Dragostea durează trei luni: Consumer Reports depunctează Tesla Model S pentru fiabilitate
Consumer Reports, cea mai respectată publicație americană în materie de recenzii, a redus punctajul total al lui Tesla Model S la doar trei luni de la momentul în care i-a acordat 103 puncte din 100.
Tesla Model S, primul model care a depășit sistemul de punctare al celor de la Consumer Reports, a fost depunctat de organismul american la trei luni de la obținerea distincției. Din cele 103 puncte realizate pe o scară de 100 de puncte, Model S a rămas cu 100 de puncte în urma depunctării efectuate de Consumer Reports, motivată de probleme de fiabilitate raportate de proprietari. Pe deasupra, Consumer Reports a retras titlul de "recomandat" acordat acestui model. Mai precis, Consumer Reports a centralizat un studiu efectuat pe un eșantion de 1.400 de proprietari și a analizat erorile comune pentru a descoperi care sunt cele mai frecvente probleme întâmpinate de clienții acestui mode.
Printre nemulțumirile raportate de clienți se numără probleme cu etanșeitatea trapei, dificultăți în operarea sistemului multimedia, diferite sunete neplăcute la nivelul caroseriei, probleme cu mânerele de uși automate și chiar și situații în care au fost înlocuite motoarele. În ciuda acestor nemulțumiri, Tesla este o marcă poziționată foarte bine în ceea ce privește satisfacția clienților și eficiența rețelei de service. Din nefericire pentru compania americană, acțiunile sale au scăzut cu până la 11.4 procente procente după ce Consumer Reports a anunțat scăderea punctajului total, dar au revenit la închiderea sesiunii bursiere din ziua respectivă, scăderea finală fiind de 6.6 procente.
Potrivit studiului efectuat de Consumer Reports, 97% dintre clienții care au cumpărat un Model S au declarat că ar repeta experiența fără să se gândească de două ori, motivând că sunt încântați de serviciile de relații cu clienții și de reparații ale companiei. Tesla are un avantaj unic în fața altor constructori de automobile prin posibilitatea efectuării de actualizări software de la distanță, fără ca mașina să treacă prin service, prin care producătorul poate opera îmbunătățiri și remedia defecte de ordin software. Sistemul multimedia complex nu este o problemă doar pentru Tesla, arată cei de la Consumer Reports, explicând că alte mărci au dificultăți cu aceste sisteme, care fie sunt prea complicate pentru utilizatori, fie întâmpină diferite probleme cu sistemul lor de operare.
Via Reuters | Jalopnik | Consumer Reports
@AndreiRN... da-ti demisia de unde oriunde ai fi. Pai ce faci Dorele, stampilezi cui "QOK" si pe clantele rebutate? cu alea bune ce faci, le duci acasa in plasa si le vinzi in targul de WE?