Porsche Macan GTS a sosit: 360 CP și 0-100 km/h în 5.0 secunde
Porsche a prezentat noul Macan GTS, modelul care va umple spațiul dintre Macan S și Macan Turbo. Varianta de 360 CP a modelului german accelerează de la 0 la 100 km/h în 5.0 secunde în compania pachetului Sport Chrono.
Porsche Macan are de astăzi o nouă variantă în gamă, numită GTS, care are un preț de pornire în România de 81.000 de euro cu TVA inclus. Aceasta va debuta în cadrul Salonului Auto de la Tokyo și este echipată cu o motorizare V6 twin-turbo de 3.0 litri. Propulsorul livrează 360 CP la 6.000 rpm și 500 Nm între 1.650 și 4.000 rpm. În plus față de varianta S a lui Macan, vorbim despre 20 CP și 40 Nm suplimentari.
Transmisia acestui model este o unitate PDK cu șapte trepte și două ambreiaje, care îi asigură un timp 0-100 km/h de 5.2 secunde în varianta standard și de 5.0 secunde în compania pachetului opțional Sport Chrono. Viteza maximă pe care o poate atinge noul Porsche Macan GTS este de 256 km/h. Consumul mixt al lui Porsche Macan GTS variază între 8.8 și 9.2 litri la sută, în funcție de jantele și anvelopele alese.
La exterior, noua variantă a lui Macan are diferite accente de culoare neagră și un set de jante din aliaj de 20 inch, al căror model se numește "RS Spyder" și sunt vopsite într-o nuanță satinată de negru. Blocurile optice frontale pot fi comandate cu patru LED-uri care sunt folosite pe post de lumini de zi. Habitaclul lui Macan GTS vine în plus cu tapițerie din piele în standard, un sistem de infotainment actualizat și poate fi comandat cu pachetul GTS. Acesta din urmă include un turometru cu fundal roșu, cusături speciale cu fir roșu pe tapițerie, centuri de siguranță de culoare roșie și logo-ul GTS brodat pe tetiere.
Noua variantă a lui Macan se bucură de o recalibrare a sistemului de control al stabilității, un sistem de control al tracțiunii cu noi setări, un sistem de frânare cu discuri frontale de 360 milimetri și posterioare de 330 milimetri și de o evacuare sport. Suspensia pneumatică a fost modificată, având o gardă la sol cu 10 milimetri mai mică decât cea a variantei Turbo a lui Macan. Sistemul de frânare are etrieri vopsiți în roșu, care au șase pistonașe pentru puntea față și un singur piston pentru unitățile de pe puntea spate.
Via Porsche
3.6 litri