"Ne pare rău că am fost prinşi", o companie inedită împotriva Volkswagen
Un grup care militează împotriva reclamelor stradale a lansat o campanie inedită împotriva Volkswagen: "Ne pare rău că am fost prinşi", este mesajul reclamei, cu referire la scandalul Dieselgate.
Criza VW: Tot ce trebuie să știi despre scandalul ”Dieselgate”
O grupare independentă care militează împotriva acaparării spaţiilor publice de mesajele corporaţiilor a lansat o serie de anti-reclame la Paris cu ocazia Conferinţei pentru Schimbări Climatice care are loc în capitala Franţei sub egida ONU.
Printre cele 600 de reclame false afişate pe străzile din Paris se numără şi una cu referire directă la Volkswagen, constructorul german implicat în scandalul Dieselgate. "Ne pare rău că am fost prinşi", este mesajul atribuit în mod fals celor de la Volkswagen.
În plus, în partea de jos a reclamei, mesajul este unul şi mai dur: "Acum, după ce am fost prinşi, încercăm să te determinăm să crezi că ne pasă de mediul înconjurător".
La originea amplei campanii lansate împotriva corporaţiilor se află o grupare britanică care îşi spune "brandalism", o asociere care se referă la "vadalizarea" spaţiilor publice de către branduri. Campania are darul de a aduce un strop de culoare în capitala Franţei, pe lângă numeroasele mesaje insipide ale companiilor.
Printre victimele "brandalismului" se numără inclusiv Air France, compania aeriană despre care iniţiatorii campaniei afirmă că "este o parte a problemei" schimbărilor de climă, în ciuda faptului că sponsorizează evenimentul de la Paris.
Via Autonews
Deja ma plictiseste scandalul asta. Problemele omenirii si ale Parisului sunt mult mai mari decat noxele VW. Acolo mor oameni impuscati in plina strada si ei fac postere arogante la adresa VW. Ar fi bine sa-si vada prioritatile..