Dodge opreşte lista de comenzi a celor mai puternice musclecar-uri din lume. Motivul: prea multe cereri
Dodge a restricţionat temporar comenzile pentru variantele de 717 CP ale modelelor Challenger şi Charger, cele mai puternice musclecar-uri din lume, pe fondul unui număr neaşteptat de mare de cereri.
Dodge a primit atât de multe comenzi pentru varianta Hellcat, de 717 CP, a modelelor Challenger şi Charger, încât a decis restricţionarea temporară a acestora pentru a gestiona clienţii actuali. Cele mai puternice musclecar-uri de serie oferite în prezent pe piaţă au înregistrat o cerere peste previziunile interne ale celor de la Dodge, americanii denumind situaţia ”fără precedent”, aşa că singura soluţie găsită de oficialii companiei a fost restricţionarea temporară a noilor cereri pentru aceste variante ale celor două modele în vederea soluţionării interne a comenzilor deja existente.
În cazul modelului Charger SRT Hellcat, cea mai puternică berlină din lume, livrările au demarat în luna noiembrie a anului trecut, dar compania americană era deja ocupată cu fabricarea unui lot impresionant de peste 4.500 de vehicule, format din comenzile înregistrate în primele cinci zile de precomandă ale acestei variante. Intrarea în producţie a versiunii Hellcat a lui Charger a avut loc în toamna anului trecut, în timp ce coupe-ul construit pe aceeaşi platformă, Challenger, a intrat în fabricaţie la începutul anului curent.
Indiferent că vorbim despre Challenger sau despre Charger Hellcat, motorizarea din dotare este un V8 ”HEMI” supraalimentat, care dezvoltă 717 CP şi 880 Nm. Singura transmisie oferită este o unitate automată cu opt trepte, echipată cu padele de schimbare a treptelor montate pe volan. Pentru proba de accelerare pe sfertul de miă (402 metri), timpul anunţat este de 11 secunde, în timp ce acceleraţia de la 0 la 160 km/h şi frânarea înapoi la zero durează doar 13 secunde în cazul lui Charger SRT Hellcat, spun oficialii mărcii americane.
Via Motorauthority
Nu ma mira ca cererea este atat de mare pt astfel de masini. Nu-i de colea un sedan cu o putere mai mare decat majoritatea supercarurilor existente pe piata,la un pret destul de bun. Bravo lor!