Coreenii sunt ambițioși: noul i30 și variantele sale vor ajuta Hyundai să devină cel mai vândut brand asiatic din Europa
Hyundai nu se mulțumește doar cu lansarea noului i30. Sud-coreenii declanșează o adevărată ofensivă bazată pe modelul compact.
Așa cum anunțam și ieri, în cadrul știrii de lansare a noului i30, Hyundai intenționează să dea naștere unei întregi familii a modelului compact. Este strategia pe care mizează oficialii Hyundai pentru a face din brandul sud coreean cea mai vândută marcă asiatică din Europa.
Segmentul compact continuă să crească, iar Hyundai vrea să profite de pe urma acestei constante. Motiv pentru care, Peter Schreyer, șeful de design Hyundai, a dezvăluit o schiță cu alte trei derivate de caroserie ale hatchabck-ului pe care l-am văzut deja.
Una dintre variante va fi, cu siguranță, derivatul de performanță i30 N, anticipat deja de o serie de clipuri video, dezvoltat pe Nurburgring și așteptat să dezvolte o putere totală de peste 260 de cai. El va sosi la începutul anului viitor și va ținti adversari ca Volkswagen Golf GTI și Renault Megane RS.
Un al doilea model cert este varianta break a lui i30. Mai exact un urmaș al actualului i30 Cross Wagon, programat să ajungă și el pe piață tot în 2017. Mașina va oferi aceleași detalii de design, aceleași motorizări, dar va beneficia de un portbagaj ceva mai încăpător.
Misterul celei de-a treia siluete nu poate fi lămurit foarte ușor. El ar putea anticipa o variantă coupe, cu numai trei portiere a modelului Hyundai. În acest caz, sud coreenii vor încerca o separare profundă între modelul cu cinci portiere și cel cu trei, la fel cum a încercat și opel cu vechiul Astra.
sa inteleg ca si cei de la hyundai vor prezenta la Paris acelasi concept ca si Lexus....