron din fibră de carbon, deflectoare noi de aer și noi elemente care asigură apăsarea aerodinamică în viraje. La capitolul confort, chiar dacă este mai ușor cu 27 de kilograme, ZL1 1LE nu face compromisuri. Vine echipat cu o climatizare pe două zone, sistem audio Bose, scaune față ventilate și încălzite, precum și volan încălzit.
Camaro SS are motorul LT1 aspirat care produce 466CP. ZL1 e supercharged, si are 659CP