Ce visează oare designerii japonezi? Noul Lexus LC500 arată ca un concept și este o sportivă cu transmisie automată cu 10 trepte
Lexus a dezvăluit în cadrul Salonului de la Detroit noul LC500, cea mai nebună sportivă de serie de la LFA încoace. Mașina are aproape 500 de cai și prima cutie automată cu 10 trepte din lume.
Arată incredibil și aduce mai degrabă cu un concept, nu cu un model de serie. Lexus LC500 a fost dezvăluit la Salonul Auto de la Detroit, după o muncă de patru ani a designerilor japonezi. Eforturile lor n-au fost în zadar, pentru că LC500 are alura unui supercar și promite să dea tonul în materie de deisgn pentru Lexus.
Nici nu avea cum să fie altfel, având în vedere că LC500 respectă foarte multe din liniile conceptului LF-LC din care s-a inspirat. Grila impresionantă a rămas, blocurile optice angulare au fost păstrate și au acum lumini LED, posteriorul are o linie plonjată, iar stopurile sunt incredibil de subțiri. Acestea din urmă au tot lumini LED și, pe timp de noapte, crează imaginea literei ”L”. Designul este completat de un eleron activ și de jante de 20 sau 21 de inch, din aliaj.
Lexus LC500 este primul model construit pe noua platformă cu propulsie spate a companiei, construită cu aluminiu din abundență, pentru a asigura o masă cât mai redusă. Este vorba despre o arhitectură globală, abreviată GA-L, care ar urma să fie folosită pentru toate modelele premium din Grupul Toyota.
Inginerii au echilibrat foarte bine raportul de mase pe ambele axe și a căutat să așeze șoferul cât mai aproape de sol. Bateria a fost poziționată în portbagaj, iar roata de rezervă a dispărut, tot din dorința de a economisi kilograme.
Propulsia noului LC500 poate fi lesne de intuit, după cifrele din titulatură. Supercarul dispune de un motor V8 de 5.0 litri, regăsit și pe versiunile de performanță RC F și GS F. Unitatea generează 467 de cai putere și un cuplu motor de 527 Nm.
Noutate absolută sau mai degrabă premieră mondială, resursele motorului V8 sunt administrate cu ajutorul unei transmisii automate cu, ATENȚIE, 10 trepte de viteză. Lexus susține că automata sa este la fel de rapidă ca o unitate cu dublu ambreiaj, dar că este mai compactă și mai ușoară decât o cutie convențională cu opt rapoarte. Grație unui computer care calculează forțele laterale, accelerația și frânarea, transmisia anticipează mult mai bine intențiile șoferului.
Acest ansamblu tehnologic îi permite coupe-ului să accelereze de la 0 la 100 de km/h în doar 4.5 secunde.
Automarket este prezent la Salonul Auto de la Detroit. Dacă vreți să vedeți poze live cu mașina, click aici.
-
Mihai, marţi, 12.01.2016 13:12
DA. In sfarsit au fost publicate si pe Automarket imagini cu acest model. Din punctul meu de vedere, recunosc ca Mercedes produce modele de buna calitate . Dar Lexus, atunci cand lanseaza ceva, te lasa cu gura cascata si te obliga sa vizualizezi mai in de aproape imaginile . Rezultatul ? FENOMENAL din punct de vedere artistic si ingineresc. Masina emana emotie cand te uiti la ea. Seama exact exact ca conceptul, lucru nemaiinatalnit pana acum in industria auto. Cat despre prima cutie de viteze din lume cu 10 rapoarte, voi aduce aminte ca tot Lexus a lansat si prima cutie cu 8 rapoarte . Un mare plus ! Asteptam noua generatie LS . Speram ca va fi exact ca veritabilul concept.
-
S, marţi, 12.01.2016 13:24
Creating Amazing. Bravo Lexus !
-
Madalescu_Georgian, marţi, 12.01.2016 13:38
Cutie automata cu 10 trepte ? Mai sa fie, sigur Lexus a inventat-o ? No, eu cred ca este ''copiata'' dupa Marsadas Banz domle' primul brand care a ''iventat primul automobil'' ....UPS ? am zis copy-paste dupa Mertz ? HA-HA-HA-HA, ce aberatie am spus. Pai cutia de pe Lexus LC este prima cutie automată cu 10 trepte din LUME. UPS ....... aud plansete printre ''hitleristii'' marcilor ''ghermance'' alea ''premium'' care mai ca au ramas pe loc . Iar designeri au ramas blocati pe una si aceeasi placa de design : Matrioska. Totusi mai sa fie, nu demult niste oficiali Marsadas Banz ''inventatorul automobilului'' se bateau cu pumnii in piept ca vor crea cutia cu 10 trepte, apoi au esuat lamentabil . UPS.... Lipsa de inspiratie ? Sau sume prohibtiv de mari ? Acum vor avea sansa sa fure de la Lexus planul de productie al acestei cutii , sau poate o alianta ceva cu Toyota. :)))) Despre modelul LC500, ce pot sa mai zic. Lexus lanseaza niste automobile de lux pe care cu greu le poti descrie in cuvinte . Emotia pe care ti-o transmit modelele lor prin design te face sa-ti pui intrebarea : Exista un alt brand premium cu un design atat de sofisticat si care ofera muritorilor de rand ( bogati ) placerea si senzatia ca conduc un concept de serie? Raspunsul e NU.
-
tzenu_bmw, marţi, 12.01.2016 13:47
Arata exceptional...pt. un model de serie. Design-ul e pur si simplu incredibil.....nici nu stiu cum sa compar masina asta cu modele ca seria 4, seria 6,Audi a5,C-coupe E-coupe........nu se pot compara...... E ca si cum Lexus a inaugurat un nou segment......segmentul design-ului extrem....
-
zarnesteanu, marţi, 12.01.2016 14:26
Eu sincer, ma bucur din toata inima ca "design-ul" asta e pe marca lecsus. La faruri si la stopuri, parca ii curg fardurile. Poate o fi aratand mai bine in realitate ... In fine. Cateodata, e mai bine sa stai pe un design consacrat. Cand nu ai istorie si un design propriu, poti recurge la orice artificii vrei tu. Alegerile insa mi nu mi se par inspirate, nici in cazul asta nici in altele. Bine ca macar au mai curatat masina de muchiile alea fara nici o noima. Ceva mai putine de data asta.
-
zic si eu......, marţi, 12.01.2016 14:28
Lexus LC500 este un Gran Turismo, drept urmare nu prea are concurent decat pe Maserati GranTurismo si Aston Martin DB9 in clasa lui si cam atat . Nu poate fi comparat cu Seria 6 GranCoupe si nici cu SL . @zarnesteanu. Norocul tau ca AM nu-ti sterge comentariile alea fara noima.
-
roco, marţi, 12.01.2016 14:51
@madalescu 1. cutia asta cu 10 trepte nu e facuta de lexus/toyota e facuta de aisin.La mercedes cutia cu 7 si mai nou cu 9 rapoarte e facuta in za house. 2. cand mercedes avea prima cutie cu 7 rapoarte, lexus unde era?sau atunci nu se punea?acuma cand au venit si ei cu o cutie cu 10( care nu e a lor) .... ai si inceput: germanii e niste prosti, iar japonezii e dumnezeu pe pamant On topic: masina arata bine din pct meu de vedere.O sa fie in concurenta cu noul infiniti q60 care si aia arata bine.Doar ca infiniti vine cu niste motorizare mai atractive
-
roco, marţi, 12.01.2016 14:56
O mica corectie la punctul 1. aisin e detinut de toyota...deci e partial valabil argumentul
-
vianu, marţi, 12.01.2016 15:33
lasand la o parte comenturile inutile a fanaticilor dar si a haterilor, designul lui LC500 nu e in nici un caz emotional dar nici impersonal. Mai degraba e urban, modern iar lipsa atat de pomenitului pedigree il vad mai mult ca pe un avantaj, cei de la Lexus permitandu-si abordarea unui nou capitol vizual fara sa fie ingraditi de o istorie grandioasa la care se face apel ori de cate ori se lanseaza un nou model. Clar, o reeditare a designului consacrat sau o reiteratie a designului deceniilor de aur (de ex anii '50-'60) e calea sigura catre succes. Dar trebuie acceptat si riscul sa fii banuit de copy-paste ori lipsit de imaginatie. Pe de alta parte nu vad dece unii ridica piatra si lovesc atunci cand altii sunt originali?! Nu are loc toata lumea pe piata? Toti trebuie sa gandim obtuz considerand designul unor companii mai vechi ca fiind de capatai iar al celorlalti pur si simplu desconsiderat? In fine, cum am mai zis si la articolul precedent, LC500 imi place la maximum. La fel cum mi-a placut si DB7 si SLS (modele ce aveau la baza linii de design vechi de juma' de secol) sau 850i (cu liniile sale simple, moderne si elegante).
-
@vianu, marţi, 12.01.2016 15:37
Comentariile ''inutile'' ale ''fanaticilor'' si a ''haterilor'' de mai sus, sunt doar niste feedback-uri cu care tu poti fi sau nu de acord. De unde pana unde inutil ? Iar eu zic ca, comentariul tau este inutil, trezind de altfel altercatii si panand gaz pe foc. Ar trebui sa fi banat pt asta . Ce zici ?
-
S, marţi, 12.01.2016 15:51
@S: Nu imi mai copia numele te rog !
-
Alex, marţi, 12.01.2016 15:54
Citesc comentariile unora si ma apuca plansul, cand observ unde a ajuns tara asta dupa urma mentalitatii unora dintre romani. ''cei de la Lexus permitandu-si abordarea unui nou capitol vizual fara sa fie ingraditi de o istorie grandioasa la care se face apel ori de cate ori se lanseaza un nou model'' AND '' Cand nu ai istorie si un design propriu, poti recurge la orice artificii vrei tu '' . La prima vedere aceste doua pasaje citate par scrie de una si aceeasi persoana in deosebi limitata la un nivel de gandire bogat ( in cazul de fata auto ) . Nu o sa stau sa comentez o aberatie ca asta. Doar o sa il intreb pe presupusul personaj care sta ascuns in baza a doua nick-nameuri. De Jaguar a auzit ? Daca DA, poate imi explica si mie abordarea ''unui nou capitol vizual'' al acestui producator aparut inaintea Lexus cu mult timp in urma ingraditi de o istorie grandioasa la care ar fi trebuit sa faca apel ori de cate ori s-ar fi lansat un nou model. Nu ? Stiim cu totii ( doar cunoscatorii evident ) ca modelele Jaguar din prezent, cu sigla acoperita ar putea sa fie confundat foarte bine si cu un Hyundai. Acelasi lucru si cu Audi si cu cateva modele.
-
vianu, marţi, 12.01.2016 16:01
@Alex imi pare rau pentru tine, esti in eroare, dar si mai nou, clar. Eu (vianu) si el (Zarnesteanu) suntem doua "personaje" complet diferite. Gusturi diferite, stiluri diferite, locatii (atat) de diferite. Voita confuzie facuta de tine nu ma jigneste cat de putin, m-as fi simtit injurat daca m-ai fi bagat in aceeasi oala cu madalaescu/mafia/etc :)). Iti sugerez arhiva AM. de restu ma voi ocupa mai incolo in cazul in care vrei un raspuns merci
-
zarnesteanu, marţi, 12.01.2016 16:49
Deci avem asa: 1. Un @Alex care leaga doua fraze din comentariul meu si al lui @vianu dar care inca se exprima intr-o limba romana stricata si cu o logica inexistenta. "aceeasi persoana in deosebi limitata la un nivel de gandire bogat " O fi acelasi vesnic @mafia, @mascarescu, etc. 2. Avem un @Claudiu nou creat pentru "a inmulti" fanii(?) lecsus pe site-ul asta. Bietul @Claudiu, a tacut malc 4 ani de zile dar la lecsusu' asta e dat pe spate, i-a pierit roseata din obraz si si-a dat drumul la gura de nu-l mai opreste nimeni. 3. Hopa, apare si @Mihai, cu un profil usor diferit. Astuia ii place Mercedes (putina varietate nu strica) dar pana la urma lecsus e cel mai peste toti. 4. In sfarsit explodeaza si @mascarescu cu obisnuita doza de prostie. Nimic nou. 5. Mai apare cate un nick de urgenta, gen @zic si eu, care cere vehement banarea opozitiei. Cu orice pret. 6. In sfarsit, @S caruia I se copiaza nick-ul si care scrie (de data asta) laudativ la statuia zeului de tabla lecsus. Deci din toate comentariile astea, cate sunt de fapt scrise de aceeasi persoana si cati useri reali au intr-adevar ceva de spus, laudativ sau nu, la articolul asta? Colac peste puapaza, apar clasicele voturi negative, in numar de 10 in 5 minute. Si bineinteles, "nick-urile" aplaudace de lecsus au 10 pozitive. Pai sa nu tragi o burta de ras dis de dimineata?
-
Toyo, marţi, 12.01.2016 17:18
Zarnesteanule eu ti-am dat unu negativ si nu sunt nici Mafia/Madalescu and CO nici cei mentionati de tine. Cat despre Lexus -ul expus, arata demential, Ma asteptam totusi sa rupa gura targului cu o propulsie hibrida nu una integral conventionala. Paca si bunastare va doresc!
-
Claudiu, marţi, 12.01.2016 17:39
Zarnesteanule,esti un intrigant de joasa speta.Si fudul.Continuarea banuiesc ca o poti face....Si posesor de Retard(asta e o marca auto nou infiintata)Sa ramai la fel de sanatos!Ps Si manuta rosie ar fi un calificativ prea bun,de asta,nici nu ma sinchisesc.
-
vianu, marţi, 12.01.2016 18:46
o observatie off-line, daca mi se permite curg voturile pozitive cu destinatie din "toate" partile, doar doar sa ramana la suprafata rahatul ala botezat (si rebotezat) :)) ma indoiesc sincer ca poate avea atatia fani un individ ca mafia si textele lui atat de subtiri
-
vianu, marţi, 12.01.2016 20:06
Nu-mi mai folosi numele.
-
someone, marţi, 12.01.2016 20:15
eu am deja-vu - uri viene, de aia imi tin gura :)))))))) remember? oups, am scapat porumbelul
-
zarnesteanu, marţi, 12.01.2016 21:18
@toyo, fa stricato, tu nu esti nici @mafia nici @mascarescu. Esti @ivanuov. " ... sa rupa gura targului cu o propulsie hibrida nu una integral conventionala" Bai, ce sa zic, mai bine cu integral conventionala decat cu faina integrala. @Claudel, cu creier chel, "Zarnesteanule,esti un intrigant de joasa speta". Ce sa zic baiatu', cred c-am mai auzit asta de vreo 70 de ori, dar atunci te semnai altfel.
-
zarnesteanu, marţi, 12.01.2016 21:34
On topic, cu cat ma uit mai mult la "capodopera" asta cu atat imi vin mai multe idei. Acuma, mi se pare ca plange. O fi de mila proprietarului, o fi din cauza concurentei care trece pe langa ea? Poate de ciuda, frustrare? Era pe-aici un psiholog la botu' calului. Poate ne lumineaza el. Daca te uiti la ea din "isometric view" de la montantul C spre spate, parca seamana cu nisan z350, de-acum 10 ani. O fi bine, o fi rau? doar @mafia stie.
-
inexorabil, marţi, 12.01.2016 21:37
Aseară am scris ceva astfel ȋncât să vadă și Mafia – un test simplu pe care – cum altfel? – l-a picat cu brio, ce-i drept mai curând decât m-aș fi așteptat…Evident că ar fi revenit oricum după “sincopa” lui de câteva zile. A “pus botul” careva când am “specificat” că se va potoli “de tot” sau va reapărea "schimbat ȋn bine” (că tot am pășit ȋntr-un an electoral), "de nerecunoscut" ? Sper că n-a fost nimeni atât de naiv… Una peste alta, trebuie să-l tolerați, n-aveți ȋncotro. Dura Lexus, sed Lexus. Ȋn rest, rămâne cum am stabilit: inexorabil “se va pierde ȋn pluton”, adică va fi un oarecare pentru “prietenii” lui de-acilișea (eu sunt Neicus Nimenex, fără discuții! poate acum se vor simți satisfăcuți). Acum și de-a pururi, vă doresc: Lecsură plăcută! AndreiRN, reclamă-mă la CEDO pentru furt intelectual: hahahahahaha.
-
mowgli, marţi, 12.01.2016 21:59
@Zarnesteanu, hai ca ma bag si eu man... sa fie treaba, treaba. Mie-mi place. Extrem, iesit din comun, nu mi-as lua unul, dar imi place.
-
Madalescu_Georgian, miercuri, 13.01.2016 00:32
HA-HA-HA. Rad cu foarte multa pofta atunci cand sunt confundat cu alti useri nelogati. DC ? Hai sa raspund, fiindca observ ca limitatilor le lipsesc pana si logica. Daca nu as fi comentat in acest mod ( numai logat ) , cu siguranta eram blocat pana acum. Asa cum am promis, de acum inainte postez doar LOGAT. Infine. Ma bucur totusi ca lumea s-a mai limpezit la ochi si nu mai vezi pe aici pe site numai frustrati hitleristi care le curg balele dupa un TEDEIU rupt in c*r. Respect userilor de mai sus care au postat pertinent si civilizat ''on topic'' . Si imi pare nespus de rau ca datorita gloatei de frustrati precum : @sugasteanu, @roco_coco, @anonimul frustrat si alte pocitanii, userii cu bun simti si cu adevarata cultura auto precum : @AndreiRN, @antonny, @Edi ,@Blower0 etc, au cam renuntat sa mai posteze . Poate daca obositul site-ului ( @sugasteanu) ar fi fost banat ( asa cum s-ar fi intamplat intr-o tara civilizata ) , macar userul @Blower0 ar mai fi postat comentarii. Pe langa faptul ca acest omulet jigneste fara scrupule posesorii de automobile japoneze si pe langa gramatica de balta si limbajul de santier, din pacate era imposibil sa nu apara dupa ce s-a imprietenit probabil cu 2 berici la pet, tacanitul din Zarnesti. E superb ! Bravo Automarket ! Un site absolut curat. Ca sa fiu din nou on topic : Lexus nu a oferit acest model si in compania unui motor electric, datorita faptului ca acest brand tinde catre motoare alimentate cu hidrogen. Viitorul LS va fi oferit in compania acestui propulsor. LC500 arata intr-un mare fel, lucru care traduce ca nu poate fi comparat cu nimic de la Bmw si Mercedes. Asa cum a precizat si @Tzenu : ''Lexus a inaugurat un nou segment'' . Calitatea materialelor este net superioara fata de ce am vazut pana acum in coupe-uri Gran Turismo . Un mare plus si la designul exterior . Partea tehnica este cu adevarat o inginierie tehnologica testata si paratestata de takumi ( artizani japonezi- cei mai apreciati din industria auto ). Cu siguranata cu un kit TRD acest LC500 ar fi putut scoate 600-700 CP fara probleme din acest V8 aspirat. Dar Lexus a mizat mai mult pe maiestria stilistica si rafinamentul modelului atunci cand este condus.
-
zarnesteanu, miercuri, 13.01.2016 02:04
@mascarescu, deci pana la urma, vata s-a solidificat si mucii au ajuns la creier. Poate ai noroc si la urmatoarea betie te tamponeaza vreo unul si-ti destupa nasul cu un pumn. Creierul din pacate nu ti-l mai repara nimeni. E ... muci.
-
vianu, miercuri, 13.01.2016 08:10
@mitica blajinul si tu incepi? Presupunand ca nu esti in tara, asa pare din ce scrii, asta insemna ca suntem...simpli? In fine, am (si) un "shit box". De care sunt foarte multumit. Confortabila, silentioasa, economica, nu exceleaza la feelingul in condus, unele dintre materiale la interior ar merita o atentie mai acatarii dar, in final, nici o nemultumire; in cei peste 100.000km nefiind bifata nici o problema tehnica. PS seriozitatea japoneaza nu e o legenda, indiferrent ce vrei tu sa insinuiezi. Si daca voiesti sa ma confunzi cu un mucos (fara nici un apropos la ce spunea Zarnesteanu :) ) sa stii ca ai gresit destinatarul. Unii dintre noi au depasit stadiul de cas la gura si au si lectiile facute (inclusiv cele de viata). PS2. @madalaescu...daca ai avea o minima de diplomatie si ti-ai schimba vocabularul ai avea mai mult de castigat. Pentru mine, continuand cu "marsadas" "volsvagin", etc nu dovedesti decat ca esti doar un alt analfabet gen mafia. De care, sincer, mi-e greata.
-
scamel, miercuri, 13.01.2016 10:13
o masina cu doua articole in aceeasi zi de la doi autori .si comentarii , fiecare cu fanii lui .aici vad mai mult injurii. cum e peticul si sacu".
-
Marian, miercuri, 13.01.2016 10:14
Chiar conteaza cate trepte are cutia aia si cine a facut primul una din asta? Asta de la Lexus o fi prima sau cea de la noul F-150 Raptor Supercrew care are tot 10 trepte? Sau aia e de fapt una de camion, care au si cate 12 si nu se pune?
-
Madalescu_Georgian, miercuri, 13.01.2016 11:01
@vianule. Nici nu ma mai chinui sa dau explicatie ''meseriasilor calibrati'' din cercul tau. Voturile negative pe care le primiti de la userii care va citesc spun totul. O zi buna !
-
Mitica Blajinul, miercuri, 13.01.2016 11:02
@vianu, seriozitatea japoneza este o legenda. seriozitatea germana este , deasemenea, o legenda.Eu lucrez cu masini.Eu le repar.,si stiu foarrte bine : daca masinile astea nu se strica,eu mor de foame.Iar toti producatorii traiesc din reparatiile ulterioare. Daca japonezii fac masini care nu vor intra in service pentru reparatii, atunci vor muri si ei.Daca este sa judecam drept, fiecare producator,supravietuieste din vanzarile de piese. Din punctul meu de vedere, eu am un salariul imens fata de tehnicienii auto din ro, .Slujba mea este foarte sigura. Pentru ca aceste monumente asiatice se mai si strica. La fel ca si cele americane.Eu traiesc binisor datorita defectelor auto.Vad ca ultimul meu comentariu a fast sters.Tu l-ai vazut.Ideea este ca daca masinile japoneze nu se strica ,eu voi sucomba. In toata Romania,pot sa spun ca nu este nimeni care a lucrat cu masini japoneze,asa cum am lucrat eu in ultimii 15 ani.Sa fie foarte clar, japonezele se stica si eu am de castigat in urma reparatiilor.Voi aveti impresia ca daca va luati japos,nu veti avea problem? Mai ganditi-va! Nu mai dati cu rahat in alte masini europene! O mica sugestiune: daca respecti recomandarile producatorului pentru fiecare interval de service, nu veti avea problem.Ca e japo , ca e euro, nu conteaza. E timpu sa ganditi ca lumea.Daca puteti!
-
top, miercuri, 13.01.2016 11:24
design absolut spectaculos, interior la fel; desi nu sunt un fan al masinilor sport trebuie sa recunosc ca acest lexus arata extraordinar!!
-
Tembelus Rex, miercuri, 13.01.2016 11:31
INEXORABIL Ai probleme fratioare......din punctul meu de vedere....dar vezi de aia e bine sa existe opinii diferite, viziuni diferite, optici diferite....am mai intalnit persoane ca tine care orice le spui, mai mult sau mai putin argumentat logic, lor le sare tandara, se enerveaza, deja se transforma.......in fine asa interpretezi tu ....sa fii sanatos.....am alte lucruri mai importante de facut decat sa argumentez la nesfarsit ca nu am nimic cu tine sau cu cei trei uriasi din USA..........Pupicozauri! (pe obrajori ca rusii!) :-)
-
sneaker, miercuri, 13.01.2016 11:33
@Automarket, se poate un pic de moderare a comentariilor? Ar fi ideal dacă ar fi numai comentarii decente și la subiect. Mulțumesc
-
vianu, miercuri, 13.01.2016 11:36
@Mitica Blajinul (nu ai postat pana acum si logat?) cum ziceam am un "shit box" asa cum "elegant" te exprimai. Si nu doar reviziile m-au ferit de necazuri mecanice, electrice, hidraulice, etc. Pur si simplu:apa, paie si bataie. Apoi, nu pun la indoiala ca ORICE masina se strica dar rata de defectiuni este mai buna sau mai rea functie de marca ori...piata. Dar tot piata spune ca japonezele stau ceva mai bine decat alti producatori. Si asta e cu PUNCT. Adevarat ca probabil au lasat stacheta mai jos decat pe vremea cand s-a nascut legenda, dar si ceilalti au facut-o. Asa ca "suntem" chit; clasamentul se mentine. @madalaescu...ma adresez tie pentru ultima oara. Esti sub nivelul marii. "voturile" negative au o singura sursa. Probabil ca te crezi tare destept iar noi nu ne dam seama ca multitudinea de voturi au la baza un soft de generare a IP-urilor. Cu cine crezi ca ai de-a face si tecrezi mai cu motz? Ma rog eu te vad ca pe un (...) cu motz. Si nu exista zi in care sa nu imi dovedesti ca nu am dreptate. Gargara asta pro-asiatice e tipica si analfabetului fanatic pro-germane (fara nici o trimitere). Nu este nici o diferenta intre tine si ala care ii trage la orice ora ca tot ce este german e de pus in rama. Pe de alta parte nu te-ai saturat sa dai voturi negative? Mitica Blajinul incaseaza 7 voturi negative in mai putin de 5 minute, scamel, eu, Marian idem. Parca esti o maimutza care incearca sa ascunda ce nu ii place, iar tu primesti 6 voturi pozitive la un coment care pur si simplu nu spune nimic. Tragand linie, madalaescu, esti de prisos. Singura contributie e ca, probabil, faci trafic site-ului. @someone...un articol cu subiect meseriash s-a transformat intr-un schimb inutil de replici cu proasta satului. Nu stiu cine m-a pus sa nu ma tin de cuvant si sa ignor euglena asta mizerabila.
-
Madalescu_Georgian, miercuri, 13.01.2016 14:21
@vianule , mi-e tare mila de tine vonicule si de prietenu-ti @sugasteanu din capu' satului. Aveti grija ca primiti cam multe voturi negative de la cititori. 5 minute e un timp destul de mare , avand in vedere ca site-ul este tranzitat de sute de cititori la fiecare secunda-minut. Probabil unii dintre ei dedecteaza in postarile voastre multa urma de prostie crancena, drept urmare aplica tactica de penalizare prin folosirea sistemului de votare. Nu-si mai bat capul sa va raspunda voua .
-
someone, miercuri, 13.01.2016 16:48
@ vianu: eu de aia ma cenzurez la articole ce tin de marci japoneze, in special cateva din ele. nu am chef de polemici virtuale fara final concret. raman insa de parere ca redactorii articolelor ar trebui sa se implice activ.
-
someone, miercuri, 13.01.2016 16:50
@sneaker ...eu zic asta de multa vreme, si degeaba. renunta, economisesti cerneala
-
someone, miercuri, 13.01.2016 18:25
@ mitica blajinul: mi-a placut ultimul tau comentariu. si e adevarat ce spui. nu cunosc situatia de afara, dar in romania dealerii auto traiesc nu din vanzari, ci din service-ul si intretinerea masinilor. touche
-
Mitica Blajinul, miercuri, 13.01.2016 19:52
Da , asa este. Piesele si manopera , la dealer , sunt asa de mari, incat multa lume a preferat sa nu mai mearga la reprezentante. Au cautat atelierele auto mai mici si mai ieftine. Treaba a mers si nu prea a mers.Atellierele mici dispar. Cu atata tehnologie , atelierele mici nu pot face fata. Lumea incepe sa revina la dealer-ul autorizat. Atelierele mici nu pot sa faca recalls. Un recall mai inseamna sa faci updates la modulele electronice. @vianu, o fi spunand piata ca asiaticele stau mai bine decat restul, dar nu toata lumea le prefera. As vrea sa vezi cum arata o japoneza dupa 15 ani. As vrea sa le auzi scartaitul incantatory al plasticului ieftin si prost.Totusi , cel mai prost plastic l-am intalnit la Chrysler si fiat. Prefer masinile care nu-mi dau dureri de spate dupa o ora de condus.Prefer masinile care nu te deranjeaza ventilatorul dat la maximum. Incearca sa dai aerul conditionat pe viteza maxima si vezi daca te mai poti intelege cu cineva din masina. Vorbesc despre masinile japos.Nu oblig pe nimeni sa-si ia masini eurpene sau asiatice.Masina este un rau necesar si nimic altceva.Ar fi interesant pentru voi sa vedeti oameni care nu se uita la tine prin prisma autoturismului pe care il detii.Cam greu de digerat treaba asta. Masina nu conteaza.Ai masina premium inseamna ca esti cineva?
-
Mitica Blajinul, miercuri, 13.01.2016 19:52
Da , asa este. Piesele si manopera , la dealer , sunt asa de mari, incat multa lume a preferat sa nu mai mearga la reprezentante. Au cautat atelierele auto mai mici si mai ieftine. Treaba a mers si nu prea a mers.Atellierele mici dispar. Cu atata tehnologie , atelierele mici nu pot face fata. Lumea incepe sa revina la dealer-ul autorizat. Atelierele mici nu pot sa faca recalls. Un recall mai inseamna sa faci updates la modulele electronice. @vianu, o fi spunand piata ca asiaticele stau mai bine decat restul, dar nu toata lumea le prefera. As vrea sa vezi cum arata o japoneza dupa 15 ani. As vrea sa le auzi scartaitul incantatory al plasticului ieftin si prost.Totusi , cel mai prost plastic l-am intalnit la Chrysler si fiat. Prefer masinile care nu-mi dau dureri de spate dupa o ora de condus.Prefer masinile care nu te deranjeaza ventilatorul dat la maximum. Incearca sa dai aerul conditionat pe viteza maxima si vezi daca te mai poti intelege cu cineva din masina. Vorbesc despre masinile japos.Nu oblig pe nimeni sa-si ia masini eurpene sau asiatice.Masina este un rau necesar si nimic altceva.Ar fi interesant pentru voi sa vedeti oameni care nu se uita la tine prin prisma autoturismului pe care il detii.Cam greu de digerat treaba asta. Masina nu conteaza.Ai masina premium inseamna ca esti cineva?
-
top, miercuri, 13.01.2016 22:39
mitica , parerea mea e ca nu vezi padurea din cauza copacilor; mai ai de tras !!
-
Mitica Blajinul, joi, 14.01.2016 21:41
Asa este domnul @top. Cata dreptate poti sa ai.
-
Mda, joi, 14.01.2016 23:34
Pfuai ce ansamblu tehnologic, excelent. 467CP si 4,5 0-100 super sport :))) mor de ras Pe bune jalnic timp pentru o masina care se vrea sport. Asteptam si pretul sa .. rotfl.
Citeste si
-
DETROIT 2016 LIVE | miercuri, 13 ianuarieȘi ce dacă apocalipsa e aproape? Nissan liniștește pe toată lumea cu indestructibilul Titan WarriorNissan a dezvăluit la Detroit o adevărată armă în segmentul pick-up-urilor. Titan Warrior este un concept care promite să transporte orice, oricând, în orice condiții. Citeste tot
-
DETROIT 2016 LIVE | marţi, 12 ianuarieSe poartă designul tăios și futurist: Acura Precision Concept anunță valul schimbării esteticeExpus în cadrul Salonului Auto de la Detroit, conceptul Acura Precision anunță linii de design din ce în ce mai ascuțite pentru modelele japonezilor, implicit pentru cele ale părintelui Honda. Ne-am dori tare mult să vedem curajul acestui concept și pe stradă. Citeste tot
-
DETROIT 2016 LIVE | marţi, 12 ianuarieAmericanii visează la curse prin deșert cu noul Ford F-150 Raptor SuperCrewCând se plictisesc, americanii mai lansează un pick-up nebun. De acestă dată vorbim despre Ford F-150 Raptor SuperCrew, un pick-up de peste 400 de cai putere cu poftă de teren accidentat. Citeste tot
-
DETROIT 2016 LIVE | marţi, 12 ianuarieAşa ar putea arăta SUV-urile coreene în viitor: Kia Telluride, un concept mai pătrăţos decât Bentley BentaygaKia Telluride este un concept prezentat la Detroit care ar putea anticipa designul viitoarelor SUV-uri de mari dimensiuni ale constructorul coreean şi care se inspiră din Bentley Bentayga Citeste tot
-
DETROIT 2016 LIVE | marţi, 12 ianuarieLive from Detroit. Lexus a adus la NAIAS 2016 cel mai frumos model al salonului: LC500Lexus a reușit să fure atenția tuturor la Detroit printr-un model sportiv care arată ca în posterele copiilor de astăzi. Pur și simplu spectaculos. Citeste tot
Auch! :) Se misca f.rapid japonezii :aseara(ieri)concept car,azi masina de serie ;) P.s.sunt atat de impresionat de Lexusul asta,incat am dat mai multe comment-uri decat in intreaga mea viata de automarket-ist(cca 4 ani) :)Ca sa nu mai zic ca nu fac progrese azi la munca.