Volkswagen Cross Coupe GTE, conceptul care anunţă un viitor crossover hibrid
Volkswagen a dezvăluit în cadrul Salonului Auto de la Detroit conceptul Cross Coupe GTE, un crossover hibrid de 355 de cai putere, care poate fi alimentat cu energie electrică şi la priză.
Volkswagen se foloseşte de Salonul Auto de la Detroit pentru a dezvălui o nouă versiune a conceptului Cross Coupe, botezată de acestă dată GTE, ca dovadă a tehnologiei hibride ascunse sub caroserie.
Creat pentru a anticipa un viitor crossover destinat pieţei din America de Nord, noul Cross Coupe GTE dispune de un aspect frontal revizuit, cu o grilă din aluminiu, cu blocuri optice de tip LED, cu pasaje ale roţilor ceva mai generoase, cu inserţii de plastic lucios şi inserţii cromate, cu o linie a plafonului ceva mai coborâtă, cu un eleron montat pe hayon şi cu un set de jante de 22 de inch.
Interior cu trei ecrane digitale
Interiorul dispune de locuri pentru cinci pasageri şi păstrează aerul simplist, dar plin de ergonomie cu care Volkswagen şi-a obişnuit clienţii. Nu lipsesc nici materialele de calitate superioară, cum este pielea Nappa şi inserţiile de aluminiu.
Echiparea este una intens digitalizată, cu un instrumentar de bord de 12.1 inch, preluat de la Audi TT, cu un ecran tactil pentru controlul climatizării şi cu un nou ecran de 10 inch pentru sistemul multimedia. Este, practic, aceeaşi configuraţie ca în cazul conceptului Golf Touch, prezentat zilele trecute la târgul noilor tehnologii din Las Vegas.
Motor de 355 de cai putere şi consum de 3.3 l/100 km
Surprizele apar sub capotă, acolo unde germanii folosesc un tren de propulsie hibrid ce poate fi alimentat şi la priză. El este compus dintr-un motor V6 benzină, de 3.6 litri şi două alte motoare electrice ţinute în viaţă de o baterie litiu-ion de 12.1 kWh. Combinarea celor două unităţi oferă conceptului o putere totală de 355 de cai şi un cuplu motor de 380 de Nm.
Un pachet mulţumitor, gata să propulseze crossover-ul de la 0 la 100 de km/h în 6 secunde. În materie de eficienţă, configuraţia oferă 32 de kilometri parcurşi doar cu energie electrică şi un consum de numai 3.3 litri/100 de kilometri.
De vis !!