Volvo S90 îşi propune să fure din clienţii lui A6, E-Klasse şi Seria 5
Prin viitorul S90, Volvo speră să atragă atenţia clienţilor tradiţionali ai mărcilor germane premium, anunţă vicepreşedintele departamentului de strategie al mărcii, Lex Kerssemakers.
Volvo S90 se anunţă a fi viitorul competitor în segmentul berlinelor premium de clasă E. Modelul suedez va fi oferit ulterior lansării şi într-o variantă break, numită V90, iar cele două variante de caroserie vor lupta cu deja tradiţionalele BMW Seria 5, Audi A6, Mercedes-Benz E-Klasse şi Jaguar XF. Cei de la Volvo speră ca noul înlocuitor al lui S80 să atragă mai mulţi clienţi de la mărcile rivale decât a făcut actualul model, iar secretul succesului viitorului S90 va sta în design-ul distinctiv, care va completa calităţile existente ale maşinii.
Designerul şef Volvo: "Maşinile premium nu au nevoie de un design ţipător"
Potrivit lui Lex Kerssemakers, vicepreşedintele departamentului de strategie produs de la Volvo, viitorul S90 va avea un design mai ieşit în evidenţă decât cel al lui XC90. Acest lucru nu face decât să promită un competitor în segmentul premium al clasei E care să fie special din punctul de vedere al aspectului exterior, la fel cum iese în evidenţă şi noul XC90 între SUV-urile premium de pe piaţă. Kerssemakers promite că S90 va avea un design care va atrage privirile celor din jur şi va fi "irezistibil de privit".
Şeful de design Volvo: "După viitorul XC90, pregătim noul S90"
Viitorul S90 de la Volvo va fi construit tot pe platforma modulară SPA a mărcii suedeze, la fel ca noul XC90. Unele voci sugerează posibilitatea dezvoltării unui model şi mai mare decât S90, al cărui nume ar putea fi S100, chiar dacă acesta nu a fost confirmat încă de vreun oficial al mărcii suedeze.
Via Autocar
Slabe sanse sa ii fure. In general clientii de masini nemtesti stiu ce cauta si ce vor de la o masina premium. Un client de E class vrea confort. Unul de seria 5 doreste sportivitate, dinamica , etc. Cei de A6 nu prea stiu ce vor dar sigur cauta un compromis intre confort si sportivitate. Cine isi va cumpara Volvo va fi dori siguranta. Deci oameni diferiti cu nevoi si dorinte diferite. Asa ca nu au cum sa fure din clientii de nemtoaice.