Șeful Volkswagen SUA: ”După rechemarea în service, mașinile afectate de scandalul Dieselgate vor avea o viteză maximă mai mică”
Șeful Volkswagen SUA a recunoscut că rechemarea în service a mașinilor echipate cu motorul diesel EA189 va afecta performanțele înscrise în fișa tehnică.
Criza VW: tot ce trebuie să știi despre scandalul Dieselgate
Așa cum era de așteptat, acțiunea de rechemare în service a Grupului Volkswagen atrage anumite consecințe pentru o parte din cele 11 milioane de dieseluri. Unele dintre ele au fost recunoscute de însuși Michael Horn, șeful Volkswagen America.
În cadrul unei audieri al Congresu din SUA, acesta a recunoscut că posesorii mașinilor echipate cu motorul diesel EA189 nu se vor mai bucura de performanțele inițiale după recall. Dieselurile care au avut instalat un soft de păcălire a emisiilor nu vor mai beneficia de cifrele înscrise în fișele oficiale.
Potrivit lui Michael Horn, ”mașinile ar putea oferi câțiva kilometri pe oră în minus, dar măcar vor fi capabile să garanteze același consum ca în momentul achiziționării”. Asta înseamnă că viteza maximă s-ar putea reduce cu până la 5 km/h.
Horn susține că impactul asupra performanței va fi compensat de Volkswagen cu un program la care germanii încă lucrează. Acesta ar urma să ofere anumite beneficii financiare clienților afectați, indiferent de zona globului în care se află.
Același Michael Horn a declarat în fața Congresului că decizia de a instala un software fraudulos nu a fost cunoscută la nivel de conducere. Vina pentru această operațiune o poartă un grup de ingineri de soft, care au instalat sistemul de fraudare a emisilor pe cele 11 milioane de mașini.
Deci 3 minciuni vw: emisiile , consumul si viteza maxima !!