Tesla lansează un program de vânzări prin recomandare: primești 1.000 de dolari dacă îți convingi un prieten să-și cumpere un Model S
Tesla va demara în SUA un program pilot de vânzări prin recomandare. Cei care recomandă un client nou de Model S primesc o bonificație de 1.000 de dolari pe care o pot folosi ca reducere la achiziția unui automobil Tesla.
Tesla încearcă apele în Statele Unite ale Americii cu o nouă tehnică de vânzare a automobilelor. Singurul constructor de automobile care practică vânzarea directă și a reușit cu succes să evite reprezentanțele deținute de privați va demara un program pilot de vânzări prin recomandare, disponibil doar pentru clienții care au deja un Model S. Acesta aduce o bonificație de 1.000 de dolari pentru fiecare prieten convins să își cumpere un Model S. Bonificațiile pot fi cumulate pentru a obține o reducere la achiziția unui Model S nou, iar clientul care a fost convins să-și cumpere un Tesla va primi și el o reducere de 1.000 de dolari din prețul noului său Model S.
Programul celor de la Tesla va fi derulat în regim de probă în Statele Unite ale Americii până la finalul lunii septembrie. Potrivit lui Elon Musk, CEO-ul Tesla, compania ar putea să economisească bani prin această practică, fiecare vânzare nouă de Tesla costând peste 2.000 de dolari. Compania din California va încerca să le dea clienților banii respectivi pentru a motiva mai multe achiziții. În plus, marca specializată în automobile electrice pune la bătaie o mașină gratuită pentru primul care reușește să-și convingă zece prieteni să cumpere un Tesla Model S, iar această propunere este disponibilă în toate cele trei regiunile în care operează compania (America de Nord, Europa și Asia-Pacific).
Pentru a putea participa în competiție, cel care recomandă achiziția unui Model S unui prieten trebuie să dețină deja un Model S și clientul nou trebuie să cumpere o mașină nouă. Elon Musk, CEO-ul Tesla, a explicat că programul de bonificații este derulat pe termen scurt în regim de experiment, pentru a-i descoperi beneficiile și eficiența. Compania nu exclude posibilitatea derulării unei campanii de acest tip pe termen lung dacă efectele experimentului sunt mulțumitoare.