Volkswagen adoptă o atitudine umilă după scandalul Dieselgate: renunță la sloganul ”Das Auto”
Volkswagen vrea să renunțe la celebrul slogan ”Das Auto”, după scandalul Dieselgate. Abandonarea acestuia se va face treptat, el urmând a fi înlocuit de o formulare nouă.
Criza VW: Tot ce trebuie să știi despre scandalul ”Dieselgate”
Efectele scandalului Dieselgate continuă să se resimtă pentru cel mai mare grup auto european. Potrivit Reuters, Volkswagen va renunța treptat la sloganul ”Das Auto”, care înseamnă ”Mașina”.
El a fost introdus în anul 2007 și s-a dovedit a fi o formulare ambițioasă, care a pătruns repede în subconștientul publicului. Un purtător de cuvânt al brandului nu a vrut să comenteze prea mult pe marginea subiectului. A recunoscut însă că brandul are o atitudine mai umilă după scandalul Dieselgate și sloganul ”Das Auto” va fi înlocuit cu unul nou, care se va referi doar la brand și la istoria sa.
Renunțarea la clasicul slogan a fost decisă în cadrul unei adunări importante a peste 2000 de manageri din cadrul companiei. Cu acest prilej, Herbert Diess, șeful diviziei de vehicule de pasageri Volkswagen, a declarat că absolutismul sugerat de ”Das Auto” nu se mai potrivește în contextul scandalului Dieselgate. În plus, sloganul a fost pretențios și nu a reușit să sublinieze dorința constructorului de a deveni un lider în tehnologia auto.
via wcf
Ca să nu mai zic că acest slogan a aparținut lui Opel. Undeva în anii 70 dacă nu mă înșel. Câtă originalitate.