Volvo S60 şi V60 Polestar au intrat în producţie
Volvo a început producţia primelor sale modele Polestar la fabrica sa din Torslanda, Suedia. Vorbim despre S60 şi V60, ambele echipate cu tracţiune integrală, motor turbo de 350 CP şi suspensie sport Ohlins.
Volvo a început producţia modelelor S60 Polestar şi V60 Polestar la fabrica sa din Torslanda, Suedia. Acestea sunt primele modele de producţie dezvoltate de divizia Polestar, urmând să fie construite 750 de exemplare ale acestor două variante de caroserie ale modelului suedez de clasă medie în 2014, menite clienţilor din Suedia, Olanda, Canada, Elveţia, SUA şi Regatul Unit. Indiferent de caroseria aleasă, S60 şi V60 Polestar au un şasiu special, un set de amortizare sport, un sistem de frânare sport, tracţiune integrală şi motor turbo cu şase cilindri în linie.
Volvo S60 şi V60 Polestar - suedezii au acum şi modele de performanţă
Volvo S60 Polestar are un motor T6 de 2.953 centimetri cubi, care livrează 350 CP la 5.700 rpm şi un cuplu maxim de peste 500 Nm între 2.800 şi 4.750 rotaţii pe minut. Turaţia maximă a unităţii echipate cu o turbină Borg Warner, un intercooler îmbunătăţit şi cu o evacuare din oţel inoxidabil este de 6.500 rotaţii pe minut. Acceleraţia de la 0 la 100 km/h a acestei versiuni este realizată în 4.9 secunde, pe când viteza maximă este limitată electronic la 250 km/h, la fel ca în cazul echivalenţilor săi din tripleta premium germană. Şasiul beneficiază de amortizoare Polestar Ohlins, reglabile pe două direcţii, arcuri elicoidale îmbunătăţite, bucşi şi braţe de suspensie întărite, stabilizatoare anti-ruliu mai rigide pentru ambele punţi şi o brăţară din fibră de carbon pentru a reduce încovoierea caroseriei sub forţele la care o supune şoferul.
Volvo S60 Polestar Concept, berlina de 508 CP, ar putea fi introdusă în producţie
Masa modelului este identică cu cea a unui S60 T6 R-Design standard, respectiv 1.684 kilograme. Transmisia automată cu şase trepte care intră în echiparea acestui model are o funcţie de launch control, un software modificat – care asigură mai multă putere pentru roţile din spate şi schimbări mai rapide ale treptelor. Situaţia este calmată rapid de frânele de performanţă, toate discurile modelului având un diametru de peste 300 milimetri, iar toate cele patru discuri sunt ventilate pentru a asigura performanţe de top.
Volvo a început testele pe stradă cu primele sale maşini autonome
În materie de schimbări faţă de un S60 standard, modelul are difuzor de aer Polestar, splittere faţă Polestar, ornamente interior Polestar, plăcuţă specială care explică unicitatea modelului, pedale din aluminiu Polestar şi alte mici accesorii de la divizia de performanţă a celor de la Volvo. Fabrica Volvo din Torslanda are în spate 50 de ani de activitate şi peste 6.8 milioane de unităţi produse. Polestar este primul partener independent introdus în producţie la această uzină în toată istoria sa, până acum fiind construite modele standard din gama volvo la acea uzină. Reprezentanţii Volvo sunt încântaţi de noile lor modele Polestar, pe care le vor folosi ca să atragă noi clienţi şi să-şi crească imaginea în privinţa performanţelor oferite.
Volvo ţinteşte vânzări de un milion de unităţi pe an, pe termen lung
Via Volvo
daca crezi ca modele ca M,AMG sau RS sunt deja prea 'fumate'.....iata ceva cu adevarat special care isi va merita banii.... Bravo Volvo.....respect:P