Mercedes: "Noua gamă Maybach vinde într-o lună mai mult decât vechiul model într-un an"
Varianta Maybach a lui Mercedes-Benz S-Klasse se dovedește mai populară decât marca defunctă a concernului Daimler. În China, Mercedes a vândut mai multe versiuni Maybach într-o lună decât a vândut Maybach-uri într-un an.
Daimler, compania care deține mărcile Mercedes-Benz, Maybach și Smart, a anunțat că noua gamă Maybach integrată în portofoliul S-Klasse este un succes. În China, cea mai mare piață auto din lume, Mercedes-Maybach a înregistrat vânzări constante de aproximativ 500 de unități pe lună ale noului său model bazat pe S-Klasse. Spre comparație, pe vremea când exista marca Maybach, nemții vindeau 500 de unități pe an în China, nu pe lună. Comparația făcută de compania germană nu este 100% corectă, pentru că vechile Maybach-uri erau cu aproape 50% mai scumpe decât actualele Mercedes-Maybach. Dieter Zetsche, șeful Daimler AG, s-a declarat încântat de rezultatele de vânzări ale diviziei Maybach și se consideră optimist cu privire la păstrarea vânzărilor la acest nivel.
Reprezentanții Mercedes-Benz au declarat că noile variante Maybach ale lui S-Klasse sunt dedicate clienților înstăriți, care își permit să aleagă un Rolls-Royce sau un Bentley, dar aleg să meargă pe mâna marcii germane. În raport cu versiunea standard a lui S-Klasse, varianta Maybach vine cu un ampatament mărit, mai mult spațiu pentru picioarele ocupanților din spate și opțiuni suplimentare.
În raport cu un S600 cu ampatament mărit, un Mercedes-Maybach S600 este cu 20 de centimetri mai lung în ampatament și în lungimea totală. Varianta Maybach a lui S-Klasse este oferiteă doar în compania motorizărilor pe benzină de vârf, cunoscute sub numele S500 și S600, dar fără aportul diviziei AMG. Mercedes-Benz oferă o versiune și mai lungă a lui S-Klasse, numită Pullmann.
Via Bloomberg
Aici greșesc cei de la Mercedes, Maybach nu înseamnă cât mai mult într-o lună, de acord c-au pierdut bani cu vechiul model, dar asta din vina lor, dacă Rolls n-a pierdut cu Phantom, la fel puteau reuși și ei, iar actualul așa zis Maybach nu este unul pur sânge, mai ales că este considerabil mai ieftin, la aspect nu este la fel de exclusivist ca Rolls sau Bentley, este un S mai lung. Părerea mea e că versiunea cea mai luxoasă a S-ului trebuia sa rămână vechea și celebra S600, numele Maybach trebuia conservat pentru o viitoare revenire.