Vânzări premium: creşteri pe linie, BMW rămâne lider în faţa Audi şi Mercedes
BMW ocupă în continuare primul loc în topul vânzărilor de maşini premium în faţa celor de la Mercedes şi Audi, după ce toţi cei trei constructori au raportat vânzări în creştere.
Luna noiembrie a adus vânzări în creştere pentru toţi cei trei constructori premium importanţi din Germania, însă clasamentul general a rămas neschimbat pentru primele 11 luni ale anului.
Astfel, BMW a raportat vânzări de 167.853 de unităţi în luna noimebrie, cu peste 5% mai mult decât în perioada similară a anului trecut, şi a ajuns la vânzări de 1.728.553 de maşini în primele 11 luni ale anului.
Aceste performanţe i-au permis să rămână pe prima poziţie în top, întrucât Mercedes a înregistrat vânzări de 161.953 unităţi în noiembrie, ceea ce a condus la vânzări de 1.693.494 de unităţi la nivelul primelor 11 luni. Germanii din Stuttgart beneficiază însă de cel mai rapid ritm de creştere, având vânzări cu aproape 14% mai mari decât în perioada similară a anului trecut.
În schimb, cei de la Audi nu au reuşit să ţină pasul: în luna noiembrie, ei au vândut 147.750 de unităţi, cu numai 1% mai mult decât în noiembrie 2014. Astfel, constructorul de la Ingolstadt rămâne pe locul trei în clasamentul general cu 1.644.900 de maşini comercializate, în cresrtere cu puţin peste 3% comparativ cu perioada similară a anului trecut.
Loc | Marca | Noiembrie 2015 | Crestere | Ian.-nov. 2015 | Crestere |
1 | BMW | 167.853 | 5.6% | 1.728.553 | 5.8% |
2 | Mercedes | 161.953 | 7.4% | 1.693.494 | 13.9% |
3 | Audi | 147.750 | 1% | 1.644.900 | 3.4% |
Via Audi, BMW, Mercedes
-
qawo, luni, 14.12.2015 17:20
...sunt fan bmw dar daca nu fac ceva cat de curand in special cu seria 3 nu-i vad bine, c class asta nou e...bestial chiar si peste a4 (asta nou)...chiar daca specialistii il considera o clona a s-ului intrata la apa...
-
unckle, luni, 14.12.2015 17:39
Audi are o mica problema de imagine datorata unui oarecare dieselgate ... o sa isi revina :) ... uite ce scriu, si nici nu sunt mare fan audi :)) ps. rezultatul bunastarii populatiei in anumite zone ale planetei este usor de vazut prin cresterea cererii pentru produse premium. De la reviste pana la masini si case, cresterile nu se intampla (asa cum s-ar astepta comentatorii) atunci cand procentul de manelari creste, ci atunci cand bunastarea generala o permite. Faptul ca aceste branduri cresc ne arata ca lumea se misca pe o directie buna (cu bune si rele, Banca Mondiala tocmai a anuntat ca sub 10% din populatie este sub limita saraciei, in scadere drastica .. cei "1%" controleaza ceva mai mult din totalul banilor ... etc)
-
mowgli, luni, 14.12.2015 19:19
Seria 3 arata foarte bine. in afara de faptul ca e imens, ca ajunge cam cat un Seria 5, arata foarte bine. Poate nu in varianta entry-level. Ceea ce ma dezamageste pe mine la BMW e interiorul, unde cred ca pierd cei mai multi clienti si vad ca nu iau in serios problema asta si cat de mult accent pun unii pe interior. Vad ca nici la viitorul 5 nu-l vor schimba radical... pacat ! Nu ma intelegeti gresit, imi place, e frumos, e functional, e indreptat catre sofer, materialele sunt exceptionale si feature-urile la fel, dar nu vad un design complet diferit fata de ce vedeam acu 10 ani. BMW tine la traditie si sunt conservatori cu design-ul, iar asta e unul din punctele lor forte, dar in cazul interioarelor au cam ramas in urma. Mai ales pe Seria 7, ma asteptam sa vad ceva absolut nou, ceva clar diferit fata de orice alta serie din gama, dar n-a fost sa fie.
-
Scorpionul.negru, luni, 14.12.2015 19:47
@unckle 10 % ? Hm...cine ii crede ! Africa are 1,111 miliarde de locuitori. 1 miliard sunt sub limita saraciei. Asia are 4,427 miliarde . 3 miliarde sunt sub limita saraciei ! Poate chiar mai mult. Europa o duce mai bine si America. In rest e vai si amar ! Cam 4,5 miliarde de suflete o duc mai rau decat ne-am putea imagina noi. De unde 10 % ? Minciuni by Banca Mondiala.
-
dan_grc, luni, 14.12.2015 20:25
Bmw nu va face ceva, cat de curand cu seria 3, pentru ca anul asta de abia i-a fost aplicat un usor face-lift, plus ceva schimbari tehnice ce-l va mentine competitiv in urmatorii doi-trei ani pana la viitoarea generatie. Cresterea mare obtinuta de Mercedes nu se datoreaza clasicismului seriei 3, care isi vede de treaba, in continuare realizeaza aproape 30% din vanzarile totale, de la lansarea noului Mercedes C, seria 3 n-a avut scaderi, chiar a crescut, nu cu doua cifre, dar suficient incat se poate specula ca rivalul din Stuttgart a furat clienti de la altii, prea putin de la Bmw. @mowgli Sa nu uitam ca seria 3 este pe piata din 2011, in acel moment interiorul era peste cel al vechiului C. Cat despre interiorul seriei 7, da, este in tendinta ultimilor ani, dar este foarte greu cand se vrea pastrarea unei traditii, au imbinat formele clasice cu gadget-urile de ultima generatie, interiorul lui E65, la data aparitiei, te-a impresionat sincer, fiind obisnuit cu clasicismul unui E 38? Pe majoritatea fanilor nu, probabil ca de abia la viitoarea generatie sa incerce ceva mai radical, deocamdata n-au vrut sa mai riste. Iar in privinta viitorului serie 5, normal ca interiorul va fi asemanator, cum au fost toate generatiile de seria 5, comparativ cu seria 7, dar vezi, astazi cam toti fac acelasi lucru, de exemplu interiorul viitorului E asemanator cu S, etc.. Am totusi si o veste buna, aproape sigur, viitorul seria 3 va fi schimbat radical, o ruptura de stil, asa am auzit :).
-
arogantul, luni, 14.12.2015 23:00
Scorpioane, datele tale sunt de acum 15-20 de ani, nu este informatie updatata, Unckle are dreptate saracia a scazut mult, mai ales in asia, doar africa a ramas mai in urma dar chiar si acolo se.misca lucrurile. Daca nu ne crezi cauta prezentarile video ale lui Hans Rosling ,este un statistician de talie mondiala , presedintele organizatiei Gapminder si nu are nici o legatura cu banca mondiala
-
Madalescu_Georgian, marţi, 15.12.2015 00:56
BMW Seria 3 este una dintre cele mai slabe masini din clasa sa. . Motorul entry-level este total depasit si invechit 2.0D 116CP . Asta pe langa faptul ca la 30+k euro vine cu jante din tabla +capace , volan fara comenzi si piele, fara cruise control, fara faruri cu lupa, fara proiectoare ceata, fara buzunare scaune spate, etc.......... Acceleratie 0-100 > 11sec ....penibil . Dacia Logan 1.6 16V 105 CP 0-100 > 10,2 sec ( si asta din 1.6 ) .Mazda 3 1.5 100CP 0-100 >10,7 sec..................... Daca asta inseamna ''premium'' pentru ei.....nu au nimerit bine aceasta notiune. Mai cunosc ceva ''nemtesc'' : 1.5 DCi 90CP , sau 1.5 Dci 109CP :))))))
-
Madalescu_Georgian, marţi, 15.12.2015 01:03
Lexus IS250 entry-level 0-100 > 8,2 sec
-
Madalescu_Georgian, marţi, 15.12.2015 01:07
ON Topic : Totusi, se vand multe avadnd in vedere ca la capitolul siguranta nu stau prea bine marcile germane. Drept urmare doar 9 masini germane sunt sigure , numar mic raportat la 35 de japoneze . Dar avand in vedere ca multi spalati pe creier......nu ma mira.... Link : http://piataauto.md/Stiri/2015/12/IIHS-anunta-cele-mai-sigure-automobile-ale-anului-Video/
-
Scorpionul.negru, marţi, 15.12.2015 10:51
@Madalescu_Georgian Slab esti tu la minte ! Lasa'ne cu petarda ta de Lexus ca nu o doreste nimeni !
-
Scorpionul.negru, marţi, 15.12.2015 11:06
@arogantul Probabil. In 2011 asa era cum am scris eu. Uite aici la pasul 2. http://www.wall-street.ro/top/Actualitate/111745/Suntem-7-miliarde-pe-Terra-10-statistici-uimitoare.html?full Citez ,, Aproape jumatate din populatia Terrei de abia pot supravietui de pe o zi pe alta. 3 miliarde de oameni traiesc cu 2 dolari pe zi. ...
-
@Madalescu, marţi, 15.12.2015 11:19
Daca si marcile tale preferate ar fi la fel ca tine, ar fi dat faliment demult. Doamne ajuta ca nu e asa. Ca la cat le faci de ras facand pe atotstiutorul cand vine vorba de masini si luandu-le partea intr-un mod aberant... comparand marci gen Mazda sau premium cu Logan... Pai atunci sa renuntam la toate marcile si sa ne luam Logan de 1.6 16v ca ajunge la 100 km/h mai rapid ca un BMW de peste 30 000 de euro. Doamne, Doamne! :))) Pacat. Lexus, Mazda, Nissan etc. nu au nici o vina ca tu le "lauzi".
-
Madalescu_Georgian, marţi, 15.12.2015 11:27
''anonimul frustrat'' . Stai linistit. Mai bine prefer sa circul cu un Logan care ofera mai mult feedback dintr-un motor mai mic ( taxe mai mici ) decat cu un BMW Seria 3 entry-level cu un stil de condus anesteziat si anemic, nu am chef sa se pise un Logan pe BMW-ul meu cand eu stiu ca am cheltui 32 mii euro pe el.......si in schimb recapat dotari mai slabe ca un Logan......spre exemplu nu am comenzi pe volan si HF ( macar Loganul le are atasate dupa volan ) . Iar cu restul 22 k cat mai ramane , pot cumpara o Toyota hybrid .....Acum stai jos, si ai grija ce faci cu unghiuta :)))))
-
Scorpionul.negru, marţi, 15.12.2015 11:34
@Madalescu_Georgian Seria 3 de cand a aparut pe piata de la primul model a fost cel mai bun auto din clasa la capitolul perfromante/cp/consum/dinamica etc. SI cam asa a ramas si acum. Numai ca nu mai e asa mare diferenta intre concurenta si el. Si ceilalti au acum cam aceleasi performante si calitati. Dar pana la cretinatatile pe care le spui tu acolo e cale lunga ! Ma intreb de multe ori daca nu cumva esti un robot in adevaratul sens al cuvantului pus de o marca japoneza sau de catre japonezi sa arunce cu noroi in tot ce misca si sa laude numai niponioii !
-
Madalescu_Georgian, marţi, 15.12.2015 12:11
Da mah.......Seria 3 2.0D 116HP ofera o ''performanta si o dinamicitate'' de ''invidiat'' :))))))
-
@Madalescu, marţi, 15.12.2015 12:52
In ciuda ta o sa se vanda si mai mult masinile germane, ca tot vorbesti de unghie, pe mine si pe majoritatea clientilor premium ne lasa rece masinile tale japoneze . Nu poti sa fii altfel, decat indiferent cu aceste masini care nu au nimic special, niste cotete pe roti. Sa nu plangi, dar toate marcile japoneze adunat nu vand mai mult de 30% din cat vinde BMW. Da, acest BMW care are si un motor de 116 cp, poate o sa puna si un motor de 50 cp la 80000 de euro. Si bine ar fi sa se vanda si f mult ca sa faci spume iar. Nu avem nevoie de un obosit sa ne spuna ce e premium si ce nu. Ah si vezi ca acel Logan de 1.6 accelereaza mai repede decat 70% din masinile japoneze.
-
LauCalin, marţi, 15.12.2015 13:53
Imi plac masinile japoneze. De fiecare data cand vad un Lexus, un Patrol, un LandCruiser, un Prius, un Lancer Evo, un Colt mai "suparat" etc. le admir si raman "blocat" cateva secunde pe ele. Apoi imi amintesc de Georgian si zambesc. Iar proprietarii zambesc si ei. Si ei inteleg de ce zambesc. Mai bine.
-
Madalescu_Georgian, marţi, 15.12.2015 15:39
Era sa uit.......in concluzie DieselGate= si BMW . Citez dintr-un articol ''Cei de la Toyota şi Lexus au avut cele mai mici devieri, având în mediu un consum şi emisii cu 0.8% mai mari decât cele indicate'' . Pe cand BMW devieri de 10-11% :)))))))))) .Articolul http://piataauto.md/Stiri/2015/12/Doar-cinci-producatori-auto-bat-cifrele-de-consum-si-emisii-in-lumea-reala/ ''Anonimul frustratel'' , nu stiam ca 70% din masinile premium japoneze acceleraza mai prost decat Logan.....dar deh, e in regula....doar atat te duce bibilica. ''Sa nu plangi, dar toate marcile japoneze adunat nu vand mai mult de 30% din cat vinde BMW'' . Pe bune ? Acest pasaj, din nou vine sa sustina ca doar atat te duce bibilica. Toyota vinde 10 milioane de masini anual, cat vinde BMW in 5-6 ani.....acum ai grija ce faci cu unghiuta. Bine ? Oricum fie cum zici tu......Seria 3 entry-level este ''deosebit de premium'' , cu un motor depasit de 2.0 L doar 116CP . Acum poftim de aici poate mai inveti ceva nou : Doar 9 masini germane sunt sigure la testele IIHS, restul 35 sunt japoneze. Nemtii ar mai trebui sa investeasca macar banuti in siguranta daca in fiabilitate nu . http://piataauto.md/Stiri/2015/12/IIHS-anunta-cele-mai-sigure-automobile-ale-anului-Video/ @LauCalin, acelasi lucru mi se intampla si mie. De cate ori aud sunete neobisnuite pt o masina a secolului 21 de la semafor , nici nu mai trebuie sa intorc capul~ mi-e clar deja ca este un TE DE IU care ''bombane'' la relantiu' precum un ZAZ rusesc vechi de 30 de ani ...... raman blocat cateva secunde si zambesc mimand in gand - German Quality by DAS AUTO =)))))) ))))
-
Madalescu_Georgian, marţi, 15.12.2015 16:03
PS: Oricum tare as vrea sa stau si eu de vb cu pilotul ala care a intrat in coliziune cu un BMW I8 o masina ''ULTRA-MEGA-SUPER Manevrabila si dinamica'' .
-
@Madalescu, marţi, 15.12.2015 16:31
Si revenind la noua ta masina mirifica G90. O copie totala, butoane de S-Klasse, manere interioare de la Seria 7, cotiera centrala spate de la A8, stopuri de la XJ. Asta e diferemta intre o adevarata masina premium si aceste copii ieftine si asta reiese si din vanzari. Macar Lexus a invatat dupa 20 ani ca nu trebuie sa mai copieze de la Mercedes, poate la Genesis o sa mai dureze putin. Si nu mai minti, nu are nici ecrane 4K si nici nu e autonoma, are doar un pilot automat de autostrada.
-
unckle, marţi, 15.12.2015 16:57
Mădălescule, mai taci frate, ca nu suntem pe hol la liceu si clar, da clar nu gluma, nu facem concursul ala "cine o are mai mare"
-
Madalescu_Georgian, marţi, 15.12.2015 22:28
Si revenind la Marsadas si terminand cu BiEmDabaliu: A class, CLA si GLA = O copie totala dupa Renault Smart Four/two/four = Niste copii tatale dupa Logan, Renault, etc GLE Coupe si X6,X4 -Copii totale dupa SSang Yong Actyon Coupe ( primul SUV de acest gen din industrie ) BMW seria 1 pF copie totala dupa VW Polo la spate Mai zic ? Acum ai grija ce faci cu unghiuta. Revenind la tehnologie : ''Conform coreenilor, noul Genesis G90 oferă cea mai bună izolare fonică din clasa sa și cele mai bune tehnologii privind siguranța gratie sistemului de conducere total autonom . Totodată, sedanul este echipat cu scaune faţă care se pot regla electric în 22 de moduri, iar scaunul şoferului se poate adapta după forma persoanei care stă pe el.'' Mai sa fie cea mai buna izolare fonica din segment ? Cel mai performant sistem de cruise control ? Cea mai avansata grafica a display-urilor din habitaclu ? Cele mai avansate scaune ? UPSSSSS......... Era sa uit.......G90 LWB rivalul lui S Maybach........... Mai sa fie, daca Hyundai le da concurenta atunci este foarte GRAV pt Marsadas Banz ( iar asta o spun in calitate de pseudo-fan Hyundai-Kia si altor marci non-Japan ) ..... Ai grija ce faci cu unghiuta . Sa-ti mai dau o veste proasta : Probabil nu ai vazut testul noului A4 echipat cu 2.0 TFSI 190CP , care ofera niste performante JALNICE . Dai de la min 9:04 . In momentul in care tipul spune ''GAZ''......... Ragalia de Haudi abia se urneste de pe loc........ Performante domle' .Stiu, stiu, este dureros, dar nah......... macar poate mai bagi ceva la lubenele ala care iti sta pe umeri doar sa nu iti ploua in gat. https://www.youtube.com/watch?v=yEOWHbCzH9U http://www.carscoops.com/2015/12/new-genesis-g90-gets-maybach-style-long.html
-
Nelu.Pantofaru, marţi, 15.12.2015 22:41
E bine ca toata lumea isi poate spune parerea si ca nu e cenzura din partea asta, dar totusi cand ajungi sa faci niste comparatii lipsite de sens si cand denigrezi imaginea unei marci doar asa pentru bunul plac, atunci o iau putin razna. In primul rand haterilor de BMW, stirea asta este fix pentru voi, mie cel putin BMW nu imi da nimic dar ii laud pentru performanta lor de vanzari, asta arata cine este cel mai bun. Cat despre motoare, Madalescule, Toyota ta cea preferata, "prefera" si ea motoare d-astea europene, de la BMW mai ales, 112 CP pe Avensis parca 0-100 11.4, performante mai slabe decat un logan 0.9 (asta ca sa fac si eu o comparatie fix idioata cum ai facut tu), motorul entry level de pe bmw e cel pe benzina de 136CP care face 0-100 in 8.9 sec (deci cum e cu performanta Lexus sau Logan?), plus ca cine naiba isi ia 316 D? Aaa, era sa uit, au si un hibrid, care este face suta in vreo 6 sec si la acelasi pret cu Lexusul. Deci cum e cu performanta aia? Vrei sa il pun si pe seria 7 in discutie? ca matura cu orice masina din clasa lui (si nu numai) pe jos, Lexus fiind o gluma buna.
-
vianu, marţi, 15.12.2015 23:10
n-am inteles de ce ii tot dati nas dereglatului? cea mai simpla metoda e ignorarea dar si votul negativ. E atat de simplu! deci...
-
Madalescu_Georgian, marţi, 15.12.2015 23:15
Nea Nelule, ai intrat ca musca-n balega bre' . Mai bine zis, BMW prefera sisteme hybrid avansate de la Toyota in schimbul unor motoare diesel fara vlaga si total depasite de la BMW aka PSA. Comparatia mea este una idioata intr-adevar , aici fiind vorba de clase si motorizari diferite. Dar poate asa mai rumega si ''meseriasii'' cat de ''performant'' este un BMW ''premium'' ( cica ) . Cine ''naiba isi i-a 316D'' ? Pai ''meseriasii'' isi cumpara chiar si pisicute rupte-n cur iar tu intrebi cine-si cumpara 316D ? Hai sa-ti zic eu : in curand la mana a doua va fi cel mai acesibil seria 3 . Atunci sa vii cu intrebarea asta idioata ( asta ca sa te citez pe tine ) . Lexus IS entry-level nu are o acceleratie atat de jalnica . Are o acceleratie CORECTA pt o masina premium , asa cum ar fi trebuit sa aiba si Seria 3 si C class si restul. Mazda 3 2.0 120 face -8,8sec si nu are nici turbo-lag , ce zici ? Seria 7 H matura cu orice in clasa lui ? Pai in primul rand nu s-a lansat noul Seria 7 hybrid . In al doilea rand zici ca Seria 3 este atat de performant ? I-a priveste aici o comparatie non-premium vs premium ( aceleasi clase ) Honda Accord 3.5L V6 278HP 0-100 > 5,6 sec BMW 335I 306HP 0-100 > 5,7 sec Mai sa fie , pai cum vine asta ? Premium ar insemna sa ofere altceva. Poate ceva mai multa dinamicitate/performanta nu? @vianu...Cum merge iarna la taraba ? Shezi bland si be' palica tarane.
-
vianu, miercuri, 16.12.2015 10:15
ehh....calduroasa iarna, iar plutashii's pe Bistrita! :D
-
Mitica Blajinul, miercuri, 16.12.2015 10:33
Interesant! Bmw si Toyota au un parteneriat . Bmw ia de la Toyota tot ce e mai bun .Tehnologii hibide, hidrogene, etc . iar Toyota ia de la bmw motorizari depasite, motorizari care erau in voga acum 10 ani si ceva. Intrebarea este: care-i prostul ,aici?" Raspunsul il stie toata lumea. Prostul este ala care face reclama pe piata auto! Mafioto, ar trebui sa citesti si sa intelegi "Epigonii " Iară noi? noi, epigonii?... Simţiri reci, harfe zdrobite, Mici de zile, mari de patimi, inimi bătrâne, urâte, Măşti râzânde, puse bine pe-un caracter inimic; Dumnezeul nostru: umbră, patria noastră: o frază; În noi totul e spoială, totu-i lustru fără bază; Voi credeaţi în scrisul vostru, noi nu credem în nimic! Toyota o sa-ti asigure un Craciun de neuitat, ca doar ai latrat neincetat tot anul! Ce o fi in capul tau, nici al cel Mare nu stie!
-
Mitica Blajinul, miercuri, 16.12.2015 12:41
Salut Lache, ce mai faci ? UPS.....Lucian Niculaie. ! Hai sa traiesti bine !
-
Nelu.Pantofaru, miercuri, 16.12.2015 13:33
Madalescu, conform automarket, 335 face 0-100 in 5.5 sec, iar conform car and driver pentru ca accordul pe care l-ai enumerat este comercializat in USA face 0-60 mph in 5.8 (get your facts straight, cum ar zice americanu), al doilea exemplu eu ti-am aratat ca motorul entry-level de pe BMW este cel pe benzina de 1.5l 3 cilindrii de 136 cp si ofer o acceleratie 0-100 in 8.9 sec (pai unde mai este performanta lexus cu al lui 2.5, unde mai este performanta corecta? sa il mai compar cu 320i? sa mai comparam chiar si la pret hibridele? ). Alta chestie este ca nu inteleg ce cauta mazda 3 in comparatie (fiind compacta). Mai am multe de zis, am spus-o si o mai spun de cate ori fiind nevoie, fiecare masina in parte are calitatile si defectele ei, tocmai de aceea imi place diversitatea auto. Dar sa vi sa spui ca marca premium cu cele mai multe vanzari este cea mai proasta sau ca este penibila, pe bune acum, este la fel ca si cand as spune ca toyota este proasta si neperformanta si etc. Again, get your facts straight!
-
@Nelu.Pantofaru, miercuri, 16.12.2015 15:45
Madalescu cam are dreptate. Te-ai bagat ca musca-n balega fara sa stiu o boaba auto. 0-60 mph inseamna echivalentul a 0-97km/h , 2km/h sunt aproape insesizabili sau deloc. Accordul 3.5L v6, face 5,6sec, 5,8 face in varianta cu cutie automata CVT. Iar Lexusul ala entry-level la care s-a referit @Madalescu face 8sec 0-100 , deci oarecum mai rapid si mai performant ( lipsa turbo-lagului ) si o viteza maxima de 227km/h fata de 210km/h . Deci mult mai performant, iar 320i nu este entry-level. Compara 320i cu IS350 de 305CP : 0-100 -5,6 sec . Compara hybridul seria 3 cu Infiniti Q50 3.5L Hybrid AWD (365 HP) 0-100 - 5,5 sec si 4x4 pe deasupra. Compara hybridul seria 5 cu Honda Legend 3,5l V6 7AT (382 HP) -0-100 - 5,2 sec
-
Nelu.Pantofaru, joi, 17.12.2015 09:06
Madalescule, îmi place cum faci tu comparatiile ca tot timpul sa iasă in favoarea ta :)), deci eu ti-am dat exemplu cu 136 de cai unde era mai puturos cu 0.7 sec decât lexus cu peste 200 de cai cu motor parca v6, ce sa zic, o adevărată performanta, apoi am dat exemplu cum ca iar bmw 320i cu mai putini cai este sensibil mai rapid decât acelasi motor de la lexus, apoi tu îmi spui sa compar 320i cu is350? Tare, eu compar 340i cu is350 verifica tu singurel cine e mai rapid si apoi sari cu unghia, la fel poti verifica si m3 vs is f parca, poti verifica si vânzările lor la nivel global, dupa ce faci toate astea expertule, abia atunci poti sari cu unghia
Citeste si
-
INDUSTRIE | duminică, 24 noiembrieHyundai și Kia: peste 200.000 de vehicule electrice rechemate din cauza pierderilor de putereHyundai și Kia au anunțat săptămâna aceasta rechemarea a peste 200.000 de vehicule electrice din cauza unor pierderi de putere, conform Administrației Naționale pentru Siguranța Traficului pe Autostrăzi (NHTSA). Citeste tot
-
INDUSTRIE | joi, 21 noiembrieLotus renunță la planul său de a deveni marcă pur electricăLotus a anunțat oficial că renunță la planul său de a deveni o marcă pur electrică până la finalul actualului deceniu. Viitoarele modele ale mărcii vor fi hibride și electrice cu range extender. Citeste tot
-
INDUSTRIE | joi, 21 noiembrieFord va concedia 4000 de angajați în Europa pe fondul scăderii cererii pentru mașinile electricePeste 4000 de angajați Ford din Europa urmează să fie concediați în următorii 3 ani. Forța de muncă a mărcii în Europa va fi redusă cu aproape 15% ca o măsură de reducere a costurilor. Citeste tot
-
INDUSTRIE | miercuri, 20 noiembrieStellantis: platformă nouă, compatibilă cu motoare termice, electrice și cu hidrogenStellantis a dezvăluit oficial o nouă arhitectură care va fi prezentă la viitoarele SUV-uri și camionete ale Grupului. Noua platformă STLA Frame va oferi cea mai multă flexibilitate dintre toate platformele, deoarece va fi compatibilă cu motoare termice, hibride, electrice și chiar cu range extender și cu hidrogen. Citeste tot
-
INDUSTRIE | miercuri, 20 noiembrieJaguar va avea o nouă identitate de marcăJaguar trece printr-o transformare și se repoziționează în industria auto ca o marcă de lux de vehicule electrice. Această nouă direcție este însoțită de o serie de embleme noi pentru viitoarele modele Jaguar. Citeste tot
Mercedes l-a rezolvat pe Audi și îi suflă tare în ceafă lui BMW. Cine ar fi crezut acum 5-10 ani?