Nissan Juke-R Nismo, primul teaser al noii variante de performanță a crossoverului
Nissan a publicat o imagine teaser a lui Juke-R Nismo. Vorbim despre o nouă variantă de performanță a crossoverului nipon, programată pentru debut în 25 iunie.
Nissan Juke, crossoverul de clasă mică al mărcii nipone, va primi încă o variantă de performanță. Ea se va numi Juke-R Nismo și va fi prezentată public la Festivalul Vitezei de la Goodwood. Pentru moment, nu există informații suplimentare despre această variantă, japonezii fiind zgârciți în detalii, dar au publicat o imagine teaser a exponatului. În comparație cu varianta standard a lui Juke-R, remarcăm modificarea părții inferioare a barei de protecție, modificarea formei grilei radiatorului și introducerea de fante de aerisire pe capotă. Acestea sunt singurele schimbări vizibile în imaginea teaser, dar ne așteptăm ca exponatul să vină cu mai multe modificări față de Juke-R.
Nismo, divizia de performanţă Nissan, a împlinit 30 de ani
Juke are în ofertă mai multe variante cu veleități sportive, fiecare dintre ele având ceva în plus față de versiunea standard. Prima lansată a fost Juke Nismo, dar gama s-a îmbogățit ulterior cu Juke Nismo RS și cu Juke-R. Cel din urmă a primit trenul de propulsie al lui GT-R, supercarul supranumit "Godzilla", iar Nissan a decis să ofere o variantă de serie a experimentului pe care l-a realizat împreună cu o companie britanică.
Test drive Nissan Juke Nismo RS
Constructorul japonez a anunțat în luna martie intenția extinderii gamei sale Nismo la nivel european, de unde și ofensiva de noi variante de acest tip. Darren Cox, șeful diviziei Nismo, a declarat la vremea aceea că elaborarea noilor variante va dura, pentru că japonezii nu vor doar să "arunce" o mulțime de logo-uri Nismo pe un Micra, fără ca modelul rezultat să ofere și un plus de substanță pentru publicul pasionat.
Via Nissan
Divizia de performanta NISMO (Nissan Motorsports Official International site), are atat de multa experienta in acest domeniu incat turuie pe jos cu ''prestigiosi'' precu M Power, AEMGHE si alte baliverne de marketing, care nu au pic de legatura cu sportivitatea. Europenii ar mai trebui sa invete de la Nissan ce inseamna motor TURBO fenomenal de FIABIL si nu doar MARKETING. GT-R rezista cu al sau v6 de 3,8 pana la 2.000-3000 de cai putere fara probleme tehnice . Tot de la Nissan, constructorii europeni ar trebui sa invete ce inseamana ca un motor turbo sa raspunda la fel de rapid precum unul natural aspirata, fara efectul Turbo-LAG , destul de enervant. GT-R are cel mai performant sistem de launch control din lume . Si tot Nissan are cel mai puternic motor 1.6 turbo din lume. Totusi vorbim despre o marca cu veleitati sportive, nu una anesteziata precum BMW , care doar ( arata pe hartie) dar nu si in practica.